Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] swap turbo z BKD na BMN- problemy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #76
    _tm_, kiedyś nie było DSG7
    Zamieszczone przez Maicroft
    Kiedys Niemcy mieli oferte
    It doesn't matter what we're losing
    It only matters what we're going to find!

    Komentarz


    • #77
      DSG wymaga wymiany oleju i filtra co 60tys km.....
      Konia z rzedem temu co powie mi ze przynajmniej polowa skrzyn jest tak dobrze traktowana....
      Pozniej skrzynie wywalilo i wina wirusa...a ze auto 3x taki przebieg na jednym oleum zrobilo to juz kazdy zapomina.

      Wszyscy sie spuszczaja NM i obrotami przy ktorych jest osiagane...dobra ale przeciez soft w DSG automatycznie robi kickdowny przy kazdym mocniejszym wcisnieciu!!!

      Wiec to co my tunerzy mierzymy na hamowni od 1200obr do 4500obr to tylko w trybie recznej zmiany biegow bedzie mialo racje bytu !
      W trybie D a tym bardziej S automatycznie skrzynia omija niskie obr robiac redukcje !
      Dlatego jazda z DSG na serii dieslem to pomylka...seryjny soft powyzej 3500 zazwyczaj puchnie wiec przy kickdownie mamy tylko duzo halasu i nic wiecej !
      A tak po chipsie...depczemy gaz skrzynia redukuje auto ciagnie ladnie do 4000 lub wyzej (w zaleznosci od trybu) i jazdaaaaa

      Wiec o co kaman Panowie? Bo to dla mnie opowiesci "znachorow"
      pozdrawiam

      Diagnostyka i tuning
      hybrydowe wtryski i turbiny
      programy na ulice jak i do sportu

      Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
      www.tune-up.pl

      HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

      Komentarz


      • #78
        Zamieszczone przez tomil
        _tm_, kiedyś nie było DSG7
        Zamieszczone przez Maicroft
        Kiedys Niemcy mieli oferte
        "Kiedyś" to pojęcie względne
        S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
        Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
        -------------------------------------------------------------------------
        O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
        O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
        O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

        Komentarz


        • #79
          Zamieszczone przez rob555
          Konia z rzedem temu co powie mi ze przynajmniej polowa skrzyn jest tak dobrze traktowana....
          eeee, akurat myślę, ze nad tym się właśnie ludzie spuszczają bo się boją kosztownej naprawy

          Zamieszczone przez rob555
          seryjny soft powyzej 3500 zazwyczaj puchnie wiec przy kickdownie mamy tylko duzo halasu i nic wiecej !
          dokładnie, na serii to jest głównie generator huku :lol:

          Zamieszczone przez rob555
          Wiec o co kaman Panowie?
          ale tego to własnie nie wiem

          [ Dodano: Pią 23 Kwi, 10 20:22 ]
          Zamieszczone przez _tm_
          Zamieszczone przez tomil
          _tm_, kiedyś nie było DSG7
          Zamieszczone przez Maicroft
          Kiedys Niemcy mieli oferte
          "Kiedyś" to pojęcie względne
          w każdym razie jak o tym rozmawialismy to o DSG7 jeszcze nikt nie słyszał i była to oferta do BKD, strasznie dawno...
          saport techniczny baj DGW
          była BKD+DSG '05 120kkm
          była BXE '08 190kkm
          no i nie ma :-)

          Komentarz


          • #80
            Zamieszczone przez szkoda
            eeee, akurat myślę, ze nad tym się właśnie ludzie spuszczają bo się boją kosztownej naprawy
            taaaa....a bierzesz auto z francji albo wloch to myslisz ze wogule oni wiedza co i jak tam zrobic???
            :twisted:
            pozdrawiam

            Diagnostyka i tuning
            hybrydowe wtryski i turbiny
            programy na ulice jak i do sportu

            Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
            www.tune-up.pl

            HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

            Komentarz


            • #81
              Zamieszczone przez rob555
              Zamieszczone przez szkoda
              eeee, akurat myślę, ze nad tym się właśnie ludzie spuszczają bo się boją kosztownej naprawy
              taaaa....a bierzesz auto z francji albo wloch to myslisz ze wogule oni wiedza co i jak tam zrobic???
              :twisted:
              szczerze mówiąc nie biorę takich rozwiązań zakupu pod uwagę domyślnie :?
              saport techniczny baj DGW
              była BKD+DSG '05 120kkm
              była BXE '08 190kkm
              no i nie ma :-)

              Komentarz


              • #82
                Zamieszczone przez szkoda
                fernando napisał/a:
                A to jest sprawdzone rozwiązanie? Turbiny z ARLa były dobre, ale słyszałem opinie (od mądrzejszego ode mnie). że te turbiny się sprawdzały w silnikach 8V, a BKD jesty 16V i może to być problemem :roll:

                a w czym konkretnie jest problem bo nie moge się doszukać związku - pytam z ciekawości
                Jak pisałem wcześniej, nie jest to moja opinia, ale słowa zasłyszane od kilku tunerów. Spróbuję wytłumaczyć to na ile rozumiem i pamiętam, ale może ktoś mędrszy ode mnie niech się lepiej wypowie...
                Chodzi o to, że turbina od BKD to jest w zasadzie ASZ/AWX, tylko w innej obudowie. Problem jest ponoć w tym, że to co sprawdzało się na głowicy 8V, nie jest dobre w silnikach z głowicą 16V. Chłopaki z CompSportu tłumaczyli to tak:
                "16V ma duzo lepszy przeplyw przez co cisnienie spalin jest duzo wieksze od 8V i ten sam wirnik wydechowy nie jest w stanie oproznic takiej ilosci spalin jaka potrzebujemy. czyli okazuje sie ze problemem w tej sprezarce nie jest wirnik ssacy tylko wydechowy." i dalej:
                "w Dieslu nie ma problemu w uzyskaniem cisnienia doladowania tylko z jego ograniczeniem i ze zbyt duzym cisnieniem spalin. Na sprezarce z BKD da sie zrobic 200ps (robilem takie mody do GV TDI Cup) tylko wytrzymuje to bardzo male przebiegi. I problemem nie jest to ze sprezarka nie dmucha bo nie moze tylko to ze dmucha za duzo bo nie moze oproznic silnika ze zbyt duzej ilosci spalin i sama sie nakreca."

                I mnie to przekonuje. Ponadto z turbiną z ARLa byłoby sporo rzeźby (też wiąże się to z głowicą 8V vs. 16V), na pewno tak łatwo jak w BXE to nie pójdzie... :roll:

                Komentarz


                • #83
                  Z tego co wyczytałem problem jest w wałku- jest za cienki w 1749 VC.
                  It doesn't matter what we're losing
                  It only matters what we're going to find!

                  Komentarz


                  • #84
                    Zamieszczone przez fernando
                    I mnie to przekonuje.
                    coś w tym jest, ale jak widzisz opinie tunerów nie tylko, że różnią się między sobą ale jeszcze różnią się w czasie, obserwuję to na przestrzeni lat
                    saport techniczny baj DGW
                    była BKD+DSG '05 120kkm
                    była BXE '08 190kkm
                    no i nie ma :-)

                    Komentarz


                    • #85
                      Zamieszczone przez szkoda
                      coś w tym jest, ale jak widzisz opinie tunerów nie tylko, że różnią się między sobą ale jeszcze różnią się w czasie, obserwuję to na przestrzeni lat
                      Pewnie, że tak, ale, skoro rzeźba jest i tak niemała, a istnieją takie obawy (wiem, że lubisz takie ryzyko :P ), to ja wolę pójść w modyfikację opartą na solidnej hybrydzie...

                      Komentarz


                      • #86
                        fernando, coś się nie tak wkleiło bo:
                        Zamieszczone przez fernando
                        tomil napisał/a:
                        coś w tym jest, ale jak widzisz opinie tunerów nie tylko, że różnią się między sobą ale jeszcze różnią się w czasie, obserwuję to na przestrzeni lat
                        to nie ja napisałem.

