[O2] hamulce swap z 312 na 345 mm
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez krz_pludzie co wy tu wypisujecie
zacisk z 345mm jest ze dwa razy wyższy od tego z 312/288mm
ten 312/288 to przy nim maleństwo
mam w aucie przód i tył z S3/R32, także jak ktoś chce więcej na ich temat wiedzieć to niech pyta
1. zaciski
2. jarzma
Coś jeszcze? Pewnie korekta w ecu.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
fotki
z przodu tarcza z zaciskiem wypełnia prawie całą felgę 18, ori 17 wchodzi na styk, są 3-4mm luzu
i jeszcze fotka z tyłu
OctaviaRS TDi
1. różnica w hamowaniu jest na +, najbardziej czuć to przy hamowaniu z większych prędkości, auto jest stabilniejsze w trakcie maksymalnego hamowania,
2. czy warto? trudno powiedzieć, jest to bardzo drogi mod, dlatego niewiele osób się decyduje na takiego moda,
3. do montażu potrzebne są: jarzma, zaciski, przewody hamulcowe, blachy osłaniające, nowe śruby do przykręcenia jarzm, ewentualnie nowe gumki osłaniające tłoczki (to zależy od stanu zacisków jakie uda się kupić) no i tarcze + klocki,
4. co do kosztów to bardzo dużo zależy do tego za ile uda się kupić zaciski z jarzmami, miałem szczęście i udało mi się kupić cały komplet hamulców na przód i tył za 1600zł (czy coś koło tego), po dokupieniu tarcz, klocków (tarcze i klocki ATE od elemenateura z forum), blach osłaniających, przewodów hamulcowych (jedynie na przód, z tył zostają stare), zastawów naprawczych (czyli tzw. gumek), malowaniu (2 zestawy motipa poszły) same części wyszły pod 4000zł
przy czym wszystkie brakujące części jak przewody itp. kupowałem w ASO, praktycznie nie da się ich gdzie indziej kupić
jak ktoś nie ma zimówek na 17 to jeszcze musi doliczyć ich koszt, przy czym nie każda 17 będzie pasować
na montaż też trzeba trochę kasy przeznaczyć bo schodzi sporo czasu przy tym
także jeśli ktoś na prawdę nie potrzebuje takich hamulców to niech się zastanowi nad tym modem, bo koszty są jak widać niemałe
jakbym wiedział na początku ile mnie ta modyfikacja wyniesie to bym sobie odpuścił
Komentarz
-
-
koszt nowego zestawu w ASO to ok 6000zł (ceny na 1 stronie tematu)...
Zamieszczone przez krz_pauto jest stabilniejsze w trakcie maksymalnego hamowania,
Komentarz
-
-
6k to juz grubo :roll: tuż to ze dwa kpl podtlenku azotu za to i jeszcze zostanie na nowy lewarek :diabelski_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
ja też się zastanawiam nad wymiana hebli to chyba będzie następny mod po układzie wydechowymOctavia II 1.9 TDI http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
Octavia II RS 2.0 TFSIhttp://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
Hurtownia Hydrauliczna http://www.eska.biz.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zajcu_89Panowie, dziś na allegro znalazłem coś takiego, może się komuś przyda, ja na razie jestem bez kasy więc nie skorzystam, poza tym szukam tyłu, bo mi się kończy... Jeśli ktoś się zdecyduje niech opisze dokładnie montaż dla potomnych
http://allegro.pl/leon-cupra-audi-rs...604339139.htmlsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
Komentarz