Mam MAK-i Corsa Ice w Focusie od 7 lat i są wypas. Co prawda tylko 15 cali przy profilu 65 ale auto ma już 150 tysięcy z czego z 70% przejechane na tych alusach i zero zużycia. Tylko raz, może dwa myłem je preparatem od Sonax. Jak na trudne w utrzymaniu szprychy dają radę. Gdyby nie to, że spodobały mi się ATS Antares Diamond Black to na 90% kupiłbym MAK Wolf ale wersję Black Mirror.
ALUFELGI DO O3
Zwiń
X
-
MAK są ciężkie w chuj
przerabiałem kiedyś w polo 9n MAK w czternastu calachkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Nie wiem, czy cos nie tak u Ciebie z samozaparciem, czy chcezz zeby ktos wybral za Ciebie ? Pamietaj, ze Twoje zdanie jest tutaj najwazniejsze!
Kod:http://www.felgi.pl/felgi/skoda/octavia/kombi/iii/1-6-tdi-66kw#&&/wEXCgUEQ2xJZAUCNjQFB1NydFBybXMFvQEwwqcxwqfilILilpI0MDk2wqcxwqfilKTilpIxMDI0wqcxwqfilKTilpIyMDQ4wqcxwqfilKTilpIxNjc3NzIxNsKnMcKn4pSk4paSNTEywqcxwqfilKTilpIxwqcxwqfilKTilpIywqcxwqfilKTilpI4wqcxwqfilKTilpIyNjg0MzU0NTbCpzHCp+KUpOKWkjEwNzM3NDE4MjTCpzHCp+KUpOKWkjTCpzHCp+KUpOKWkjE2wqcxwqfilKQFAlZoBQUxNDA4NwUDQ1BnBQExBQhBdmFpbE9wdAUBMQUHUHJkY3JJZAUBMwUDSVBQBQIyMAUHQ1NQVVZpcwUD4pSkBQRCUElkBQIxMwUDRGlhBQIxNxCFjTSbquNoOjUaoNbJfxC5uWbK
Komentarz
-
-
esiak, zalezy co chcesz dokładnie... Tak na szybko patrzac:
http://www.alcar.pl/96399_PL.htm?webdid=548 - troche podchodza pod Gemini z RSa
http://www.alcar.pl/96399_PL.htm?webdid=546 - prosta, klasyczna, 5 ramienna felga
http://www.alcar.pl/96399_PL.htm?webdid=585 - to co wyzej, ale w graficie. Brud rzuca sie duuuzo mniej w oczy, dopiero po wyczyszczeniu widac ze czysta jest ładniejsza
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LUKIMAK są ciężkie w chuj
przerabiałem kiedyś w polo 9n MAK w czternastu calach
Chcę koniecznie takie srebrno - grafitowe wierzch polerowany, środek grafit. Coś takiego jak skodowskie HAWK, ale w 16''. Coś poradzicie? Dezentów takich nie znalazłem
Komentarz
-
-
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
slawoj, to jak szukasz? minuta klikania z linku Lukiego i:
i dwa mniej pasujace do Twoich preferencji:
Komentarz
-
-
Te pegasusy super. Sam sie na nie czailem. Dostalem fajna oferte od dealera na Gemini antracytowe. Oczywiscie opona na nie 225/40/18 ale cholera waham sie mocno czy sobie nie pogorsze komfortu. Obecnie jezdze na Minorisach 16" i jest ok. Mieszkam co prawda za granica i drogi sa super. Przez Niemcy do Polski tez same autostrady ale czasami wpadam do PL i tutaj mam dylemat czy aby nie bede klal na to, ze zmienilem na 18-ttki. Mozecie napisac swoje wrazenia po przejsciu z 16na 18-tki
Komentarz
-
-
Ogólnie trzeba trochę wolniej jeździć po dziurawych drogach, żeby nie pogiąć felg i trochę bardziej czuje się wszystkie dołki oraz minimalnie spadły osiągi, bo jednak większy kapeć to większe opory toczenia i już 230 km/h nie bardzo idzie rozwinąć, ale wyjeżdżając od wulkanizatora powiedzieli mi, że wreszcie to wygląda jak samochód, więc moim zdaniem warto i polecam.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mariusz123aOgólnie trzeba trochę wolniej jeździć po dziurawych drogach, żeby nie pogiąć felg i trochę bardziej czuje się wszystkie dołki oraz minimalnie spadły osiągi, bo jednak większy kapeć to większe opory toczenia i już 230 km/h nie bardzo idzie rozwinąć, ale wyjeżdżając od wulkanizatora powiedzieli mi, że wreszcie to wygląda jak samochód, więc moim zdaniem warto i polecam.
Przesiadł się z 16.
Ogólnie pierwsze wrażenia że auto ociężałe, i że koła cięższe i inaczej oczywiście wybierają dziury.
Wczoraj wrócił do 16tek i pierwsze co powiedział to że mu wróciło ze 20 kucy i jakoś kierownica tak lżej chodzi :P
Natomiast wygląd to zupełnie odwrotna sprawa
Komentarz
-
Komentarz