Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] KAYABA ULTRA SR VS BILSTEIN B6 SPORT

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #76
    Zamieszczone przez Dejwid
    elmer80, można


    Odczuwalny "plus" dla bezpieczeństwa i sportowego prowadzenia bez potrzeby wymiany sprężyn (możliwe zastosowanie z seryjnymi sprężynami)
    dzięki za info B6 są w drodze do mnie

    Komentarz


    • #77
      elmer80, mając odpowiednie zaplecze $$ również bym brał B6 :szeroki_usmiech
      Gratki wyboru
      O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
      Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
      Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

      Komentarz


      • #78
        Zamieszczone przez Mr0czny
        Ultra SR + najpierw springi RS potem Eibach -30

        zapierdziela jak zły, na zakrętach bajka... ale jak tylko pojawiają sie jakieś nierównosci na drodze to jest przerąbane
        Z tego rozumiem, że ori springi jakie teraz mam w OII RS powinny ładnie dogadać się z Ultra SR-ami w przypadku wymiany ori amorów w przyszłości ?
        OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
        SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

        Komentarz


        • #79
          Zamieszczone przez 4tech
          elmer80, mając odpowiednie zaplecze $$ również bym brał B6 :szeroki_usmiech
          Gratki wyboru
          B6 siedzą i zamiatają :diabelski_usmiech
          nie wiem jak inne sportowe banglają ale te są rewelacyjne
          nie jeździ się betonem a w zakrętach idzie jak po szynach
          nierówności ładnie są wybierane i nie buja na poprzecznych garbach

          Komentarz


          • #80
            Ostatnio nikt nie odpowiedział to może tym razem.
            Chcę obniżyć zawieszenie mojej OIIRS HTB, BMN o jakieś 30mm FAKTYCZNIE od tego co jest teraz.
            Czy jeśli mam już obniżone zawieszenie o ok. 15-20mm (RS) to po założeniu tych sprężyn: 404 Nie znaleziono obiektu(1z)-29260-1-pi-16764.html
            całkowita, faktyczna wartość obniżenia wyniesie właśnie ok. 30mm ?
            OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
            SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

            Komentarz


            • #81
              looker, po założeniu tych sprężyn powinieneś uzyskać 30-35mm dodatkowego obniżenia, względem tego co masz obecnie.
              Pozdrawiam,
              Grzesiek


              Była: O2@MY07@BXE / O2FL@MY10@BXE
              Jest: O3@MY13@CHPA / B7@MY12@CFFB


              Bartek "Dedon" 05.06.1988 - 07.08.2011[*]

              Komentarz


              • #82
                W sumie o to by chodziło... Zwłaszcza, że felga to Zenith 18''...
                OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                Komentarz


                • #83
                  looker, Ja w swojej O2FL@BXE miałem 18"(ET43) + Eibach(-30) a mimo to stała wysoko :roll:
                  Pozdrawiam,
                  Grzesiek


                  Była: O2@MY07@BXE / O2FL@MY10@BXE
                  Jest: O3@MY13@CHPA / B7@MY12@CFFB


                  Bartek "Dedon" 05.06.1988 - 07.08.2011[*]

                  Komentarz


                  • #84
                    Te wymiary podawane są wobec serii :wink:
                    O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                    Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                    Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                    Komentarz


                    • #85
                      4tech, ja to wiem, tylko wrzucając sprężyny -30 liczyłem, że uzyskam "Low&Slow" a dostałem "sztywną kozę" :wink:
                      Pozdrawiam,
                      Grzesiek


                      Była: O2@MY07@BXE / O2FL@MY10@BXE
                      Jest: O3@MY13@CHPA / B7@MY12@CFFB


                      Bartek "Dedon" 05.06.1988 - 07.08.2011[*]

                      Komentarz


                      • #86
                        Zgadza się. Jeśli wobec serii obniżenie ma wynosić 45-50mm to przy RS-ie wyjdzie jakieś 30-35mm niżej.
                        I taki jest plan mniej więcej...
                        OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                        SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                        Komentarz


                        • #87
                          Panowie A seria amory zniosą takie hr? ?
                          MaderFaker EKOlot -> http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...t-vrs-interior

                          KUPIĘ: tunel z podłokietnikiem-kpl, Zderzak vrs FL, Skladane lusterka-kpl, Maxi-dot

                          Komentarz


                          • #88
                            Zamieszczone przez marcin607
                            Panowie A seria amory zniosą takie hr? ?
                            Marcin zniosą do momentu wysrania
                            kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                            SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                            Komentarz


                            • #89
                              Zamieszczone przez LUKI
                              Zamieszczone przez marcin607
                              Panowie A seria amory zniosą takie hr? ?
                              Marcin zniosą do momentu wysrania
                              aha :-) I wszystko jasne LUKI :- ))) żeby chociaż z 20kkm zniesły.

