Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] swap turbo z BKD na BMN- problemy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] swap turbo z BKD na BMN- problemy

    widziałem na allegro 60Ah za 850zl żelowy

  • #2
    [O2] swap turbo z BKD na BMN- problemy

    odstawaiłęm auto do mr motors na zmianę turbo. padło Bkd chciałem wstawić BMN które kupiłem od Sesika na polecenie ludzi z mr motors, ale teraz dopiero mi mówią że trzeba przerabiać w ch#^$% rzeczy idt itp. :?
    czy ktoś doświadczony może mi dokładnie napisać co trzeba zmienić aby to turbo pasowało?

    bo jak na razie 1,5 miesiąca jestem bez auta , sytuacja zaczyna mnie irytować i coś mi się wydaje że wstawię seryjną turbinę i anuluje program :evil:

    [ Dodano: Sro 21 Kwi, 10 13:22 ]
    dodam że turbo kupiłem razem z kolektorem i w szystkimi innymi duperelami jakie wyjęto z sesikowej BMN ki przy zmianie na BT :roll:
    1.8T AGU L&K

    2.0TDI BKD ELEGANCE

    TOYOTA LAND CRUISER J95

    Komentarz


    • #3
      Maru 123, może trochę nie na temat, ale już dawno przestałem wierzyć w opowieści znanych i uznawanych tunerów o zmianie turbo. W chwili gdy pytasz, najlepiej pasować będzie to co akurat mają na stanie.

      Generalnie (może już bardziej w temacie) turbo od BKD ma jedną zasadniczą wadę - za długi (lub krótki - już nie pamiętam) mieszek. Wystarczy go nieco skrócić (wydłużyć), co też uczynił DGW w mojej BKD za uczciwe pieniądze. Od tego czasu ciśnienie książkowo (ponad rok, mam wskaźnik). A całą historię z "uczciwością" znawców TDI i tuningu opisywałem już gdzieś na forum.
      Jestem wdzięczny - wdzięczność i podziękowania w sieci - za co być wdzięcznym

      Komentarz


      • #4
        toocool, rozmawiałem z nimi i pytałem- co robić jakie turbo kupić? BKD , BMN, czy może BRD. powiedziano że BMN więc tym chętniej kupiłęm BMN, a wczoraj do mnie dzwonią że lapiej jednak jak bym kupił turbo z BRD to było by łatwiej i taniej :evil: nosz ku#%@$ to kto ma się tu znać na tym? ja czy oni?
        1.8T AGU L&K

        2.0TDI BKD ELEGANCE

        TOYOTA LAND CRUISER J95

        Komentarz


        • #5
          Maru 123, a z dobrymgrzesiem gadałeś?
          Była O2 RS 190 km / 436 Nm
          Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

          Komentarz


          • #6
            Maru 123, gadaj z tym gościem Forum - Octavia Club Polska on będzie u mnie robił swap'a z BMN'a
            Człowiek wiedzy żyje działając, a nie myśląc o działaniu, ani też myśląc, co pomyśli, kiedy skończy działać.

            Komentarz


            • #7
              oolsztyniak, nie rozmawiałęm...


              w tym momencie najgorsze jest to że nie mam czasu- nie mogę pozwolić sobię na to żeby auto dalej stało w warsztacie - po prostu potrzebuję go do jazdy
              1.8T AGU L&K

              2.0TDI BKD ELEGANCE

              TOYOTA LAND CRUISER J95

              Komentarz


              • #8
                Maru 123,

                to przecie wszyscy pisali ze p&p nie pasuje i temat był poruszany paręnaście razy.

                Compsport robi taką modyfikację (Swap turbo z BMN + program+ reszta) w cenie ok 5000 zł. Zostawia się autko na parę dni i odbiera się gotowe.

                Popytaj kolegi Piramida bo u niego w aucie siedzi takie coś LINK

                Komentarz


                • #9
                  Mr0czny, to ja wiem że trzeba coś tam przerabiać ale z tego co widzę to oni za bardzo nie wiedzą co i jak :? albo coś ściemniają... wcześniej mówili że roboty na 2-3 dni i ok 1000zł za robotę a teraz mówimy o ok 3kzł :shock:
                  1.8T AGU L&K

                  2.0TDI BKD ELEGANCE

                  TOYOTA LAND CRUISER J95

                  Komentarz


                  • #10
                    z forum A3 LINK"]ERROR 404 - Not Found! A3 Club przez kopie google[/URL]

                    user Compsport

                    "Mysle ze kazdy w tym temacie ma racje.

                    Powiem jak wydlada to z mojej perspektywy.

                    Fakt jest taki ze seryjna sprezaka z BKD to jakis zart konstruktora. A jej sterowanie (mam na mysli seryjne mapy sterowania zaluzjami...Rob bedzie wiedzal co mam na mysli) to kolejna porazka fabryki i stad sprezarki padaja jak muchy.
                    W naszej ofercie do BKD mamy sprezarki z BMN (caly kit montazowy) i sprezarke CS2.
                    Dlaczego tak a nie inaczej.