                        A swoją drogą też myślałem nad hybrydą, ale tylu ilu użytkowników tyle zdań na ten temat. Hybryda dobrze zrobiona pofruwa jeszcze długo, tylko jak w trakcie zakupu określić czy jest dobra. Później się wysypie, żygnie olejem do silnika i dopiero klops. To ja już wolę droższy oryginał, jest szansa że będzie w miarę trwały.
                        It doesn't matter what we're losing
                        It only matters what we're going to find!

                        Komentarz


                        • #87
                          tomil, sorki, już poprawiłem ops:

                          Komentarz


                          • #88
                            Zamieszczone przez fernando
                            wiem, że lubisz takie ryzyko :P
                            nieeeeee, raczej nie lubię ryzyka tylko zdaję sobie z niego sprawę
                            saport techniczny baj DGW
                            była BKD+DSG '05 120kkm
                            była BXE '08 190kkm
                            no i nie ma :-)

                            Komentarz


                            • #89
                              panowie ja zrobiłem na takim modzie około 25tys i nic sie nie dzieje, został wymieniony tylko kolektor wydechowy do którego została podpięta turbina, wywalony kat i egr, dolot powietrza mam orginalny, nie zauważyłem wymienionych innych elementów.

                              [ Dodano: Sob 24 Kwi, 10 00:21 ]
                              ale patrząc z perspektywy czasu to pewnie wsadziłbym teraz big turbo, troche większe koszta ale jest juz z grubej rury a nie tam pitu pitu :diabelski_usmiech

                              [ Dodano: Sob 24 Kwi, 10 00:29 ]
                              dodam ze kompoty dały mi pół roku gwarancji na turbo ale od razu zaznaczyli ze ta moja obecna turbina jest jakas nie teges poniewaz zaraz po wsadzeniu w małym zakresie gwizdała, jezdze tak od wrzesnia i przestałem sie tym przejmowac, jak jest ciepło to prawie jej nie słychac....
                              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                              Komentarz


                              • #90
                                Odgrzeje kotleta
                                Wie ktoś czy turbawka od BMNa podejdzie pod mój 1.9 bxe :?:
                                Daniel

                                Komentarz


                                • #91
                                  Zamieszczone przez lilo
                                  Odgrzeje kotleta
                                  Wie ktoś czy turbawka od BMNa podejdzie pod mój 1.9 bxe :?:
                                  pewnie podejdzie tylko trzeba bedzie kolektor dorobić, szkoda kasy na gt17 wchodz w gt22 :szeroki_usmiech
                                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                  Komentarz


                                  • #92
                                    Zamieszczone przez piramida
                                    szkoda kasy na gt17 wchodz w gt22
                                    Właśnie o to chodzi że gt17 dostanę za free
                                    Daniel

                                    Komentarz


                                    • #93
                                      Zamieszczone przez lilo
                                      Zamieszczone przez piramida
                                      szkoda kasy na gt17 wchodz w gt22
                                      Właśnie o to chodzi że gt17 dostanę za free
                                      a za chwile znowu bedziesz marudził że mocy mało :P
                                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                      Komentarz


                                      • #94
                                        BMN nie podejdzie na glowice 8V....
                                        Trzeba ARL pakowac...sprawdzone.
                                        pozdrawiam

                                        Diagnostyka i tuning
                                        hybrydowe wtryski i turbiny
                                        programy na ulice jak i do sportu

                                        Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                                        www.tune-up.pl

                                        HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                                        Komentarz


                                        • #95
                                          Zamieszczone przez rob555
                                          BMN nie podejdzie na glowice 8V...
                                          No to mnie sprowadziłeś na ziemię :lol:
                                          Zamieszczone przez piramida
                                          a za chwile znowu bedziesz marudził że mocy mało
                                          To więcej niż pewne
                                          Daniel

                                          Komentarz

                                          POWRÓT NA GÓRĘ
                                          Pracuję...
                                          X