Zamieszczone przez Prekompilator
Zamieszczone przez Prekompilator

alacz
Najlepsi sa ci co jezdza na kondonach 15cali i mowia ze na 18 zeby wypadaja a zawieszenie sie rozpada a tak naprawde g... na ten temat wiedz bo cos tam wyczytali albo uslyszeli 100 lat temu.
Najlepsi sa ci co jezdza na kondonach 15cali i mowia ze na 18 zeby wypadaja a zawieszenie sie rozpada a tak naprawde g... na ten temat wiedz bo cos tam wyczytali albo uslyszeli 100 lat temu.
Najlepsi sa ci co jezdza na kondonach 15cali i mowia ze na 18 zeby wypadaja a zawieszenie sie rozpada a tak naprawde g... na ten temat wiedz bo cos tam wyczytali albo uslyszeli 100 lat temu.
ale chyba klasa premium to conajmniej
ja jeździłem O3 na 18 i trochę twardo, więc wziałem 17 ale nie wykluczone, że w przyszłości kupie sobie 18
ale chyba klasa premium to conajmniej
ja jeździłem O3 na 18 i trochę twardo, więc wziałem 17 ale nie wykluczone, że w przyszłości kupie sobie 18 

Najlepsi sa ci co jezdza na kondonach 15cali i mowia ze na 18 zeby wypadaja a zawieszenie sie rozpada a tak naprawde g... na ten temat wiedz bo cos tam wyczytali albo uslyszeli 100 lat temu.
i będzie OK, ale jak masz różne drogi i trochę kkm robisz rocznie to odróżniasz i 17/18" i profile 55/40. Też mam za sobą historię od 12" do 18" i profile od pełnego do 40. Aspekt cenowy to już pomijam, bo to oczywista oczywistość, że im więcej inchów i mniej% to cena rośnie.


Komentarz