Pakiet Dynamic

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Maicroft
    Moderator
    S_OCP MemberModeratorr
    • 2004
    • 25757
    • Audi

    #76
    Zamieszczone przez sebkoch
    jeszcze to drewno do białego auta...
    Najwiecej o tym drewnie maja do powiedzenia ci co go na oczy na zywo nie widzieli :lol:
    Spritmonitor.de

    Komentarz

    • Basik_
      Rider
      • 2013
      • 667

      #77
      Wystarczy mieć dziecko 2-6lat i zobaczylibyście jak po jednym sezonie wyglądają progi. Jak dla mnie zabezpieczenie ich ma sens szczególnie z tyłu. dlatego ja swoje okleiłem.
      i wygląda to całkiem nieżle
      Moja biała jak welon dziewicy O3 vRS

      Komentarz

      • rafjo
        Classic
        • 2015
        • 1

        #78
        Poszykuję wachowej pomocy, której niestety nie jestem w stanie uzyskać od dealera Skody Sprawa rozchodzi się o pakiet Dynamicj i Sportową kierownicę 3-ramienną (płaska od dołu i z dziurkowaną skórą).
        Widzę, że w obecnym cenniku sportowa kierownica wypadła z pakietu Dynamic i jest dostępna jako opcja. Chciałbym sie upewnić jak to było w poprzednich cennikach bo po tłumaczeniacj delarea już sam mam wątpliwości :?
        Interesuje mnie Octavia z produkji pierwsza połowa 2015. Czy dobrze rozumuję, że z pakietem Dynamic przychodziła również kierownica sportowa - 3-ramienna, płaska od dołu i z dziurkowaną skórą?

        Komentarz

        • polrob
          Rider
          • 2013
          • 535
          • Superb III (3V3)
          • CZDA 1.4 TSI 150 KM

          #79
          rafjo,

          W cenniku z 01.06.2015 jest taki opis
          "Pakiet Dynamic – sportowe fotele przednie ze zintegrowanymi zagłówkami, tapicerka Dynamic
          czerwona lub szara, trójramienna kierownica skórzana bez obsługi radia i telefonu, spoiler dla wersji
          Liftback"

          Jeśli chodzi o kierownice z pakietu dynamic to i tak trzeba wyłożyć 550zł bo nawet jeśli była by sportowa to nie ma ona sterowania i te 550 zł i tak należało by dorzucić
          jest Skoda Superb 3 1.4TSI Ambition RP 2016 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=92672
          była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE Kombi MY2015 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=86583
          była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE MY2013- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69198

          Komentarz

          • hans2
            Classic
            • 2015
            • 22

            #80
            ja nie bralem pakietu dynamic tylko po prostu opcje 3-ramienna kiere wielofunkcyjna.
            diler mowil ze przyjdzie ta "sportowa" i taka tez przyszla (ponoc wczesniej te kierownice nie byly perforowane i sciecie na dole bylo symboliczne).
            zamawialem w marcu 2015, przyszla w maju.

            o, taka:

            Komentarz

            • acc
              Drive
              • 2015
              • 83
              • Octavia III (5E3)
              • CJSB 1.8 TSI 180 KM

              #81
              ja mam dynamic i dopłacałem właśnie 550zł do takiej ze sterowaniem którą pokazał hans2 - produkcja koniec września 2015
              Magiczny Liftback O3 4x4

              Komentarz

              • Cube89
                Classic
                • 2015
                • 4

                #82
                Gdy bierzesz pakiet dynamic to wchodzi sportowa, dziurkowana, spłaszczona kierownica, ale bez przycisków. Aby mieć sterowanie musisz dopłacić 550 pln. Taka konstrukcja marketingowa. Niby pakiet Dynamic za 1100, ale tak faktycznie za 1650

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratorr
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #83
                  Ta kierownica bez multifunkcji to strzal w kolano, a do tego lopatki DSG warto brac, gdy auto ma DSG
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • acc
                    Drive
                    • 2015
                    • 83
                    • Octavia III (5E3)
                    • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                    #84
                    Bo ja wiem czy warto - ja nie brałem łopatek celowo. Dużo czytałem wpisów posiadaczy że to tylko bajer którym się pobawili na początku... Poza tym - przy dsg zawsze można biegi zmienić lewarkiem, a jak ktoś tak często chce zmieniać biegi to niech kupi sobie manuala a nie dsg.

