To ja się z Wami nie zgodzę, bo to nie jest prawda, a co więcej to jest wręcz bzdura :P
[O2] swap turbo z BKD na BMN- problemy
Zwiń
X
-
Seryjne BKD ma tendencje do sporych OB...po programe jak nie zdusi sie mocno tego w mapie n75 i podlejem paliwa z dolu OB sa krytyczne dla wytrzymalosci sprezarki.
Wydluzenie ciegna o 1-2 obr zazwyczaj zalatwia sprawe. Jesli nadal jest burdel to cos z kierowniczkami nie halo.
Wracajac do tematu swapa turbo BMN zamiast BKD...to caly dolot do filtra, weze olejowe, DP do katalizatora + jakies pierdolki.
Troche tego jest....pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sew1981Maru 123, to opchaj to turbo bmn na forum, może komuś potrzebne i będziesz miał z głowy na razie, a później na spokojnie sobie znajdziesz z arl jak łatwiej zamontować, tak myśle.
Komentarz
-
-
Jak to czytam to wiem co czujesz Maru :evil: Zastrzelilbym ...
Dlatego ja nie slucham tunerow, co mi mowia, ze w DSG mozna zrobic program. Pewnie k.... ze mozna, ale ch... ich przeciez bedzie interesowac jak mi skrzynia padnie i nie oni wywala 6000 zl z kieszeni na naprawe
Dlatego zadowalam sie swoja obecna moca i nie ruszam silnikaByła Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
szkoda, mi te stadko, ktore mam jak narazie starczy
Do miasta BMM swietnie styka, bo z dolu leci jak szatan, na trasie jest luz, ale duzo gorzej od nizszych obrotow :twisted:Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
misiek^wro, Uwierz mi ze nic sie nie wysra, jak nie bylo wysrane przed programem. Auto uzywane to jest loteria, nigdy nie wiesz co z nim sie dzialo do tej pory. Marek kupil uzywek z przebiegiem przy ktorym seryjne turbo i tak predzej czy pozniej bylo do wymiany.
Ja zrobilem program jak auto mialo 87kkm, teraz ma 115kkm i turbo jak dmuchalo tak dmucha dalej, nic sie nie dzieje. Halasuje zimne jak cicha karetka od dawna, ale jeszcze nie jak jest cieply, co bedzie oznaczalo jej wymiane. A czy wsadze jeszcze raz to samo turbo, jeszcze nie wiem. Jakies mam w szafie, tylko nie wiem nawet w jakim stanie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftMarek kupil uzywek z przebiegiem przy ktorym seryjne turbo i tak predzej czy pozniej bylo do wymiany.
Komentarz
-
-
Mi absolutnie nie chodzi o turboleum. Absolutnie. Turbo to grosze, w porownaniu do remontu skrzynki.
I wlasnie tu jest pies pogrzebany. Uzywka to uzywka i dopóki nie zrobie satysfkacjonujacej mnie liczby kilometrow tym samochodem, nie ma zadnej mowy o czipsie. Zadnej. Poczekam az czipowane DSG zrobia z 50 tys kilometrow albo wiecej, bo sledze tematy takich userow i wtedy podejme decyzje.
Z reszta gadalem z gosciem od automatow we Wroclawiu i mowil, ze bardzo czesto zrobienie programu do tej skrzyni to strzal w kolano :evil:Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez misiek^wroPoczekam az czipowane DSG zrobia z 50 tys kilometrow albo wiecej, bo sledze tematy takich userow i wtedy podejme decyzje.
Z reszta gadalem z gosciem od automatow we Wroclawiu i mowil, ze bardzo czesto zrobienie programu do tej skrzyni to strzal w kolano
Zamieszczone przez misiek^wroZ reszta gadalem z gosciem od automatow we Wroclawiu i mowil, ze bardzo czesto zrobienie programu do tej skrzyni to strzal w kolanosaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
szkoda, Ty kupiles nowke ja uzywke z Włoch ( kazdy wie, jak przecietny Italiano szanuje auto, nawet jesli to auto to democar ASO Wloskiego i jst nalezycie serwisowane
Zrobie swoj dystans bez awarii, wtedy sie pomysli.Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez fernandoNie zgodzę się z tym zdaniem, wszystko zależy od konkretnego egzemplarza
Zamieszczone przez misiek^wroZ reszta gadalem z gosciem od automatow we Wroclawiu i mowil, ze bardzo czesto zrobienie programu do tej skrzyni to strzal w kolano
Przecież niedawno był na forum temat zawirusowanego AGR-a (jak dobrze pamiętam). Zdziwienie polegało na tym, że po 30 km pałowania wyparował olej. No ale przecież auto osiągąło 180 km/h to dlaczego z taką prędkością nie jechać (znaczy butem w podłodze).
Rozumnie zrobiony program nie powinien zaszkodzić. Ale każdy chce inaczej- ja Witka prosiłem o maks NM przy 2100-2300 i tak dostałem. Gebek prosił Aligatora o maks NM przy 1800- też dostał, ale Ali od razu powiedział, że sprzęgło może odlecieć.
[ Dodano: Pią 23 Kwi, 10 13:34 ]
Zamieszczone przez misiek^wroTurbo to grosze, w porownaniu do remontu skrzynki.
[ Dodano: Pią 23 Kwi, 10 13:39 ]
Maru 123, bierz starego poczciwego ARL-a. Powietrza wystarczy na 190 KM a turbinka do grupy pancernych należy.It doesn't matter what we're losing
It only matters what we're going to find!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomilfernando napisał/a:
Nie zgodzę się z tym zdaniem, wszystko zależy od konkretnego egzemplarza
Ależ oczywiście, że tak, tylko skąd wiedzieć jaki to egzemplarz
Zamieszczone przez tomilMaru 123, bierz starego poczciwego ARL-a. Powietrza wystarczy na 190 KM a turbinka do grupy pancernych należy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez fernandoA to jest sprawdzone rozwiązanie? Turbiny z ARLa były dobre, ale słyszałem opinie (od mądrzejszego ode mnie). że te turbiny się sprawdzały w silnikach 8V, a BKD jesty 16V i może to być problemem :roll:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomilJakaś połowa wartości remontu skrzyni :idea:
Neck jak mial turbawy to w granicach 1200-1300 zl ( moja do tej pory slicznie smiga, juz wylatala ponad 30 tys ), ponadto czasem trafia sie opcja od znajomego handlarza za 2000 nowke garreta (ASZ lub ARL ). Remont skrzyni to w najlepszym wypadku i to naj naj naj lepszym 4000 zl.
Taka normalna kwota to kolo 5-6 tysiecy, i w tym wypadku max wartosc turbo to 1/3 tej kwoty :PByła Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Kiedys Niemcy mieli oferte na wzmocnienie DSG za okolo 600€, ciekawe czy to jest dalej, bo jak tak to takie remonty za 4tys to szkoda kasy, jak tam dostajemy wszystkie czesci ktore musza byc mocniejsze w cenie.
O nowki do ARLa coraz trudniej I nie jest to P&P przy BKD, u Ciebie bedzie latwiej bo glowica 8V
Komentarz
-
Komentarz