Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] swap turbo z BKD na BMN- problemy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #51
    To ja się z Wami nie zgodzę, bo to nie jest prawda, a co więcej to jest wręcz bzdura :P

    Komentarz


    • #52
      Seryjne BKD ma tendencje do sporych OB...po programe jak nie zdusi sie mocno tego w mapie n75 i podlejem paliwa z dolu OB sa krytyczne dla wytrzymalosci sprezarki.
      Wydluzenie ciegna o 1-2 obr zazwyczaj zalatwia sprawe. Jesli nadal jest burdel to cos z kierowniczkami nie halo.
      Wracajac do tematu swapa turbo BMN zamiast BKD...to caly dolot do filtra, weze olejowe, DP do katalizatora + jakies pierdolki.
      Troche tego jest....
      pozdrawiam

      Diagnostyka i tuning
      hybrydowe wtryski i turbiny
      programy na ulice jak i do sportu

      Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
      www.tune-up.pl

      HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

      Komentarz


      • #53
        Maru 123, to opchaj to turbo bmn na forum, może komuś potrzebne i będziesz miał z głowy na razie, a później na spokojnie sobie znajdziesz z arl jak łatwiej zamontować, tak myśle.

        Komentarz


        • #54
          Zamieszczone przez sew1981
          Maru 123, to opchaj to turbo bmn na forum, może komuś potrzebne i będziesz miał z głowy na razie, a później na spokojnie sobie znajdziesz z arl jak łatwiej zamontować, tak myśle.
          na razie nic z tym nie robię. może uda się to jakoś ogarnąć na spokojnie , jeśli nie to wtedy będzie na sprzedaż
          1.8T AGU L&K

          2.0TDI BKD ELEGANCE

          TOYOTA LAND CRUISER J95

          Komentarz


          • #55
            Jak to czytam to wiem co czujesz Maru :evil: Zastrzelilbym ...


            Dlatego ja nie slucham tunerow, co mi mowia, ze w DSG mozna zrobic program. Pewnie k.... ze mozna, ale ch... ich przeciez bedzie interesowac jak mi skrzynia padnie i nie oni wywala 6000 zl z kieszeni na naprawe

            Dlatego zadowalam sie swoja obecna moca i nie ruszam silnika
            Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
            Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
            ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

            TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


            Komentarz


            • #56
              W telewizji pokazywali, jak ładnie zachowała się pewna pomorska firma tuningowa wobec swojego klienta, kiedy pojawił się zgoła nieco poważniejszy problem, więc można uznać to za normę... w tym kraju.

              Komentarz


              • #57
                Zamieszczone przez misiek^wro
                Dlatego zadowalam sie swoja obecna moca i nie ruszam silnika
                duzy błąd :szeroki_usmiech
                saport techniczny baj DGW
                była BKD+DSG '05 120kkm
                była BXE '08 190kkm
                no i nie ma :-)

                Komentarz


                • #58
                  Zamieszczone przez szkoda
                  duzy błąd :szeroki_usmiech
                  Jak ktos wezmie odpowiedzialnosc za skrzynie, to sobie zrobie czipa :P
                  Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                  Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                  ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                  TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                  Komentarz


                  • #59
                    DSG jest super sprawą, ale jakbym miał kupić BKD czy BMM z DSG bez mozliwości robienia programu to załamka total :?
                    saport techniczny baj DGW
                    była BKD+DSG '05 120kkm
                    była BXE '08 190kkm
                    no i nie ma :-)

                    Komentarz


                    • #60
                      szkoda, mi te stadko, ktore mam jak narazie starczy

                      Do miasta BMM swietnie styka, bo z dolu leci jak szatan, na trasie jest luz, ale duzo gorzej od nizszych obrotow :twisted:
                      Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                      Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                      ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                      TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                      Komentarz


                      • #61
                        misiek^wro, Uwierz mi ze nic sie nie wysra, jak nie bylo wysrane przed programem. Auto uzywane to jest loteria, nigdy nie wiesz co z nim sie dzialo do tej pory. Marek kupil uzywek z przebiegiem przy ktorym seryjne turbo i tak predzej czy pozniej bylo do wymiany.

