Zamieszczone przez krzynol
Zobacz wpis
Montaż haka jaka wiązka
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez B_A_R_T Zobacz wpis
O widzę foszek Możliwe, że to co piszesz to prawda ale drążyłem temat długo i nikt nic nie powiedział w temacie kodowania. Sprawdzę dziś co i jak i jeśli masz rację to dziękuję za zwrócenie uwagi
Zamieszczone przez B_A_R_T Zobacz wpis
No i tu się nie zgodzę. Jeśli chodzi o oryginalny hak to opcja dodaj komponent załatwi większość ustawień podstawowych wymaganych do haka. Jedyną nieścisłością w stosunku do mojej informacji jest ustawienia w PDC.
Co do instrukcji to super ale nie są ona do oryginalnego komponentu, a do dedykowanej elektryki co sprawia różnice także w kodowaniu.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez B_A_R_T Zobacz wpisOk przyznaje się do błędu. Faktycznie nie podważyłem i nie zauważyłem, że trzeba dokodować centralną elektrykę oraz PDC. Co do różnic w wiązkach to chodzi głównie o ilość kabli wpinanych w kostki do BCM oraz ilość bezpieczników i sposób ich montażu.
Robiłeś coś może w sterowniku ABS?
Bo jedni mówią, że trzeba, inni, że nie np. krzynol już przy O2 mówił, że w ABS jest z "automatu".
Sam się zastanawiam nad tym.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Kami120 Zobacz wpis
Mógłbyś podać to kodowanie "jednym kliknięciem"?
Komentarz
-
-
Przecież Krzynol napisał powyżej że w ABS/ESP też trzeba kodować.
Moduły ECS i Jaegera są przecież kopiami tzw. oryginałów.
Kodować, nie tylko w jednym miejscu trzeba wszystkie.
Jakby ktoś potrzebował tą długą wiązkę (od dwóch kostek do skrzynki bezpieczników przód) to mam na zbyciu.
W załączeniu link z moich prac własnych.
Mój Zygzak McQueen
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=75675
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SkySzyja Zobacz wpisPrzecież Krzynol napisał powyżej że w ABS/ESP też trzeba kodować.
Zamieszczone przez SkySzyja Zobacz wpisW załączeniu link z moich prac własnych.
Tylko w 03 chyba lepiej będzie przez kodowanie, już wyjaśniam dlaczego:
U mnie w adaptacjach jest pozycja ESP jako "Nieaktywowane", a przecież w samochodzie jest.
ESP.png
Wnioskuję z tego, że zmiana w pozycji z przyczepą niewiele zmieni (ale mogę się mylić).
ESP_przyczepa.png
Z tego, co się dowiedziałem w 03 to jest bajt 1, bit 7. Niestety nie mam jak sprawdzić, z uwagi na brak opisów bitów.
Komentarz
-
-
Witam, czy ktoś wie jaki typ/numer fabryczny konektora(pinu) pasuje do skrzynki bezpieczników umiejscowionej po lewej stronie deski w kabinie O3? Chodzi o te piny które trzeba dołożyć do skrzynki aby zasilić moduł haka zgodnie z oryginalnym schematem O3, te piny to jedna noga pod zwykłe bezpieczniki samochodowe, rozmiar "standard", nie małe, nie duże, takie jak kiedyś za PRL były np w Polonezach. Tak dokładnie te bezpieczniki mają numery w schemacie/ książce obsługi 22,28, 38, 44. Chce zrobić samemu wiązkę a tego mi brak, jak się spojrzy w miejsce wyjętego bezpiecznika to trochę wygląda jak SPT 2,8 ale jest tych rożnych pinów taka masa że sam nie wiem.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gregka Zobacz wpisWitam, czy ktoś wie jaki typ/numer fabryczny konektora(pinu) pasuje do skrzynki bezpieczników umiejscowionej po lewej stronie deski w kabinie O3? Chodzi o te piny które trzeba dołożyć do skrzynki aby zasilić moduł haka zgodnie z oryginalnym schematem O3, te piny to jedna noga pod zwykłe bezpieczniki samochodowe, rozmiar "standard", nie małe, nie duże, takie jak kiedyś za PRL były np w Polonezach. Tak dokładnie te bezpieczniki mają numery w schemacie/ książce obsługi 22,28, 38, 44. Chce zrobić samemu wiązkę a tego mi brak, jak się spojrzy w miejsce wyjętego bezpiecznika to trochę wygląda jak SPT 2,8 ale jest tych rożnych pinów taka masa że sam nie wiem.
https://forum.octaviaclub.pl/forum/o...go-w-octavii-3
Niestety tylko 3/4 mam (ale te które się nam pokrywają, bo czwarty masz w innym miejscu).
Komentarz
-
Komentarz