Generalnie w kwocie ktora podales, szanujace sie zaklady robia program do CAY, wiec gdzie tam wywalanie DPF-a gdzie trzeba sie naprawde pobrudzic troche
Odgrzeję odrobinę temat. Czy znacie magika jakiegoś z Kujawsko-pomorskiego a najlepiej Bydgoszcz Toruń lub okolice aby z 1.6 tdi CAYC wykrzesał parę koni więcej?
Specjalizujemy się w chip tuningu, tuningu elektronicznym samochodów turbodoładowanych z silnikiem Diesla. Z naszych usług korzystają klienci z całej Polski.
Odgrzeję odrobinę temat. Czy znacie magika jakiegoś z Kujawsko-pomorskiego a najlepiej Bydgoszcz Toruń lub okolice aby z 1.6 tdi CAYC wykrzesał parę koni więcej?
MurzyN91 - teraz przebieg 112 tys km, nie wiem jaki moment obrotowy ale "odchodzi równo" od 2 tys obrotów...spalanie spadło, choć chce się przyciskać...objawów negatywnych brak. EGR wyprogramowany, przepływomierz "oszukany" (coś tam z podaniem innego napięcia) i nie wywali błędów - jak zapewniał mnie gościu spokojnie na 500 tys km da radę... został DPF - działa, wypala się bez problemu ...ale to kwesta czasu kiedy wyleci z silnika...czyli +-150/180 tys km i zacznie siać błędami ...
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
chodzą też plotki po forach i mechanikach, że CAYC + skrzynia 5b (oct,golf6,leon) nie mają dwumasy, a CAYC+6b (passat B7,superb2) mają DM - tu zaprzeczam, mam B7 2012 z CAYC bez DM;
i wykres (złożony z dwóch amatorsko, ponieważ w oryginałach skale były różne), auto zrobiło na po poprawkach jakieś 12-13tys km jak dotąd; sam prosiłem o chiptuning, ale "konserwatywnie" - to mam 140/280, chipsy wraz wyczyszczeniem DPF zrobione u kmink'a; cyferki nie robią wrażenia wobec niektórych wrzucanych powyżej, ale 1,5-tonowy pasek daje radę - robotę robi przede wszystkim fakt, że moment obrotowy nie zdycha przy 3000rpm, a można go (skutecznie) kręcić do powyżej 4000rpm na każdym biegu (na 6 nie sprawdzne powyżej 3000rpm )
Ktoś coś jeszcze chipuje albo jeździ nadal na chipie? Ja jestem po chipie, było 100KM/255Nm, a teraz jest 136KM/298Nm. Wrażenia na plus na pewno jazda. Spalanie chyba nie wzrosło. Jeszcze muszę zobaczyć. A jak u Was te DPFy i inne cuda, nie ucierpiały? Gdzieś też czytałem, że te skrzynie biegów są do 250 Nm, w co za bardzo mi się nie chce wierzyć, bo często mają na serii ponad 250 niutów, a po za tym widzę, że sporo osób lata na nawet większym niutonów.
Wysłano z OnePlusa 7T Pro przy użyciu Tapatalka.
Znalazłeś rozwiązanie problemu? Napisz, na pewno komuś pomożesz!
Komentarz