                    Zapewne zależy kto po co kupuje auto z DSG. Ja to wziąłem dla wygody, więc w moim przypadku nie mam potrzeby zmieniać ręcznie biegów w ogóle.
                    Magiczny Liftback O3 4x4

                    Komentarz

                    • lubek24
                      Rider
                      • 2013
                      • 597
                      • Octavia III (5E3)
                      • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                      #85
                      Zamieszczone przez acc
                      Bo ja wiem czy warto - ja nie brałem łopatek celowo. Dużo czytałem wpisów posiadaczy że to tylko bajer którym się pobawili na początku... Poza tym - przy dsg zawsze można biegi zmienić lewarkiem, a jak ktoś tak często chce zmieniać biegi to niech kupi sobie manuala a nie dsg.

                      Zapewne zależy kto po co kupuje auto z DSG. Ja to wziąłem dla wygody, więc w moim przypadku nie mam potrzeby zmieniać ręcznie biegów w ogóle.
                      I tu jest sendo sprawy - na leniwca
                      O3 combi 1.8TSI 245Hp 4x4 DSG
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...258496#1258496

                      Komentarz

                      • Maicroft
                        Moderator
                        S_OCP MemberModeratorr
                        • 2004
                        • 25757
                        • Audi

                        #86
                        No widzisz, ja mialem i mam, wiec skads to zdanie mam wyrobione.

                        Jak masz siegac do lewarka i nim machac to zaraz Ci sie odechciewa.
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz

                        • mac_aaron
                          Elegance
                          • 2012
                          • 984
                          • Octavia III (5E3)
                          • CJSA 1.8 TSI 180 KM

                          #87
                          Przez 2 lata ręczną zmianę biegów zrobiłem może 3-4 razy, podczas zjeżdżania z poważnych gór redukowałem, żeby hamować silnikiem (Alpy, Karpaty). W codziennym użytkowaniu po "nauczeniu się" działania DSG nie jest to narzędzie potrzebne.

                          Komentarz

                          • Maicroft
                            Moderator
                            S_OCP MemberModeratorr
                            • 2004
                            • 25757
                            • Audi

                            #88
                            A mnie denerwowalo natrectwo wrzucania 6-7 biegu przy 65-70km/h co zdarza sie jadac w kolumnie po drogach wojewodzkich.
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz

                            • Hubee
                              Ambiente
                              • 2012
                              • 226
                              • Octavia III combi (5E5)
                              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                              #89
                              Ja zrzucam przewaznie 2-3 biegi przed wyprzedzaniem. DSG czasem zrzuca z 6 na 2, predkosc wzrasta o 5km/h i dopiero zapina 3. Wole sam sobie od razu na 3 zredukowac... :diabelski_usmiech
                              Moja RS Combi

                              Komentarz

                              • Maicroft
                                Moderator
                                S_OCP MemberModeratorr
                                • 2004
                                • 25757
                                • Audi

                                #90
                                Zamieszczone przez Hubee
                                DSG czasem zrzuca z 6 na 2, predkosc wzrasta o 5km/h i dopiero zapina 3
                                To tez sie faktycznie zdarza
                                Spritmonitor.de

                                Komentarz

                                • Kapitan Snuja
                                  Ambiente
                                  • 2015
                                  • 189

                                  #91
                                  Dla mnie strzałem był wybór kierownicy ze spłaszczonym dołem. Wygląda to może i dobrze, ale podczas szybkiej jazdy (sprawnościówka czy szybkie kręcenie się po mieście) mi osobiście bardzo przeszkadza.
                                  Biały działkowóz

                                  Komentarz

                                  • krzyzakp
                                    L&K
                                    • 2013
                                    • 1016
                                    • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                    #92
                                    Kapitan Snuja, w czym niby przeszkadza ten sciety dol? jaki uchwyt jest przy tym niewygodny? Bo na szybkiej sprawnosciowce na torze nie przeszkadzało mi to w zaden sposob do tej pory.. A zakladam ze RS i pakiet Dynamic to ta sama kierownica ze spłaszuczonym dołem (mowa o MY15 i pozniejszych).

