blackrs, Ja kupiłem komplet u elemenateura (dzisiaj) razem z tulejami od Cupry. Napisz do niego zapytanie podaj vin i już on ci powie czy wchodzi do Ciebie średnica 50 czy 55 mm.
[O2] KAYABA ULTRA SR VS BILSTEIN B6 SPORT
Zwiń
X
-
blackrs, tuleje to ci dadzą że zacznie ci podłokietnik wpadać w rezonans :lol:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Poczekaj, aż pojeździsz troszkę to zobaczysz, że z czasem się sraka robi. Ja u siebie już chyba 2 albo 3 sezon jeżdżę (jakieś 35kkm) i amory do śmieci, na policjantach nurkuje, w zakrętach nurkuje. Za niedługo wpadnie KYB Ultra SR i zobacze różnicę ale z tego co czytam to będzie duża,Zamieszczone przez szczepcioja mam u siebie -30 eibachy na ori amorach i do tego 18" na lato. Jest twardo, ale bez przesady - idzie przywyknąć.
Komentarz
-
-
Ja jestem mega zadowolony.
Tak, taki zestaw ( Eibach pro kit -30 + KYB USR ) jest dosyć twardy, ale to "dosyć" zależy od punktu odniesienia ( w stosunku do ori zawiechy w OIIFL przeskok jest kosmiczny ), dla mnie jest idealnie tak jak trzeba.
Na tym zestawie przejechane ponad 60 tyś. km - zero wycieków i nadal bardzo ładnie trzymają.Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Ja tez mam dylemat... ponieważ od dłuższego czasu zbieram szpeja na mod-a hamulców 280 na 312 i mam już alu-zwrotki z passka oczywiście na amory 55mm więc je również muszę wymienić. Tylko jakie zakupić... w poprzednim wozidełku zrobiłem 90-tyś na KYB Excel-G bez zauważalnego zużycia, tylko chciałbym coś z deczka twardszego od serii, więc myślałem o KYB Ultra-SR lub Bilstein B6... oczywiście KYB zabija ceną B6, tylko że Ultra-SR sa dwururowe a B6 jednorurowe, więc teoretycznie inna bajka... i czy jest sens "przepłacać" za Ultra-SR jeśli są to tylko sztywniejsze Excell-e. Co prawda są jeszcze Koni STR-T, ale nigdzie się nie chwalą czy to jedno czy dwururka, (sądząc po ilustracjach raczej dwururka). no i jest jeszcze De-Carbon (na ich licencji Bilstein robi B6) ,ale są nie do dostania w PL.
Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.
Komentarz
-
-
pietrek125, sorry za mój brak zrozumienia!
ops:
Z KYB nie miałem do czynienia, miałem za to z B6 i mogę te amory każdemu polecić. Musisz pamiętać, że to jednak sportowy amor - będzie sporo sztywniej, ale auto prowadzi się duużo fajniej. Tylko wolałbym wrzucić od razu 4 sztuki, bo z dwóch B6 i dwóch seryjnych może wyjść nieciekawe połączenie..
Komentarz
-
-
panowie miałem u siebie montować kayaby ultra sr bo eibachy -30 juz mam. miały być na to lato ale akurat był problem z dostępem więc przełożyłem to na następny sezon. no ale w miedzy czasie okazało się że będzie nowy czlonek rodziny na wiosnę
i teraz sie zastanawiam czy jak wsadzę te kayaby to nię bedzie za twardo dla maluch??? jakie ewentualnie inne amortyzatory zapodać, które podejdą pod eibachy - 30, a nie będzie zbyt twardo???
BYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
Komentarz
-
-
Ale ja serio mówię! Jak miałem zastępczaka na ori zawieszeniu to młody marudził, że mu niedobrze, bo strasznie buja.Zamieszczone przez blackrsa tak serio ktoś cos odpowie
??
Ale faktycznie przeskok z ori amorka na USR-a robi bardzo dużą różnicę w twardości więc jak nie jesteś pewny to faktycznie musisz poszukać czegoś bardziej miękkiego. Może pomyśl o Koni StreetJest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
a to ciekawostka...Zamieszczone przez blackrso koni słyszałem słabe opinie
koni street i h&r bardzo sobie chwalękliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
Komentarz