[O2] sportowe sprezyny do OII

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • adamw1
    Classic
    • 2010
    • 37

    [O2] sportowe sprezyny do OII

    KuRcZaKjaS, jak nie miałeś zmienianej skrzyni i masz ori, to stawiam, że masz "duu", poczytaj te tematy, to poważny problem dość, szczególnie w aklach. No chyba, że już ktoś wstawił już inną skrzynkę, albo zamienił nity na śruby w ramach naprawy.
  • Dijkstra
    RS
    • 2008
    • 1589

    #2
    [O2] sportowe sprezyny do OII

    Witajcie,
    poszukuje sprezyn do moje OII 1,8tsi liftback. Polecono mi progresywne H&R. Znalazlem na allegro takie cus
    springi
    tylko nie mam pojecia czy to podejdzie. Slyszalem, ze do kazdego modelu sa inne. Zastanawiam sie czy np do occi, golfa i np leona byly takie same czy roznica w nacisku na os jest rozna i rozne tez sa sprezyny??
    Moje foty
    Moja stronka
    Moje 4 kolka

    Komentarz

    • LUKI
      RS
      • 2005
      • 5776

      #3
      Dijkstra,

      to jest golf 4 i nie podejdzie pod o2
      kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

      SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

      Komentarz

      • Dijkstra
        RS
        • 2008
        • 1589

        #4
        dzieki za odp.
        To moze ktos poleci jakies inne sprinki, lub odradzi bedzie mi latwiej szukac
        Moje foty
        Moja stronka
        Moje 4 kolka

        Komentarz

        • LUKI
          RS
          • 2005
          • 5776

          #5
          Dijkstra,

          h&r




          napisz do typa może ma pod o2


          btw
          nie pchałbym się w używkę...
          kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

          SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

          Komentarz

          • piramida
            RS
            • 2009
            • 12222
            • Superb III (3V3)

            #6
            Dijkstra, http://www.h-r.com.pl/
            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

            Komentarz

            • Dijkstra
              RS
              • 2008
              • 1589

              #7
              Dzieki chlopaki !!
              tutay sa 3 rodzaje, 2 obnizajace 0 35, jedna 0 50. Mysle ze 50 to za duzo, zwazajac ze zdarza mi sie jezdzic po wertepach... Jedynie co widze to to ze sprezyny sa liniowe, a nie progresywne... Macie pojecie czym sie roznia 29261-1 i 29261-2??
              Moje foty
              Moja stronka
              Moje 4 kolka

              Komentarz

              • LUKI
                RS
                • 2005
                • 5776

                #8
                Dijkstra,

                żeby to miało ręce i nogi to już przy 35' powinieneś wrzucić jakiś amortyzator (o 50' to już nawet nie piszę)

                sama sprężyna nie sprawdzi się w 100%


                Zamieszczone przez Dijkstra
                Macie pojecie czym sie roznia 29261-1 i 29261-2?
                trzeba zobaczyć w specyfikacji
                kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                Komentarz

                • Tippo
                  L&K
                  • 2009
                  • 1349
                  • Octavia III (5E3)
                  • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                  #9
                  Zestaw z KW variant 1, spring i amor mam i polecam, jak drogo to sam spring, ale jak pisal kolega sredni to pomysl...

                  Komentarz

                  • SilentEmpire
                    Rider
                    • 2009
                    • 304

                    #10
                    Ja wstawiałem Eibacha. Same sprężyny, amor fabryczny został.
                    Siadła ok. 4 cm przód, trochę mniej tył, generalnie zrównała się (wcześniej przód był wyżej).
                    Jeśli chodzi o budżet, to chyba nie ma lepszej opcji.
                    SUPERB

                    Komentarz

                    • Dijkstra
                      RS
                      • 2008
                      • 1589

                      #11
                      Zamieszczone przez SilentEmpire
                      Ja wstawiałem Eibacha. Same sprężyny, amor fabryczny został.
                      Siadła ok. 4 cm przód, trochę mniej tył, generalnie zrównała się (wcześniej przód był wyżej).
                      Jeśli chodzi o budżet, to chyba nie ma lepszej opcji.
                      Wrzuciles liniowe czy progresywne springi? Mozesz podac model? I jak odczucia? Zmieniasz amory z czasem na inne niz fabryczne?
                      Moje foty
                      Moja stronka
                      Moje 4 kolka

                      Komentarz

                      • SilentEmpire
                        Rider
                        • 2009
                        • 304

