blackrs, Ja kupiłem komplet u elemenateura (dzisiaj) razem z tulejami od Cupry. Napisz do niego zapytanie podaj vin i już on ci powie czy wchodzi do Ciebie średnica 50 czy 55 mm.
[O2] KAYABA ULTRA SR VS BILSTEIN B6 SPORT
Zwiń
X
-
blackrs, tuleje to ci dadzą że zacznie ci podłokietnik wpadać w rezonans :lol:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szczepcioja mam u siebie -30 eibachy na ori amorach i do tego 18" na lato. Jest twardo, ale bez przesady - idzie przywyknąć.
Komentarz
-
-
Ja jestem mega zadowolony.
Tak, taki zestaw ( Eibach pro kit -30 + KYB USR ) jest dosyć twardy, ale to "dosyć" zależy od punktu odniesienia ( w stosunku do ori zawiechy w OIIFL przeskok jest kosmiczny ), dla mnie jest idealnie tak jak trzeba.
Na tym zestawie przejechane ponad 60 tyś. km - zero wycieków i nadal bardzo ładnie trzymają.Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Ja tez mam dylemat... ponieważ od dłuższego czasu zbieram szpeja na mod-a hamulców 280 na 312 i mam już alu-zwrotki z passka oczywiście na amory 55mm więc je również muszę wymienić. Tylko jakie zakupić... w poprzednim wozidełku zrobiłem 90-tyś na KYB Excel-G bez zauważalnego zużycia, tylko chciałbym coś z deczka twardszego od serii, więc myślałem o KYB Ultra-SR lub Bilstein B6... oczywiście KYB zabija ceną B6, tylko że Ultra-SR sa dwururowe a B6 jednorurowe, więc teoretycznie inna bajka... i czy jest sens "przepłacać" za Ultra-SR jeśli są to tylko sztywniejsze Excell-e. Co prawda są jeszcze Koni STR-T, ale nigdzie się nie chwalą czy to jedno czy dwururka, (sądząc po ilustracjach raczej dwururka). no i jest jeszcze De-Carbon (na ich licencji Bilstein robi B6) ,ale są nie do dostania w PL.
Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.
Komentarz
-
-
pietrek125, sorry za mój brak zrozumienia!ops:
Z KYB nie miałem do czynienia, miałem za to z B6 i mogę te amory każdemu polecić. Musisz pamiętać, że to jednak sportowy amor - będzie sporo sztywniej, ale auto prowadzi się duużo fajniej. Tylko wolałbym wrzucić od razu 4 sztuki, bo z dwóch B6 i dwóch seryjnych może wyjść nieciekawe połączenie..
Komentarz
-
-
panowie miałem u siebie montować kayaby ultra sr bo eibachy -30 juz mam. miały być na to lato ale akurat był problem z dostępem więc przełożyłem to na następny sezon. no ale w miedzy czasie okazało się że będzie nowy czlonek rodziny na wiosnęi teraz sie zastanawiam czy jak wsadzę te kayaby to nię bedzie za twardo dla maluch??? jakie ewentualnie inne amortyzatory zapodać, które podejdą pod eibachy - 30, a nie będzie zbyt twardo???
BYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez blackrsa tak serio ktoś cos odpowie??
Ale faktycznie przeskok z ori amorka na USR-a robi bardzo dużą różnicę w twardości więc jak nie jesteś pewny to faktycznie musisz poszukać czegoś bardziej miękkiego. Może pomyśl o Koni StreetJest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez blackrso koni słyszałem słabe opinie
koni street i h&r bardzo sobie chwalękliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
Komentarz