Witajcie,
po dyskusji na temat ogólnego prowadzenia się O2/FL: http://forum.octaviaclub.pl/forum/oc...a-boczny-wiatr rozglądam się za możliwością przeprogramowania wspomagania na coś sztywniejszego przy prędkościach większych niż parkingowe.
Temat w sumie zgłębiony na drive2.ru, aczkolwiek tłumaczenia przy użyciu GTranslate są na tyle dziurawe, że odrobinę strach próbować się do nich stosować. Na briskoda znalazłem jeszcze jakiś opis, ale też nie jest do końca jednoznaczny: https://www.briskoda.net/forums/topi...ing-module-44/ Na razie znalazłem posty opisujące 3 wersje postępowania: 1. flashowanie 3 plików, 2. flashowanie 2. plików (bez zerowania), 3. flashowanie samego pliku charakterystyk bezpośrednio bez kroków poprzedzających - która jest tą właściwą?
Jeśli ktoś wie, co należy zrobić, by przeprogramować sobie ustawienia na Oct RS / Audi TT(S), to bardzo chętnie przygarnąłbym taką wiedzę i jednoznaczny opis w języku polskim/niemieckim/angielskim.
Z góry dzięki.
po dyskusji na temat ogólnego prowadzenia się O2/FL: http://forum.octaviaclub.pl/forum/oc...a-boczny-wiatr rozglądam się za możliwością przeprogramowania wspomagania na coś sztywniejszego przy prędkościach większych niż parkingowe.
Temat w sumie zgłębiony na drive2.ru, aczkolwiek tłumaczenia przy użyciu GTranslate są na tyle dziurawe, że odrobinę strach próbować się do nich stosować. Na briskoda znalazłem jeszcze jakiś opis, ale też nie jest do końca jednoznaczny: https://www.briskoda.net/forums/topi...ing-module-44/ Na razie znalazłem posty opisujące 3 wersje postępowania: 1. flashowanie 3 plików, 2. flashowanie 2. plików (bez zerowania), 3. flashowanie samego pliku charakterystyk bezpośrednio bez kroków poprzedzających - która jest tą właściwą?
Jeśli ktoś wie, co należy zrobić, by przeprogramować sobie ustawienia na Oct RS / Audi TT(S), to bardzo chętnie przygarnąłbym taką wiedzę i jednoznaczny opis w języku polskim/niemieckim/angielskim.
Z góry dzięki.
Komentarz