                        Ja zrobilem program jak auto mialo 87kkm, teraz ma 115kkm i turbo jak dmuchalo tak dmucha dalej, nic sie nie dzieje. Halasuje zimne jak cicha karetka od dawna, ale jeszcze nie jak jest cieply, co bedzie oznaczalo jej wymiane. A czy wsadze jeszcze raz to samo turbo, jeszcze nie wiem. Jakies mam w szafie, tylko nie wiem nawet w jakim stanie.
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz


                        • #62
                          akurat wiem dokładnie jak to jest
                          saport techniczny baj DGW
                          była BKD+DSG '05 120kkm
                          była BXE '08 190kkm
                          no i nie ma :-)

                          Komentarz


                          • #63
                            Zamieszczone przez Maicroft
                            Marek kupil uzywek z przebiegiem przy ktorym seryjne turbo i tak predzej czy pozniej bylo do wymiany.
                            Nie zgodzę się z tym zdaniem, wszystko zależy od konkretnego egzemplarza... Chyba, że to "później" oznacza za następne 100kkm. Wiadomo, że turbiny BKD nie są najlepsze i mają złą famę, ale nie ma co popadać w przesadę :wink:

                            Komentarz


                            • #64
                              Mi absolutnie nie chodzi o turboleum. Absolutnie. Turbo to grosze, w porownaniu do remontu skrzynki.

                              I wlasnie tu jest pies pogrzebany. Uzywka to uzywka i dopóki nie zrobie satysfkacjonujacej mnie liczby kilometrow tym samochodem, nie ma zadnej mowy o czipsie. Zadnej. Poczekam az czipowane DSG zrobia z 50 tys kilometrow albo wiecej, bo sledze tematy takich userow i wtedy podejme decyzje.

                              Z reszta gadalem z gosciem od automatow we Wroclawiu i mowil, ze bardzo czesto zrobienie programu do tej skrzyni to strzal w kolano :evil:
                              Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                              Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                              ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                              TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                              Komentarz


                              • #65
                                Zamieszczone przez misiek^wro
                                Poczekam az czipowane DSG zrobia z 50 tys kilometrow albo wiecej, bo sledze tematy takich userow i wtedy podejme decyzje.

                                Z reszta gadalem z gosciem od automatow we Wroclawiu i mowil, ze bardzo czesto zrobienie programu do tej skrzyni to strzal w kolano
                                ale na co chesz czekać, ja zrobiłem 120kkm a są koledzy z wiekszymi przebiegami, więc nie wiem co Ty tam śledzisz :szeroki_usmiech

                                Zamieszczone przez misiek^wro
                                Z reszta gadalem z gosciem od automatow we Wroclawiu i mowil, ze bardzo czesto zrobienie programu do tej skrzyni to strzal w kolano
                                dobrze wiedzieć
                                saport techniczny baj DGW
                                była BKD+DSG '05 120kkm
                                była BXE '08 190kkm
                                no i nie ma :-)

                                Komentarz


                                • #66
                                  szkoda, Ty kupiles nowke ja uzywke z Włoch ( kazdy wie, jak przecietny Italiano szanuje auto, nawet jesli to auto to democar ASO Wloskiego i jst nalezycie serwisowane


                                  Zrobie swoj dystans bez awarii, wtedy sie pomysli.
                                  Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                  Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                  ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                  TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                  Komentarz


                                  • #67
                                    Zamieszczone przez misiek^wro
                                    strzal w kolano :evil:
                                    prawe... czy lewe...?
                                    Człowiek wiedzy żyje działając, a nie myśląc o działaniu, ani też myśląc, co pomyśli, kiedy skończy działać.

                                    Komentarz


                                    • #68
                                      Zamieszczone przez misiek^wro
                                      Zrobie swoj dystans bez awarii, wtedy sie pomysli.
                                      wtedy będziesz się zastanawaiał "czy warto czipowac auto z wiekszym przebiegiem"
                                      saport techniczny baj DGW
                                      była BKD+DSG '05 120kkm
                                      była BXE '08 190kkm
                                      no i nie ma :-)

                                      Komentarz


                                      • #69
                                        Zamieszczone przez fernando
                                        Nie zgodzę się z tym zdaniem, wszystko zależy od konkretnego egzemplarza
                                        Ależ oczywiście, że tak, tylko skąd wiedzieć jaki to egzemplarz :?:
                                        Zamieszczone przez misiek^wro
                                        Z reszta gadalem z gosciem od automatow we Wroclawiu i mowil, ze bardzo czesto zrobienie programu do tej skrzyni to strzal w kolano
                                        A czy ten spec mówił może przy jakich wartościach NM ten strzał się pojawia? I jeszcze przy jak zrobionym programie oraz świadomości kierownika, że autko po programie troszkę inaczej się traktuje.
                                        Przecież niedawno był na forum temat zawirusowanego AGR-a (jak dobrze pamiętam). Zdziwienie polegało na tym, że po 30 km pałowania wyparował olej. No ale przecież auto osiągąło 180 km/h to dlaczego z taką prędkością nie jechać (znaczy butem w podłodze).
                                        Rozumnie zrobiony program nie powinien zaszkodzić. Ale każdy chce inaczej- ja Witka prosiłem o maks NM przy 2100-2300 i tak dostałem. Gebek prosił Aligatora o maks NM przy 1800- też dostał, ale Ali od razu powiedział, że sprzęgło może odlecieć.

