Ja mam na zimę 17", a na letnich Golus 18". Z komfortu jestem zadowolony zarówno ja, jak i reszta rodzinki, a drogi zaliczamy różne. Wcześniej mieliśmy O2FL na 16". Były pewne obawy po krótkich i twardych doświadczeniach z GT220 na 18" w międzyczasie, ale okazało się, że nieuzasadnione.
Moim zdaniem jednak, jak ktoś chce 18" dla wizualnego efektu, to powinien też zamówić obniżone zawieszenie. Niby tylko 15mm, ale robi różnicę.
Dzieki, czyli kiepsko to wyglada.
Jakos nie mam zaufania do dystansow, pozostaje znalezienie felgi z odpowiednim ET
Chyba najlepsze wyjście. Obecnie mam założone zimowki (są to co prawda 16") ale maja przy szerokości felgi 7' ET 40. Koło wyszło na zewnątrz o jakieś 9mm i wygląda to dużo lepiej niż na ori 17"
A ja wrzuciłem dystanse Eibacha'a po 12mm na koło i przy zimowej 16" wygląda o dużo lepiej, nie mówiąc już o letniej 17". Fakt, że auto stoi na Eibach'u Prokit trochę też poprawia wygląd.
Ja wole zostawić tak jak fabryka dała. W poprzednim aucie zmniejszylem Et felg to mi progi niemalże wypiaskowalo jazda po piasku to była masakra jak tylko było mokro to na drzwiach tylko słychać jak piasek o nie wali.nie wspomnę też o wiecznie brudnych bokach. Także coś za coś. Ja tam wolę mieć spokój tym bardziej że to nie poprawia w jakiś oszałamiający sposób wyglądu. Wg mnie gra nie warta świeczki.
Może być ciężko ale postaram się coś pstryknąć niebawem...
Co do uszkodzeń lakieru/nadkoli, dlatego założyłem tylko 12mm na stronę, bo ideał to przynajmniej 15mm na przód i 20mm na tył - wg forum na holenderskiej stronie.
Jeździłem O3 na 17" i 18".
Różnica na warszawskich drogach jest bardzo duża!!!
17" jest twardo ale 18" jest nie do zaakceptowania - chyba, że ktoś lubi jeździć tempem żółwia
Na autostradach - owszem - nie ma żadnego znaczenia tzn. szerokość opony 225 jest taka sama.
Przewaga 18" jest jedna - tylko i wyłącznie wygląd. Jeśli samochód ma być gadżetem - 18". Jeśli ma być środkiem transportu bez względu gdzie chcemy jechać - 17" jest zdecydowanie lepszym wyborem!
no to ja nie wiem po których warszawskich drogach jeździsz na żółwia...
o2fl combi koni street h&r 18x7.5 225 40 18 dla mnie bajka
moja mama /50+/ bardzo często jeździ moją o2fl i nie narzeka...
ale im dłużej żyję tym mniej rzeczy mnie zaskakuje
gdzieś na naszym forum wyczytałem, że szesnaście cali to dramat i tylko piętnaście cali w o2fl :?
racja jest jak dupa
każdy ma swoją
Zamieszczone przez chomiczasty
Chyba jednak zostanę z 18stkami. Jak nie teraz to kiedy
A tak to będę się cały czas walcował, że może nie byłoby tak źle.
Set up wygląda dobrze. Czekam na cenę i zamawiam W salonie powiedzieli, że trzeba czekać 3msc. Faktycznie taki długi czas oczekiwania?
Najwyżej będę płakał, sprzedam nerkę, pogonię 18stki i kupię balony
słuszna decyzja
będziesz zadowolony :!:
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
Mam już octavkę na 18" Turni. Zrobione prawie 250km w tydzien. Głównie po Warszawie i okolica.
Zupełnie nie kumam uwag dotyczących twardości i braku komfortu. Jest spoko
Dokladnie z 18" nie ma zadnego problemu! Auto kupilem na 16kach, ktore zostaly na zime, a teraz wymienilem (2tygodnie temu) na 18" Gemini do ktorych wsadzilem opony Uniroyal Rainsport 3 XL 225/40 i bylo naprawde ok, tylko wyglad jak ... w traktorze, dlatego dzis zalozylem springi Eibach'a pro kit -30/-40 i teraz jest ok. Tyl siadl ladnie, natomiast przod troche heszcze wysoko Jezeli ktos sobie zyczy to moge wstawic foty z tego samego ujecia z, aby mozna porownac i podjac decyzje. Jutro pierwsze dluzsze jazdy na nowych springach to wtedy bede mogl vos wiecej napisac odnosnie komfortu.
Jak miałem testowe 2.0 TDI Elegance przez tydzień to mi się wydawało niesamowicie twarde na 18".
Teraz w RS wydaje mi się w miarę komfortowe, pomimo że zawias jest niżej.
Już sam nie wiem o co kaman.
LUKI, nic nie klamales
Wygląda zajebiaszczo, jezdzi dobrze. Tylko pamietac, zeby wolno na krawężnik wjechać i nie zbierać każdej dziury w drodze i jest gites
Mastermindq, Jasne, jutro zrobię fotki i wstawię Ci przed i po zabiegu z tej samej perspektywy,abyś miał porównanie. Dzis przejechałem kilkadziesiąt km i wiem ze to jeszcze zbyt mało,aby obiektywnie ocenić, ale naprawdę jestem zadowolony. Auto na pewno jest troszkę twardsze,ale na trasie oraz zakrętach trzyma się perfekcyjnie. Zona, która naprawdę sporo jeździ swoja "firmówką" oraz 6-o letnia córka nawet nie zauważyły różnicy w komforcie, wiec nie ma tragedii
[ Dodano: Sro 01 Kwi, 15 21:51 ]
Zgodnie z obietnicą przedstawiam foto po obniżeniu <jeżeli potrzebujesz, to mogę wrzucić foto przed zabiegiem>. Dodam tylko, że zdjęcia nie ukazują tak różnicy po zabiegu, bo jest ona naprawdę widoczna. Realnie patrząc myślę, ze prześwit pomiędzy kołem, a błotnikiem zmniejszył sie o polowe, może nawet ciut więcej. U mnie po założeniu 18-ek naprawdę był "traktor", co nie było, aż tak widoczne na 16-ach.
Komentarz