                              [ Dodano: Wto 26 Kwi, 16 10:05 ]
                              Jeszcze jedno gdybanie- przy 1.6tdi one siadlyby tak samo jak z 2.0? Bo tam nie M rozgraniczenia Na klasy wagowe? zeby przod nie stal głupi jakiś :- ))
                              MaderFaker EKOlot -> http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...t-vrs-interior

                              KUPIĘ: tunel z podłokietnikiem-kpl, Zderzak vrs FL, Skladane lusterka-kpl, Maxi-dot

                              Komentarz


                              • #90
                                Zamieszczone przez marcin607
                                przy 1.6tdi one siadlyby tak samo jak z 2.0?
                                Marcin niestety nie - inna waga
                                kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                Komentarz


                                • #91
                                  Kupiłem już hr 29260 zobaczymy jak siadzie jak będzie klin nie w te stronę to się pchnie w swiat - będzie kolejny mod na półce leżał - teraz koło :roll:

                                  [ Dodano: Wto 26 Kwi, 16 19:30 ]
                                  Luki A są jakieś podkładki pod springi? ? żeby ewentualnie jakoś to wyrównać?
                                  MaderFaker EKOlot -> http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...t-vrs-interior

                                  KUPIĘ: tunel z podłokietnikiem-kpl, Zderzak vrs FL, Skladane lusterka-kpl, Maxi-dot

                                  Komentarz


                                  • #92
                                    Marcin dobrze widzę 45-50mm obniżenie :?:
                                    kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                    SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                    Komentarz


                                    • #93
                                      Tak jest!!!! Jak się zesrają amory to wpadną b6 a jak będzie bardzo krzywo to pójdą do żyda - dałam za nie tyle że szkoda nie spr. podobno w 1.6 102KM były i było równo na seryjnym amorze.


                                      Jak tylko będzie w miarę fajnie to koła - bbS ch w 18 calach A jak mnie całkiem pop..... to 19 znowu wleca 19 8.5 et42 i pona 225/35/19. Muszę zacząć działać w końcu :twisted:
                                      MaderFaker EKOlot -> http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...t-vrs-interior

                                      KUPIĘ: tunel z podłokietnikiem-kpl, Zderzak vrs FL, Skladane lusterka-kpl, Maxi-dot

                                      Komentarz


                                      • #94
                                        marcin607 ale wiesz że amory nie będą dobrze pracować :?:
                                        kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                        SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                        Komentarz


                                        • #95
                                          Już mają 100k więc można by je już zmienić :- )) pytałem pare osób na szybko i jest to maksymalnie optymalne obniżenie dla serii. Ale już wziąłem je więc muszę chociaż spr.

                                          [ Dodano: Wto 17 Maj, 16 21:42 ]
                                          Pany mam pytanko amory z a3 pasują do o2?
                                          MaderFaker EKOlot -> http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...t-vrs-interior

                                          KUPIĘ: tunel z podłokietnikiem-kpl, Zderzak vrs FL, Skladane lusterka-kpl, Maxi-dot

                                          Komentarz


                                          • #96
                                            Panowie mam mały dylemacik musze zmienić same amorki z tyłu i tu mam zagadke ,chcialbym ,żeby było troszke twardziej niż seria wiec myśle nad KYB SR albo B6 tylko sie zastanawiam czy połączenie z seryjnym przodem to bedzie dobrze grało zawiecha ori RS co sądzicie co najlepiej zapodać na sam tył . aha i czy jak założe wspomniane to nie usiądzie lekko tył ? z góry dziekuje za podpowiedzi

                                            Komentarz


                                            • #97
                                              Black.Jack, w stosunku do ori amorków KYB SR będzie dużo twardszy - raczej nie dawałbym ich tylko na jedną oś. Zawiecha na pewno nie siądzie po wymianie amorków.
                                              Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                                              Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                                              Komentarz


                                              • #98
                                                kowal 2002, To co w takim razie dać na sam tył B6? czy zwykłe kyb bo sam już nie wiem

                                                Komentarz


                                                • #99
                                                  Albo komplet B6, albo komplet KYB :wink:

                                                  Jak szkoda siana to B4 sporty, niby ciut twardsze od zwykłych B4...
                                                  O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                                                  Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                                                  Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                                                  Komentarz


                                                  • Czyli rozumiem ,że B4 sporty bedą troche twardsze od serii Rs ,ale nie bedą aż tak twarde jak KYB SR

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X