KuRcZaKjaS, jak nie miałeś zmienianej skrzyni i masz ori, to stawiam, że masz "duu", poczytaj te tematy, to poważny problem dość, szczególnie w aklach. No chyba, że już ktoś wstawił już inną skrzynkę, albo zamienił nity na śruby w ramach naprawy.
[O2] sportowe sprezyny do OII
Zwiń
X
-
[O2] sportowe sprezyny do OII
Witajcie,
poszukuje sprezyn do moje OII 1,8tsi liftback. Polecono mi progresywne H&R. Znalazlem na allegro takie cus
springi
tylko nie mam pojecia czy to podejdzie. Slyszalem, ze do kazdego modelu sa inne. Zastanawiam sie czy np do occi, golfa i np leona byly takie same czy roznica w nacisku na os jest rozna i rozne tez sa sprezyny??
-
-
Dijkstra,
to jest golf 4 i nie podejdzie pod o2kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Dijkstra,
h&r
napisz do typa może ma pod o2
btw
nie pchałbym się w używkę...kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Dijkstra, http://www.h-r.com.pl/superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Dzieki chlopaki !!
tutay sa 3 rodzaje, 2 obnizajace 0 35, jedna 0 50. Mysle ze 50 to za duzo, zwazajac ze zdarza mi sie jezdzic po wertepach... Jedynie co widze to to ze sprezyny sa liniowe, a nie progresywne... Macie pojecie czym sie roznia 29261-1 i 29261-2??
Komentarz
-
-
Dijkstra,
żeby to miało ręce i nogi to już przy 35' powinieneś wrzucić jakiś amortyzator (o 50' to już nawet nie piszę)
sama sprężyna nie sprawdzi się w 100%
Zamieszczone przez DijkstraMacie pojecie czym sie roznia 29261-1 i 29261-2?kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SilentEmpireJa wstawiałem Eibacha. Same sprężyny, amor fabryczny został.
Siadła ok. 4 cm przód, trochę mniej tył, generalnie zrównała się (wcześniej przód był wyżej).
Jeśli chodzi o budżet, to chyba nie ma lepszej opcji.
Komentarz
-
-
Te mam. Teraz widzę, że one są wg strony do RSa, nie pamiętam już, czy wtedy było inaczej (mam 1.8 TSI). Przy progresywnych chyba zalecają zmianę amora, ja chciałem trochę utwardzić.
Odczucia super - przy ruszaniu nie podnosi dzioba, przy hamowaniu nie nurkuje, na zakrętach lepiej trzyma. Na przejazdach kolejowych bardziej stuka - ale wzrost stabilności jest dużo większy niż spadek komfortu.
Nic więcej nie zmieniam, dopiero całe auto
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SilentEmpirehttp://www.eibach.pl/eibach-skoda-octavia-combi-%281z5%29-e10-79-004-04-22-pi-2766.html
Te mam. Teraz widzę, że one są wg strony do RSa, nie pamiętam już, czy wtedy było inaczej (mam 1.8 TSI). Przy progresywnych chyba zalecają zmianę amora, ja chciałem trochę utwardzić.
Odczucia super - przy ruszaniu nie podnosi dzioba, przy hamowaniu nie nurkuje, na zakrętach lepiej trzyma. Na przejazdach kolejowych bardziej stuka - ale wzrost stabilności jest dużo większy niż spadek komfortu.
Nic więcej nie zmieniam, dopiero całe auto
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez blind_walkerSprężyny progresywne i liniowe różnią się tylko ugięciem- progresywna przy takich samych obciążeniach mniej się ugina w porównaniu do zwykłej-liniowej.
Tak mniej więcej to wygląda:
Obrazek
I jeszcze 1 pytanko, jaki jest maxymalny nacisk na osie w mojej bryce? Ewentualnie gdzie moge to sprawdzic?
OK, juz znalazlem
Dane są wyłącznie na tabliczce znamionowej auta. Powszechnie stosowane jest kodowanie wg wzorca 1 - XXX kg / 2 - XXX kg, gdzie odpowiednio "1 - " to maksymalne dopuszczalne obciążenie osi przedniej, a "2 -" to maksymalne dopuszczalne obciążenie osi tylnej. Należy spisać te wartości i porównać z katalogiem. Jeśli którakolwiek z nich przekracza wartość z katalogu oznacza to, że dany produkt nie jest przeznaczony do danego auta.
Komentarz
-
-
Dijkstra,
h&r pod Twoją o2
Performance Lowering Springs
Obniżenie 35 mm,
29261-1
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LUKIDijkstra,
h&r pod Twoją o2
Performance Lowering Springs
Obniżenie 35 mm,
29261-1
http://www.ebay.pl/itm/H-R-Federn-Sk...-/220819780267
A jesli chodzi H&R
to dostalem odp:
"sprężyny do tego auta są typu leicht-progresiv - lekko progresywne , oznacza to że nie ma wyraźnego podziału na strefy miękką i twardą, różnica jest na około 2 zwojach niewidoczna
klasyczne progresywne w tym samochodzie nie sprawdzają się tu i nie są oferowane
aktualnie H&R oferuje głównie ten typ i klienci są zadowoleni
cena 29261-1 / 29261-2 830 PLN
dobór wynika z odczytu obciążeń na tabliczce znamionowej egzemplarza którego dotyczy zamówienie - najprościej po wpłacie przesłać do nas fotografię tej tabliczki "
A odnosnie tabliczki z naciskiem to nie potrafie jej namirzyc w samochodzie... Ma ktos pojecie gdzie ona jest lub byc powinna? W dowodzie jest ogolnie dopuszczalny nacisk, bez podzialu na osie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez DijkstraA odnosnie tabliczki z naciskiem to nie potrafie jej namirzyc w samochodzie... Ma ktos pojecie gdzie ona jest lub byc powinna? W dowodzie jest ogolnie dopuszczalny nacisk, bez podzialu na osie.
1.
2.
Zamieszczone przez Dijkstracena 29261-1 / 29261-2 830 PLNkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LUKIZamieszczone przez DijkstraA odnosnie tabliczki z naciskiem to nie potrafie jej namirzyc w samochodzie... Ma ktos pojecie gdzie ona jest lub byc powinna? W dowodzie jest ogolnie dopuszczalny nacisk, bez podzialu na osie.
1.
2.
Zamieszczone przez Dijkstracena 29261-1 / 29261-2 830 PLN
Komentarz
-
-
Dijkstra mam na zbyciu swoje springi MTS-Technic -40 , zostały mi sprzedaży swojej Octavi2- zainteresowany?-------------------------------------------------------
moja pierwsza octa http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33459
Komentarz
-
-
chłopak chce kupić h&r a Ty mu wyjeżdżasz z mts
proszę Ciękliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
Komentarz