                                    Moja O3 RS

                                    Komentarz

                                    • Maicroft
                                      Moderator
                                      S_OCP MemberModeratorr
                                      • 2004
                                      • 25757
                                      • Audi

                                      #93
                                      Ten moment kiedy kierownica przestaje byc okragla a jest robi sie plaska jest taki czasem dziwny w uchwycie. Moze trzeba sie przyzwyczaic.

                                      IMO ta kierownica, to taki chwyt marketingowy. Wsiadasz do auta i jakos tak wiecej w nim miejsca, bo kierownica jest u dolu krotsza o te 5cm.
                                      Spritmonitor.de

                                      Komentarz

                                      • Hubee
                                        Ambiente
                                        • 2012
                                        • 226
                                        • Octavia III combi (5E5)
                                        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                        #94
                                        Ja bym sie nigdy w zyciu na okragla nie zamienil. Druga sprawa, ze jezdze na Indywidualnym trybie z kierownica na sport i nie trzeba wcale duzo krecic (ten uklad kierowniczy w RS w porownaniu do cywila jest dla mnie bombowy. )
                                        Moja RS Combi

                                        Komentarz

                                        • Kapitan Snuja
                                          Ambiente
                                          • 2015
                                          • 189

                                          #95
                                          Przeszkadza w szybkim odkręcaniu kiedy chcesz złapać kierę a tu zonk. Przy dokręconej dwójce i ostrym wyjściu z jednego w drugi zakręt może to być lekko niebezpieczne - oczywiście to moje spostrzeżenie, kierowcy amatora.
                                          Biały działkowóz

                                          Komentarz

                                          • AdamB
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2007
                                            • 8030
                                            • Octavia IV (NX3)
                                            • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                                            #96
                                            Zamieszczone przez Maicroft
                                            Wsiadasz do auta i jakos tak wiecej w nim miejsca, bo kierownica jest u dolu krotsza o te 5cm.
                                            No i lepiej wygląda od normalnej
                                            Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                                            Komentarz

                                            • rymeks
                                              Drive
                                              • 2007
                                              • 93
                                              • Octavia III (5E3)
                                              • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
                                              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
                                              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                              #97
                                              Zamieszczone przez Hubee
                                              Ja bym sie nigdy w zyciu na okragla nie zamienil. Druga sprawa, ze jezdze na Indywidualnym trybie z kierownica na sport i nie trzeba wcale duzo krecic (ten uklad kierowniczy w RS w porownaniu do cywila jest dla mnie bombowy. )
                                              Dokładnie tu tkwi różnica - w RS nie trzeba tyle kręcić kierownicą.
                                              Octavia 3 RS TSI
                                              Octavia 2 BXE +

                                              Komentarz

                                              • hans2
                                                Classic
                                                • 2015
                                                • 22

                                                #98
                                                a jest roznica w czulosci, zakresie kierownicy pomiedzy RSką a zwykłą O3 z drive setup?

                                                Komentarz

                                                • sebkoch
                                                  Ambiente
                                                  • 2014
                                                  • 231
                                                  • Octavia III (5E3)
                                                  • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                                                  #99
                                                  W RS jest progresywny uklad a cywilne z Mode Selection mają jakąś namiastkę tylko...
                                                  Octavia 3 Liftback 1.8 TSI Elegance, Biel Candy + Amazing + Dynamic + Sport Look + 18" Turini Black + Sunset + Mode Selection etc... ---> Zobacz tutaj

                                                  Komentarz

                                                  • bob_best
                                                    Rider
                                                    • 2013
                                                    • 744
                                                    • Octavia III (5E3)
                                                    • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                                    Zamieszczone przez sebkoch
                                                    W RS jest progresywny uklad a cywilne z Mode Selection mają jakąś namiastkę tylko...
                                                    W zwykłej O3 też można to mieć - ja mam wspomaganie progresywne jak w RS a nawet nie mam nawet drive select
                                                    Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...