                        #12


                        Te mam. Teraz widzę, że one są wg strony do RSa, nie pamiętam już, czy wtedy było inaczej (mam 1.8 TSI). Przy progresywnych chyba zalecają zmianę amora, ja chciałem trochę utwardzić.
                        Odczucia super - przy ruszaniu nie podnosi dzioba, przy hamowaniu nie nurkuje, na zakrętach lepiej trzyma. Na przejazdach kolejowych bardziej stuka - ale wzrost stabilności jest dużo większy niż spadek komfortu.
                        Nic więcej nie zmieniam, dopiero całe auto
                        SUPERB

                        Komentarz

                        • Dijkstra
                          RS
                          • 2008
                          • 1589

                          #13
                          Zamieszczone przez SilentEmpire
                          http://www.eibach.pl/eibach-skoda-octavia-combi-%281z5%29-e10-79-004-04-22-pi-2766.html

                          Te mam. Teraz widzę, że one są wg strony do RSa, nie pamiętam już, czy wtedy było inaczej (mam 1.8 TSI). Przy progresywnych chyba zalecają zmianę amora, ja chciałem trochę utwardzić.
                          Odczucia super - przy ruszaniu nie podnosi dzioba, przy hamowaniu nie nurkuje, na zakrętach lepiej trzyma. Na przejazdach kolejowych bardziej stuka - ale wzrost stabilności jest dużo większy niż spadek komfortu.
                          Nic więcej nie zmieniam, dopiero całe auto
                          Z tego co wiem, RS byl obnizony o 20mm a nie 40 jak piszesz... Hmmmm. troche mnie zmartwiles stwierdzeniem, ze od razu amory trza wymienic, bo moje sa w b.dobrym stanie a przede wszystkim nie mam teraz na to kasy.
                          Moje foty
                          Moja stronka
                          Moje 4 kolka

                          Komentarz

                          • blind_walker
                            RS
                            • 2010
                            • 4533
                            • Octavia I combi (1U5)
                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                            #14
                            Sprężyny progresywne i liniowe różnią się tylko ugięciem- progresywna przy takich samych obciążeniach mniej się ugina w porównaniu do zwykłej-liniowej.
                            Tak mniej więcej to wygląda:
                            mkII 20VT (600h worked)
                            Roooooomster

                            Komentarz

                            • Dijkstra
                              RS
                              • 2008
                              • 1589

                              #15
                              Zamieszczone przez blind_walker
                              Sprężyny progresywne i liniowe różnią się tylko ugięciem- progresywna przy takich samych obciążeniach mniej się ugina w porównaniu do zwykłej-liniowej.
                              Tak mniej więcej to wygląda:
                              Obrazek
                              A nie jest tak, ze przy pewnych wahaniach progresywna jest bardziej miekka niz liniowa, a przy rosnacej czestotliwosci sie utwardza??

                              I jeszcze 1 pytanko, jaki jest maxymalny nacisk na osie w mojej bryce? Ewentualnie gdzie moge to sprawdzic?
                              OK, juz znalazlem

                              Dane są wyłącznie na tabliczce znamionowej auta. Powszechnie stosowane jest kodowanie wg wzorca 1 - XXX kg / 2 - XXX kg, gdzie odpowiednio "1 - " to maksymalne dopuszczalne obciążenie osi przedniej, a "2 -" to maksymalne dopuszczalne obciążenie osi tylnej. Należy spisać te wartości i porównać z katalogiem. Jeśli którakolwiek z nich przekracza wartość z katalogu oznacza to, że dany produkt nie jest przeznaczony do danego auta.
                              Moje foty
                              Moja stronka
                              Moje 4 kolka

                              Komentarz

                              • SilentEmpire
                                Rider
                                • 2009
                                • 304

                                #16
                                Zamieszczone przez Dijkstra
                                troche mnie zmartwiles stwierdzeniem, ze od razu amory trza wymienic,
                                Tak przez mgłę pamiętam sprawę z czasu, jak wymieniałem - nie wiem, czy to pewnik.
                                Na pewno przy moim kicie zmieniać nie trzeba.
                                SUPERB

                                Komentarz

                                • andrzej111
                                  L&K
                                  • 2010
                                  • 1391

                                  #17
                                  kolega coś pokręcił bo Eibach pro-kit to liniowe a H&R to progresywne
                                  Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

                                  Komentarz

                                  • LUKI
                                    RS
                                    • 2005
                                    • 5776

                                    #18
                                    Dijkstra,

                                    h&r pod Twoją o2

                                    Performance Lowering Springs

                                    Obniżenie 35 mm,

                                    29261-1

                                    kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                    SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                    Komentarz

                                    • Dijkstra
                                      RS
                                      • 2008
                                      • 1589

                                      #19
                                      Zamieszczone przez LUKI
                                      Dijkstra,

                                      h&r pod Twoją o2

                                      Performance Lowering Springs

                                      Obniżenie 35 mm,

                                      29261-1

                                      http://www.ebay.pl/itm/H-R-Federn-Sk...-/220819780267
                                      tylko one sa liniowe... a chyba bym wolal progresywne...

