Zamieszczone przez toocool
[O2] swap turbo z BKD na BMN- problemy
Zwiń
X
-
Michał, myślę, że bardziej Markowi chodzi o to jak został potraktowany w było nie było "renomowanym" warsztacie tuningowym a nie o to co ma do swapa
ma to co mu powiedzieli, żeby kupiłprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Tuning (poważniejszy niż remap) ma to do siebie, że generuje czasem nieprzewidziane koszty. Z drugiej strony ważny jest też dobór tunera, który zna się na robocie i potrafi ją dobrze oszacować. W mojej O1 wszystko robił DGW i nigdy nie zdarzyło się, żeby cena którą ustaliliśmy na początku drastycznie się zmieniła. A dodatkowo biorąc pod uwagę jakość jego pracy z całą odpowiedzialnością mogę polecić jego usługi. Co do MR-Motors to zauważcie, że są polecani w temacie chiptuningu (czyli w zasadzie Rogalotti jest polecany, a nie cała firma), a o jakości usług "mechanicznych" krążą różne opinie. Ja nigdy z tych usług nie korzystałem, więc nie mogę się wypowiadać, ale z pewnością prędzej bym oddał samochód DGW a dopiero na strojenie pojechał do Witka.
Komentarz
-
_tm_, ale zaczęło sie od tego, że Marek zrobił program u Rogala
po tym mu się turbo przeniosło do krainy wiecznych łowów :shock:przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Jak czytam takie historie to zastanawiam się czy wirus bkd to dobry pomysł. Ciekawe ile po tym wytrzyma turbina.
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez piotrek_gdy_tm_, ale zaczęło sie od tego, że Marek zrobił program u Rogala
po tym mu się turbo przeniosło do krainy wiecznych łowów :shock:
Komentarz
-
_tm_, problem jest nie w tym, że po programie padła turbina(pisząc swój post zaznaczałem sekwencję zdarzeń), ale obecne podejście tunera do klienta
może przedyskutuj to z Markiem to będziesz wiedział o co chodziprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez piotrek_gdy_tm_, problem jest nie w tym, że po programie padła turbina(pisząc swój post zaznaczałem sekwencję zdarzeń), ale obecne podejście tunera do klienta
może przedyskutuj to z Markiem to będziesz wiedział o co chodzi
Komentarz
-
Zamieszczone przez _tm_Żaden tuner nie da Wam 100% gwarancji, że nic w samochodzie nie padnie, bo więcej mocy nie bierze się z powietrza.
i jeszcze z tego, że bierzemy odpowiedzialność na siebie.
a że Maru miał pecha... cóż, przykro, ale to się zdarza :? , podejścia mechaników nie komentuję, bo nie mam żadnej wiedzy na ten temat.
BTW ile miała nalatana seria przed programem?
przecież tu serie nawet padają ze względu na fabryczne mapy...
[ Dodano: Sro 21 Kwi, 10 17:04 ]
Zamieszczone przez Maru 123auto odbieram jutro-pojutrze i montuję turbo BKD a w międy czasie będę sprawdzał w czym tkwi problem z tą przekładką :roll: nie powiem że trochę jestem zniesmaczony całą ta sytuacją :|saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
szkoda, no tak ale tu nie o to chodzi. cała rzecz polega na tym że jak rozmawiałem z rogalami to powiedziano mi ze turbo z BMN a będzie ok, sami mi takie doradzili, że będzie mało przeróbek itd. więc kupiłem takie turbo a teraz z takim tekstem wyjeżdżają że nie wiedzieli że to aż tyle trzeba przerabiać , że nieopłacalne itd. :? przecież to nie pierwszy BKD+BMN jaki zrobili nawet na stronie mają takie coś ---> http://www.mrmotors.pl/projekty.php?id=39 wiec w czym problem co to za zaskoczenie? :? przecież BKD to silnik który jest na rynku od 5 lat więc nie jest to znowu żadna nowość :evil:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maru 123szkoda, no tak ale tu nie o to chodzi. cała rzecz polega na tym że jak rozmawiałem z rogalami to powiedziano mi ze turbo z BMN a będzie ok, sami mi takie doradzili, że będzie mało przeróbek itd. więc kupiłem takie turbo a teraz z takim tekstem wyjeżdżają że nie wiedzieli że to aż tyle trzeba przerabiać , że nieopłacalne itd. :? przecież to nie pierwszy BKD+BMN jaki zrobili nawet na stronie mają takie coś ---> http://www.mrmotors.pl/projekty.php?id=39 wiec w czym problem co to za zaskoczenie? :? przecież BKD to silnik który jest na rynku od 5 lat więc nie jest to znowu żadna nowość :evil:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez Maru 123szkoda, no tak ale tu nie o to chodzi. cała rzecz polega na tym że jak rozmawiałem z rogalami to powiedziano mi ...
Komentarz
-
Maru 123, już Ci mówiłem co o tym myślę...
Co do wymiany turbo to do Ciebie pozostaje ostateczna decyzja co robisz..czy większe i znowu jakieś kombinowanie czy wracasz do serii i zapominasz narazie o tym.Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez aldamCo daje w praktyce ta regulacja mieszka.
Nieco słabiej pompuje z dołu (szybciej otwierają się kierowniczki - dzięki temu nie zacierają się tak szybko) i w teorii auto może być słabsze z dołu. Ale ja szczerze mówiąc tego nie odczułem. A nawet gdybym stracił te 10NM to i tak dla mnie warto.
Powiem szczerze, że gdy miałem problem z turbo w BKD (rok temu) to ciarki mi przechodziły po plecach jak rozmawiałem ze specjalistami z różnych warsztatów... Jedni twierdzili, że tak ma być i "BKD musi przepompowywać", inni proponowali "naprawę" za 5kPLN. I w końcu trafiłem do DobregoGrzesia, który "jak za dotknięciem magicznej różdżki"...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_gdytoocool, to samo robi dobry program
Komentarz
-
Komentarz