Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Heble 280->288

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #76
    Zamieszczone przez andrzej111
    A to coś daje? Mi mechanik mówił, że to pic na muchę fotomontaż.
    Daje dużo, jak pisał Maicroft, jak pedał jest miękki, to wtedy należy odpowietrzyć układ z poziomu pompy ABS.

    Kolejność odpowietrzania dowolna, można zacząć od koła najbliżej pompy, nie trzeba.
    Ja robię tak, pompuję i trzymam, druga osoba odkręca odpowietrznik, płyn/bąbelki/powietrze schodzą, zakręca się odpowietrznik, uruchamiam w nastawach podstawowych ABS'u przez wpisanie grupy 001 odpowietrzanie, pompa zaczyna pracować i pedał sam wraca do poziomu. Na koło robię kilka powtórzeń. Robiłem kilkanaście samochodów i odpowietrzałem za każdym razem przy pomocy kompa. Zero problemów, pedał hamulca dużo czulszy niż przed wymianą płynu, lepsza modulacja- takie są moje odczucia, właścicieli również. Oczywiście przy wymianie płynu hamulcowego najpierw wyciągam tyle, ile się da ze zbiorniczka wyrównawczego, żeby syfu nie pchać dalej w układ.

    [ Dodano: Pon 02 Gru, 13 21:46 ]
    Zamieszczone przez anthrax
    ale czy jak jest układ zapowietrzony to pokarze jakiś błąd?
    Nic nie pokaże, pedał będzie tępy- tzn. będzie skok pedała, przy którym nie będzie reakcji- samochód nie będzie hamował. Ewentualnie na postoju pedał będzie wpadał w podłogę.
    mkII 20VT (600h worked)
    Roooooomster

    Komentarz


    • #77
      blind słuchaj czy o to chodzi:
      [Wybór]

      [03-ABS/hamulce]

      [Nastawy podst. - 04]


      Grupa "001"

      [Idź!]

      W tym momencie pompa systemu ABS powinna uruchomić się na ok. 10 sekund. Odgłosy uruchomionej pompy powinny być dobrze słyszalne.

      [Gotowe, powrót]

      Komentarz


      • #78
        anthrax, tak.
        mkII 20VT (600h worked)
        Roooooomster

        Komentarz


        • #79
          blind_walker, no to jutro działam z VCDS'em
          Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

          Komentarz


          • #80
            Pytanie do obeznanych w temacie...

            Ponieważ prawdopodobnie stanie się tak, że wymiana tarcz hamulcowych z przodu zejdzie się w czasie z koniecznością wymiany zawieszenia, zacząłem się ostatnio zastanawiać nad kupnem kompletów 288 albo większych do swojego samochodu.

            Pierwsze co zrobiłem to alledrogo i zacząłem przeglądać oferty. Zakładam, że zestawy z Golfów 5, 6, Jetty i innych na płycie golfa podchodzą bez problemu?

            Druga sprawa - jak interpretować stan zwrotnicy i innych rzeczy potrzebnych do podmianki? Często te elementy są mocno pokryte rdzą. Czy takie oferty od razu z definicji odrzucać czy nie ma to znaczenia bo np piasta i tak będzie z mojego samochodu a dla zwrotnicy nie ma to znaczenia bo to normalne po przebiegu załóżmy 40-50 kkm?

            Pytania trochę lamerskie ale liczę na jakieś sugestie...

            Komentarz


            • #81
              Zamieszczone przez iFi
              Zakładam, że zestawy z Golfów 5, 6, Jetty i innych na płycie golfa podchodzą bez problemu?
              oczywiście tak

              Zamieszczone przez iFi
              czy nie ma to znaczenia bo np piasta i tak będzie z mojego samochodu
              piasta nie podejdzie

              generalnie nie wycieraj dupy szkłem bo to nie są tanie rzeczy no i przede wszystkim to TWOJE bezpieczeństwo...

              tak na szybko
              kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

              SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

              Komentarz


              • #82
                Jestem po wymianie całych McPersonów z 280 na 288 (50mm na 55mm). Po prawie 20.000 km mogę śmiało powiedzieć że to był najlepszy mod.
                Moim skromnym zdaniem usera (a nie speca) polecam kupić używane Mcpersony w dobrym stanie. Dokupić tarcze i klocki. Jeśli takowych nie namierzysz to dołóż do tego nowe amorki.
                Warto przed zakupem sprawdzić fizycznie ich stan ( czy nie ma widocznych uszkodzeń, czy czujnik ABS nie jest pęknięty, itd.). Następnie druciak na wiertarkę i polerujesz piaste. Na koniec ewentualnie ciut farby co by przykryć odpryski farby
                Potem montaż. Jak masz warunki to samemu a jak nie to do zaprzyjaźnionego warsztatu.
                Tylko za dużo nie rozkręcaj..
                Potem odpowietrzanie = nowy płyn (kupiłem 1 litr z baczki w własną buteleczkę od ASO).
                I na samiutki koniec jak już się przejedziesz to pomyślisz po co ja to robiłem. Przecież to wcale nie hamuje. Ale nie martw się tylko przy pomocy vcds odpowietrz na podnośniku auto i powoli czekaj na ułożenie hebelków (dzięki uprzejmości blind walkera = dzięki). A potem to już sama radość. Hamowanie jest po 1000km odczuwalne zdecydowanie.
                A teraz opowiem Ci kiedy raz jeszcze ucieszyłem się z moda. Nie chodzi mi o same hamulce ale o prześwit auta, który to po wymianie wzrósł. Przed zmianą było 38cm od środka koła. Po zmianie mam niecałe 41cm. Jadąc na wahadełku w trakcie remontu drogi samochód techniczny jadący w drugą stronę zamkniętym pasem w trakcie mijania pojazdów przewrócił pachołek z podstawką betonową. Trzy auta jadące gęsiego (!) przejechały po tym betonowym klocku a ja czwarty. Jedno ma miskę do wymiany reszta nie wiem. Ale jeden koleś przeciął oponę a inny zagiął felgę próbując ominąć przeszkodę. Ja przejechałem okrakiem...Słyszałem tarcie i wiesz co, tyko wyrwało mi 3 śrubki z osłony i podrapało od spodu zderzak. Żadnych uszkodzeń. Gdyby ciągle było 38mm tak jak przed zmianą sam nie wiem co by było. Tak więc konkludując zmiana hamulców, amora, sprężyny = podwyższenie auta ma też swoje dobre strony. Szukaj gratów i działaj...powodzenia

                Komentarz


                • #83
                  Muszę się jeszcze zastanowić... Generalnie jeśli chodzi o ceny to 200-300 zł to są sztuki, które wyglądają na nieco wyeksploatowane. Zwrotnice i reszta elementów (pomijam tarcze, to normalne) często z rdzawym nalotem. Amortyzatory pewnie do wywalenia. Później są zestawy w okolicach 500-600zł tutaj można znaleźć coś fajnego. No i cała reszta - te pomijam.

                  Generalnie tematy jakie mnie "martwią":

                  - większość zestawów poza Golfowymi/Jettowymi pochodzą z samochodów raczej cięższych od 1.4TSI. Bo są to albo 1.8TSI albo 2.0 TDI. Być może stąd większy prześwit po założeniu zestawu.
                  - Jeśli wykorzystywać zestaw i wrzucać na przód to co z tyłem? Chodzi mi przede wszystkim o sprężyny...

                  Tak czy inaczej idealnym rozwiązaniem dla mnie były by same zwrotnice z zaciskami jarzmami itd... Tego jest jednak najmniej a te co są mają dziwne ceny

                  Komentarz


                  • #84
                    iFi, szukaj też ZWROTNICA TDI (octavia, golf, altea, leon, a3)

                    podejrzewam, że poznasz nawet po foto czy to faktycznie zwrotki pod lagi 55 i inny zacisk :?:
                    kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                    SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                    Komentarz


                    • #85
                      Klucz szukania po fotkach jest chyba dosyć prosty - zacisk jeśli ma sprężynę mocującą na wierzchu to to jest pod 55mm... FS-III nie ma takich rzeczy a z tego co wiem to FS-III to było maksymalnie 280mm i pod amortyzator 50mm - zgadza się?

                      Komentarz


                      • #86
                        iFi, si
                        kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                        SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                        Komentarz


                        • #87
                          Ja wsadzić Havel 320mm?? Ewentualnie czy te 312 to max na zwrotnicy z rs?
                          MaderFaker EKOlot -> http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...t-vrs-interior

                          KUPIĘ: tunel z podłokietnikiem-kpl, Zderzak vrs FL, Skladane lusterka-kpl, Maxi-dot

                          Komentarz


                          • #88
                            marcin607 spokojnie wrzucisz 370 na przód p&p

                            btw
                            a 320 /jak się domyślam audi/ to kombinacje z adapterem
                            kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                            SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                            Komentarz


                            • #89
                              Luki to podpowiedź jakie większe heble i z czego wsadzić - 312mm wogole mnie nie rządza.



                              dobra amory zwrotnicai zacisk z a3 2.0tdi już idzie - co mam mogę wsadzić większego niż 312??
                              MaderFaker EKOlot -> http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...t-vrs-interior

                              KUPIĘ: tunel z podłokietnikiem-kpl, Zderzak vrs FL, Skladane lusterka-kpl, Maxi-dot

                              Komentarz


                              • #90
                                Wszystko z VAG na zwrotnicy aluminiowej, co zmiesci sie pod felgi jakie masz.

                                Pod 17" wchodzi 320mm jakie jest w Audi.
                                Spritmonitor.de

                                Komentarz


                                • #91
                                  Koledzy będę miął na sprzedaż cały przód tj kompletne zaciski z jarzmami+ osłony od 288mm oraz kompletny tył 256mm zaciski z jarzmami osłonami i prawi nowymi tarczmi Textar oraz klocmkami Ferrodo ze swojego auta bo czeka komplet na 312/282mm jak by ktoś był zainteresowany.
                                  Spalanie - Motostat.pl
                                  Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
                                  Moja OII FL 2.0TDI Kombi, oszust RS
                                  Sprzedam na OLX!!

                                  Komentarz

                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                  Pracuję...
                                  X