Montaż haka jaka wiązka

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • B_A_R_T
    Ambiente
    • 2014
    • 101
    • Octavia III combi (5E5)
    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

    #26
    Zamieszczone przez krzynol Zobacz wpis
    dodanie w gatewayu nic nie załatwia, ale co ja tam wiem
    rób jak uważasz
    O widzę foszek Możliwe, że to co piszesz to prawda ale drążyłem temat długo i nikt nic nie powiedział w temacie kodowania. Sprawdzę dziś co i jak i jeśli masz rację to dziękuję za zwrócenie uwagi
    Była - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ight=bart_wawa
    Jest - http://forum.octaviaclub.pl/forum/motoryzacyjne-ogólne/nasze-auta-showroom/2476776-octavia-iii-1-4-tsi-style-by-b_a_r_t

    Komentarz

    • Kami120
      Drive
      • 2017
      • 71
      • Octavia III (5E3)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM
      • CZDA 1.4 TSI 150 KM

      #27
      Zamieszczone przez B_A_R_T Zobacz wpis

      O widzę foszek Możliwe, że to co piszesz to prawda ale drążyłem temat długo i nikt nic nie powiedział w temacie kodowania. Sprawdzę dziś co i jak i jeśli masz rację to dziękuję za zwrócenie uwagi
      To słabo drążyłeś, bo na sąsiednim forum już w zeszłym roku ktoś o tym pisał.

      Zamieszczone przez B_A_R_T Zobacz wpis

      No i tu się nie zgodzę. Jeśli chodzi o oryginalny hak to opcja dodaj komponent załatwi większość ustawień podstawowych wymaganych do haka. Jedyną nieścisłością w stosunku do mojej informacji jest ustawienia w PDC.

      Co do instrukcji to super ale nie są ona do oryginalnego komponentu, a do dedykowanej elektryki co sprawia różnice także w kodowaniu.
      A jakie są te różnice?

      Komentarz

      • B_A_R_T
        Ambiente
        • 2014
        • 101
        • Octavia III combi (5E5)
        • CZDA 1.4 TSI 150 KM

        #28
        Ok przyznaje się do błędu. Faktycznie nie podważyłem i nie zauważyłem, że trzeba dokodować centralną elektrykę oraz PDC. Co do różnic w wiązkach to chodzi głównie o ilość kabli wpinanych w kostki do BCM oraz ilość bezpieczników i sposób ich montażu.
        Była - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ight=bart_wawa
        Jest - http://forum.octaviaclub.pl/forum/motoryzacyjne-ogólne/nasze-auta-showroom/2476776-octavia-iii-1-4-tsi-style-by-b_a_r_t

        Komentarz

        • Kami120
          Drive
          • 2017
          • 71
          • Octavia III (5E3)
          • BFQ 1.6 MPI 102 KM
          • CZDA 1.4 TSI 150 KM

          #29
          Zamieszczone przez B_A_R_T Zobacz wpis
          Ok przyznaje się do błędu. Faktycznie nie podważyłem i nie zauważyłem, że trzeba dokodować centralną elektrykę oraz PDC. Co do różnic w wiązkach to chodzi głównie o ilość kabli wpinanych w kostki do BCM oraz ilość bezpieczników i sposób ich montażu.
          Dokładnie
          Robiłeś coś może w sterowniku ABS?
          Bo jedni mówią, że trzeba, inni, że nie np. krzynol już przy O2 mówił, że w ABS jest z "automatu".
          Sam się zastanawiam nad tym.

          Komentarz

          • B_A_R_T
            Ambiente
            • 2014
            • 101
            • Octavia III combi (5E5)
            • CZDA 1.4 TSI 150 KM

            #30
            Zamieszczone przez Kami120 Zobacz wpis

            Mógłbyś podać to kodowanie "jednym kliknięciem"?
            Nie w sterowniku ABS nic się nie ustawia. Tak jak mówisz od OII Fl już wszystko się w automacie ustawia.
            Była - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ight=bart_wawa
            Jest - http://forum.octaviaclub.pl/forum/motoryzacyjne-ogólne/nasze-auta-showroom/2476776-octavia-iii-1-4-tsi-style-by-b_a_r_t

            Komentarz

            • SkySzyja
              Ambiente
              • 2013
              • 158
              • Octavia III combi (5E5)
              • AUM 1.8 20VT 150 KM
              • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

              #31
              Przecież Krzynol napisał powyżej że w ABS/ESP też trzeba kodować.
              Moduły ECS i Jaegera są przecież kopiami tzw. oryginałów.
              Kodować, nie tylko w jednym miejscu trzeba wszystkie.
              Jakby ktoś potrzebował tą długą wiązkę (od dwóch kostek do skrzynki bezpieczników przód) to mam na zbyciu.
              W załączeniu link z moich prac własnych.