                                        [ Dodano: Pią 23 Kwi, 10 13:34 ]
                                        Zamieszczone przez misiek^wro
                                        Turbo to grosze, w porownaniu do remontu skrzynki.
                                        Jakaś połowa wartości remontu skrzyni :idea:

                                        [ Dodano: Pią 23 Kwi, 10 13:39 ]
                                        Maru 123, bierz starego poczciwego ARL-a. Powietrza wystarczy na 190 KM a turbinka do grupy pancernych należy.
                                        It doesn't matter what we're losing
                                        It only matters what we're going to find!

                                        Komentarz


                                        • #70
                                          Zamieszczone przez tomil
                                          fernando napisał/a:
                                          Nie zgodzę się z tym zdaniem, wszystko zależy od konkretnego egzemplarza
                                          Ależ oczywiście, że tak, tylko skąd wiedzieć jaki to egzemplarz
                                          To już jest osobne zagadnienie, ale przez tę wypowiedź chciałem zaznaczyć, że równie dobrze na jednej turbinie w BKD można spokojnie przejechać 200kkm albo nawet więcej, a nie - jak niektórzy sugerują - dwukrotnie wymieniać turbo w ciągu 100kkm.

                                          Zamieszczone przez tomil
                                          Maru 123, bierz starego poczciwego ARL-a. Powietrza wystarczy na 190 KM a turbinka do grupy pancernych należy.
                                          A to jest sprawdzone rozwiązanie? Turbiny z ARLa były dobre, ale słyszałem opinie (od mądrzejszego ode mnie). że te turbiny się sprawdzały w silnikach 8V, a BKD jesty 16V i może to być problemem :roll:

                                          Komentarz


                                          • #71
                                            Zamieszczone przez fernando
                                            A to jest sprawdzone rozwiązanie? Turbiny z ARLa były dobre, ale słyszałem opinie (od mądrzejszego ode mnie). że te turbiny się sprawdzały w silnikach 8V, a BKD jesty 16V i może to być problemem :roll:
                                            a w czym konkretnie jest problem bo nie moge się doszukać związku - pytam z ciekawości
                                            saport techniczny baj DGW
                                            była BKD+DSG '05 120kkm
                                            była BXE '08 190kkm
                                            no i nie ma :-)

                                            Komentarz


                                            • #72
                                              Zamieszczone przez tomil
                                              Jakaś połowa wartości remontu skrzyni :idea:
                                              Nie zgodze sie.

                                              Neck jak mial turbawy to w granicach 1200-1300 zl ( moja do tej pory slicznie smiga, juz wylatala ponad 30 tys ), ponadto czasem trafia sie opcja od znajomego handlarza za 2000 nowke garreta (ASZ lub ARL ). Remont skrzyni to w najlepszym wypadku i to naj naj naj lepszym 4000 zl.

                                              Taka normalna kwota to kolo 5-6 tysiecy, i w tym wypadku max wartosc turbo to 1/3 tej kwoty :P
                                              Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                              Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                              ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                              TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                              Komentarz


                                              • #73
                                                Kiedys Niemcy mieli oferte na wzmocnienie DSG za okolo 600€, ciekawe czy to jest dalej, bo jak tak to takie remonty za 4tys to szkoda kasy, jak tam dostajemy wszystkie czesci ktore musza byc mocniejsze w cenie.


                                                O nowki do ARLa coraz trudniej I nie jest to P&P przy BKD, u Ciebie bedzie latwiej bo glowica 8V
                                                Spritmonitor.de

                                                Komentarz


                                                • #74
                                                  misiek^wro, OK. ja jakoś nie mogę na taką okazję trafić a nówka to prawie 3 k.
                                                  It doesn't matter what we're losing
                                                  It only matters what we're going to find!

                                                  Komentarz


                                                  • #75
                                                    Zamieszczone przez Maicroft
                                                    Kiedys Niemcy mieli oferte na wzmocnienie DSG za okolo 600€
                                                    Do DSG7 też ?
                                                    S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
                                                    Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
                                                    -------------------------------------------------------------------------
                                                    O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
                                                    O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
                                                    O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X