                                      A jesli chodzi H&R
                                      to dostalem odp:
                                      "sprężyny do tego auta są typu leicht-progresiv - lekko progresywne , oznacza to że nie ma wyraźnego podziału na strefy miękką i twardą, różnica jest na około 2 zwojach niewidoczna
                                      klasyczne progresywne w tym samochodzie nie sprawdzają się tu i nie są oferowane
                                      aktualnie H&R oferuje głównie ten typ i klienci są zadowoleni

                                      cena 29261-1 / 29261-2 830 PLN

                                      dobór wynika z odczytu obciążeń na tabliczce znamionowej egzemplarza którego dotyczy zamówienie - najprościej po wpłacie przesłać do nas fotografię tej tabliczki "

                                      A odnosnie tabliczki z naciskiem to nie potrafie jej namirzyc w samochodzie... Ma ktos pojecie gdzie ona jest lub byc powinna? W dowodzie jest ogolnie dopuszczalny nacisk, bez podzialu na osie.
                                      Moje foty
                                      Moja stronka
                                      Moje 4 kolka

                                      Komentarz

                                      • LUKI
                                        RS
                                        • 2005
                                        • 5776

                                        #20
                                        Zamieszczone przez Dijkstra
                                        A odnosnie tabliczki z naciskiem to nie potrafie jej namirzyc w samochodzie... Ma ktos pojecie gdzie ona jest lub byc powinna? W dowodzie jest ogolnie dopuszczalny nacisk, bez podzialu na osie.
                                        na słupku B na dole jak otworzysz drzwi - czarna tabliczka znamionowa

                                        1.
                                        2.



                                        Zamieszczone przez Dijkstra
                                        cena 29261-1 / 29261-2 830 PLN
                                        rozsądne pieniądze
                                        kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                        SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                        Komentarz

                                        • Dijkstra
                                          RS
                                          • 2008
                                          • 1589

                                          #21
                                          Zamieszczone przez LUKI
                                          Zamieszczone przez Dijkstra
                                          A odnosnie tabliczki z naciskiem to nie potrafie jej namirzyc w samochodzie... Ma ktos pojecie gdzie ona jest lub byc powinna? W dowodzie jest ogolnie dopuszczalny nacisk, bez podzialu na osie.
                                          na słupku B na dole jak otworzysz drzwi - czarna tabliczka znamionowa

                                          1.
                                          2.



                                          Zamieszczone przez Dijkstra
                                          cena 29261-1 / 29261-2 830 PLN
                                          rozsądne pieniądze
                                          no wlasnie szukalem po slupkach b i ni ma.. ale sprawdze jeszcze raz... moze po prostu slepy jestem starosc nie radosc
                                          Moje foty
                                          Moja stronka
                                          Moje 4 kolka

                                          Komentarz

                                          • andrzej111
                                            L&K
                                            • 2010
                                            • 1391

                                            #22
                                            a jaka różnica miedzy 29261-1 a 29261-2, rozchodzi się tylko o 1kg nacisku na przód?
                                            Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

                                            Komentarz

                                            • Wlody
                                              Ambiente
                                              • 2009
                                              • 144

                                              #23
                                              Dijkstra mam na zbyciu swoje springi MTS-Technic -40 , zostały mi sprzedaży swojej Octavi2- zainteresowany?
                                              -------------------------------------------------------
                                              moja pierwsza octa http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33459

                                              Komentarz

                                              • LUKI
                                                RS
                                                • 2005
                                                • 5776

                                                #24
                                                chłopak chce kupić h&r a Ty mu wyjeżdżasz z mts

                                                proszę Cię
                                                kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                                SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                                Komentarz

                                                • andrzej111
                                                  L&K
                                                  • 2010
                                                  • 1391

                                                  #25
                                                  to ja już bym brał pro-kita jak H&R jest liniowa sprężyna.
                                                  eibacha można wyrwać za 500zł a te 300zł to można przeznaczyć na nowe tuleje od cupry
                                                  Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...