                    Stage 1 to oczywiscie chiptuning czyli te 175Ps
                    Stage 2 to turbo z BMN i ok 200ps
                    Stage 3 to CS2 to koniec wydajnosci PD czyli od 230-260 w zaleznosci od samochodu i zostaje duzy zapas.

                    W innym watku juz pisalem ze zdecydowalismy sie na kit z BMNa dlatego ze jakby cos sie stalo ze sprezarka to klient z drugiego konca Polski moze sobie we wlasnym zakresie wymienic turbo na takie samo i po sprawie. Fakt jest taki ze Kit BMN do BKD jest drozszy od hybrydy bo zawiera kilka czesci. "

                    Komentarz


                    • #11
                      Maru 123, pogadaj z dobrymgrzesiem powinien to ogarnac albo cos podpowie.
                      Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                      Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez oolsztyniak
                        Maru 123, pogadaj z dobrymgrzesiem powinien to ogarnac albo cos podpowie.
                        wcale niekoniecznie, bo o ile wiem takiej modyfikacji nie robił.
                        o ile mnie pamięć nie myli, to do BKD Witek zalecał mi ARLa.
                        saport techniczny baj DGW
                        była BKD+DSG '05 120kkm
                        była BXE '08 190kkm
                        no i nie ma :-)

                        Komentarz


                        • #13
                          decyzja zapadła- będzie turbo BKD i tyle mam to w #$@# co dalej się będzie z tym działo. :evil:
                          1.8T AGU L&K

                          2.0TDI BKD ELEGANCE

                          TOYOTA LAND CRUISER J95

                          Komentarz


                          • #14
                            gadałem z Wojtkiem i mówił że tez jest rzeźba w gównie ale chciałby kiedyś wstawić do BKD ARLowskie turbo.

                            Pytałem też czemu ta przekładka z BMN'a jest taka kurewnie droga, i wymienił mi kupę elementów które trzeba dokupić nowe w ASO( bo logiczne że tuner nie będzie jeździł po szrotach szukać używek), i że kupa roboty i mi sie odechciało oficjalnie :P

                            Maru 123, szczerze wątpię czy któryś z tunerów powie Ci tutaj oficjalnie co trzeba dokładnie gdzie i jak zrobić, bo to jednak ich wiedza która sami wypracowali i za którą biorą $

                            Komentarz


                            • #15
                              Maru 123, wstaw od BKD i jedź do DGW na regulację mieszka.
                              Albo przeczyść starą i wyreguluj mieszek.
                              Jestem wdzięczny - wdzięczność i podziękowania w sieci - za co być wdzięcznym

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez miguello
                                wymienił mi kupę elementów które trzeba dokupić nowe w ASO(
                                ale ja mam znaczną większość tych rzeczy więc...

                                toocool, jutro odbieram auto od rogala, wstawiam na razie drugie sprawne turbo bo muszę mieć auto na chodzie i będę dalej drążył temat bo jak na razie mam auto w proszku, żadnego sprawnego auta pod ręką i fajne turbo... w bagażniku z którego nie mam żadnego pożytku :|
                                1.8T AGU L&K

                                2.0TDI BKD ELEGANCE

                                TOYOTA LAND CRUISER J95

                                Komentarz


                                • #17
                                  Mnie ogarnia strach przed modzeniem w furze, jak czytam to forum...

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Maru 123, to już nie lepiej jakąś hybryde wstawić? weź dwa głębsze (wdechy) i przemyśl sprawę. Jak już zabierzesz auto to po tych przejściach nic nigdy nie zrobisz, no chyba, że we własnym zakresie
                                    Mimo wszystko powodzenia

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Maru 123, masz juz turbo?
                                      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Mnie ogarnia strach przed modzeniem w furze, jak czytam to forum...
                                        a daj spokój...

                                        piotrek_gdy, nie mam jeszcze... :roll:
                                        1.8T AGU L&K

                                        2.0TDI BKD ELEGANCE

                                        TOYOTA LAND CRUISER J95

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez Maru 123
                                          nie mam jeszcze..
                                          a dzwoniłeś? :?:
                                          przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                          wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez piotrek_gdy
                                            Maru 123 napisał/a:
                                            nie mam jeszcze..


                                            a dzwoniłeś? :?:
                                            gość nie odbiera... :roll:

                                            czy w ASO pi vinie powiedzą mi jaki dokładnie nr części ma mmoje turbo? bo wiem że sa 2 rodzaje do BKD :roll:
                                            1.8T AGU L&K

                                            2.0TDI BKD ELEGANCE

                                            TOYOTA LAND CRUISER J95

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              do BKD rocznik 2008 etka wyrzuca taki numer 03G 253 014 H

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Mr0czny, ROCZNIK 2005 :roll:
                                                1.8T AGU L&K

                                                2.0TDI BKD ELEGANCE

                                                TOYOTA LAND CRUISER J95

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  2007 ma nr 03G 253 019 A

                                                  a 2005 rok ma ten sam nr

                                                  ciekawostka
                                                  przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                                  wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X