              Mój Zygzak McQueen
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=75675

              Komentarz

              • Kami120
                Drive
                • 2017
                • 71
                • Octavia III (5E3)
                • BFQ 1.6 MPI 102 KM
                • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                #32
                Zamieszczone przez SkySzyja Zobacz wpis
                Przecież Krzynol napisał powyżej że w ABS/ESP też trzeba kodować.
                Tak, ale w tutorialu do O2 mówił, że nie trzeba. ?‍♂️

                Zamieszczone przez SkySzyja Zobacz wpis
                W załączeniu link z moich prac własnych.
                Dzięki za wrzucenie mojego filmiku ??


                Tylko w 03 chyba lepiej będzie przez kodowanie, już wyjaśniam dlaczego:

                U mnie w adaptacjach jest pozycja ESP jako "Nieaktywowane", a przecież w samochodzie jest.

                ESP.png

                Wnioskuję z tego, że zmiana w pozycji z przyczepą niewiele zmieni (ale mogę się mylić).

                ESP_przyczepa.png

                Z tego, co się dowiedziałem w 03 to jest bajt 1, bit 7. Niestety nie mam jak sprawdzić, z uwagi na brak opisów bitów.

                Komentarz

                • gregka
                  Classic
                  • 2012
                  • 13
                  • Octavia I (1U2)
                  • BFQ 1.6 MPI 102 KM
                  • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                  #33
                  Witam, czy ktoś wie jaki typ/numer fabryczny konektora(pinu) pasuje do skrzynki bezpieczników umiejscowionej po lewej stronie deski w kabinie O3? Chodzi o te piny które trzeba dołożyć do skrzynki aby zasilić moduł haka zgodnie z oryginalnym schematem O3, te piny to jedna noga pod zwykłe bezpieczniki samochodowe, rozmiar "standard", nie małe, nie duże, takie jak kiedyś za PRL były np w Polonezach. Tak dokładnie te bezpieczniki mają numery w schemacie/ książce obsługi 22,28, 38, 44. Chce zrobić samemu wiązkę a tego mi brak, jak się spojrzy w miejsce wyjętego bezpiecznika to trochę wygląda jak SPT 2,8 ale jest tych rożnych pinów taka masa że sam nie wiem.

                  Komentarz

                  • Kami120
                    Drive
                    • 2017
                    • 71
                    • Octavia III (5E3)
                    • BFQ 1.6 MPI 102 KM
                    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                    #34
                    Zamieszczone przez gregka Zobacz wpis
                    Witam, czy ktoś wie jaki typ/numer fabryczny konektora(pinu) pasuje do skrzynki bezpieczników umiejscowionej po lewej stronie deski w kabinie O3? Chodzi o te piny które trzeba dołożyć do skrzynki aby zasilić moduł haka zgodnie z oryginalnym schematem O3, te piny to jedna noga pod zwykłe bezpieczniki samochodowe, rozmiar "standard", nie małe, nie duże, takie jak kiedyś za PRL były np w Polonezach. Tak dokładnie te bezpieczniki mają numery w schemacie/ książce obsługi 22,28, 38, 44. Chce zrobić samemu wiązkę a tego mi brak, jak się spojrzy w miejsce wyjętego bezpiecznika to trochę wygląda jak SPT 2,8 ale jest tych rożnych pinów taka masa że sam nie wiem.
                    Widziałeś mój wątek z montażu haka?
                    https://forum.octaviaclub.pl/forum/o...go-w-octavii-3
                    Niestety tylko 3/4 mam (ale te które się nam pokrywają, bo czwarty masz w innym miejscu).

                    Komentarz

                    Pracuję...