Zamieszczone przez andrzej111
Kolejność odpowietrzania dowolna, można zacząć od koła najbliżej pompy, nie trzeba.
Ja robię tak, pompuję i trzymam, druga osoba odkręca odpowietrznik, płyn/bąbelki/powietrze schodzą, zakręca się odpowietrznik, uruchamiam w nastawach podstawowych ABS'u przez wpisanie grupy 001 odpowietrzanie, pompa zaczyna pracować i pedał sam wraca do poziomu. Na koło robię kilka powtórzeń. Robiłem kilkanaście samochodów i odpowietrzałem za każdym razem przy pomocy kompa. Zero problemów, pedał hamulca dużo czulszy niż przed wymianą płynu, lepsza modulacja- takie są moje odczucia, właścicieli również. Oczywiście przy wymianie płynu hamulcowego najpierw wyciągam tyle, ile się da ze zbiorniczka wyrównawczego, żeby syfu nie pchać dalej w układ.
[ Dodano: Pon 02 Gru, 13 21:46 ]
Zamieszczone przez anthrax
Komentarz