Zamieszczone przez Festexx
retrofit HHC + XDS + TPM
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez arekrsl1Zamieszczone przez FestexxBo kodowanie musiałem zrobić w edytorze kodowań a nie w samym VCDS.Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE Biel Candy + Amazing + Chrom + Dynamic + Canton + Amundsen + Sunset + PA 2.0 + Drive Setup + Pakiet Skórzany (3 ramienna kiera)
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=72190
Komentarz
-
-
Re: retrofit HHC + XDS + TPM
Zamieszczone przez rrobert...
należy ustawić w kodowaniu pompy ESP
HHC - bajt 25 bit 0 i 1
XDS - bajt 23 bit 1
TPM 7K1 - bajt 27 bit 6 ,5 ,4 + bajt 28 bit 7
TPM 7K9 - bajt 27 bit 5 i 4 + bajt 28 bit 7
może ktoś wie czym różnią się
TPM kod wyposażenia 7K1 od 7K9
...
Komentarz
-
-
Więc w polu Binary, tam gdzie masz zera i jedynki - zmieniasz ręcznie na 1 jak bit ma być zaznaczony, albo na 0, jak ma być odznaczony. Pamiętaj, że pierwsza cyfra z lewej czyli np.
x000000 - x ocznacza bit 7
natomiast
000000x - x oznacza bit 0
Po zmianie wartości musisz przejść do następnego bajtu i wrócić aby sprawdzić, czy kodowanie się zapisało w LCode, ponieważ naciśnięcie od razu ESC nie spowoduje zmiany.Pozdrawiam
Marcin
Komentarz
-
-
Mam pytanie, bo się lekko zgubiłem. Piszecie, że zakodowaliście XDS czyli elektroniczną szperę, czyli to co jest seryjne w RS. Inny forumowicz zwrócił uwagę, że jest to w cenniku dla każdej wersji (XDS+). Czy ktoś mi łopatologicznie wytłumaczy? Czy gdzieś jest moje niezrozumienie i XDS+ (cennik) to mechanizm różnicowy a przez zakodowanie XDS mówicie o zakodowaniu elektronicznej szpery z jakimś konkretnym %. Czy jestem totalnie w lesie i nagle się okaże, że każda Octavia 2015 ma elektroniczną szperę (w co mi się nie chce wierzyć).Biały działkowóz
Komentarz
-
-
Jesteś w lesie. Każda Octavia nie ma żadnych mechanicznych rzeczy związanych z blokadą mechanizmu różnicowego. To jest aktywowane w ABS. RS to ma aktywowane fabrycznie a zwyklaki nie i trzeba aktywować kabelkiem (albo zamówić za te 400 PLN). Co innego RS 230KM - tam coś już dodali z hardware.Pozdrawiam
Marcin
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EnriquezJesteś w lesie. Każda Octavia nie ma żadnych mechanicznych rzeczy związanych z blokadą mechanizmu różnicowego. To jest aktywowane w ABS. RS to ma aktywowane fabrycznie a zwyklaki nie i trzeba aktywować kabelkiem (albo zamówić za te 400 PLN). Co innego RS 230KM - tam coś już dodali z hardware.Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Czy może mi ktoś pomóc z TPM?
Zrobiłem prawie wszystko oprócz zmiany w long Coding z 004002 na 70C002. Wpisuję nowe wartości, końcówka ładnie zmienia się na 70C002. Zamykam, zatwierdzam, mrugają ikonki z ABS, ASR i coś tam jeszcze. Wychodzę z modułu 03 ABS. Wchodzę z powrotem a tam wszystko po staremu, czyli końcówka 004002. Próbowałem kilka razy, ale bez skutku. Pompa z końcówką R.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tadfiCzy może mi ktoś pomóc z TPM?
Zrobiłem prawie wszystko oprócz zmiany w long Coding z 004002 na 70C002. Wpisuję nowe wartości, końcówka ładnie zmienia się na 70C002. Zamykam, zatwierdzam, mrugają ikonki z ABS, ASR i coś tam jeszcze. Wychodzę z modułu 03 ABS. Wchodzę z powrotem a tam wszystko po staremu, czyli końcówka 004002. Próbowałem kilka razy, ale bez skutku. Pompa z końcówką R.
Komentarz
-
-
Jak Wy sprawdzacie to czy XDS jest aktywowany?
Według mnie jeżeli jest na liście wyposażenia dla danego nr VIN, czyli u mnie:
1Y3 L DIF Differential lock (XDS) dynamic traction control
to samochód musi to mieć aktywowane. Natomiast różne wersje VCDS od 12.12 raz pokazują coś w adaptacjach a raz nie i to raczej nie jest wyznacznikiem tego czy rzeczywiście jest to aktywne. Na briskoda piszą, że dopiero od 14.10 VCDS jako tako dobrze współpracuje z MQB, nie mówiąc już o pirackich chińskich kablach...
LinkOctavia 3 Liftback 1.8 TSI Elegance, Biel Candy + Amazing + Dynamic + Sport Look + 18" Turini Black + Sunset + Mode Selection etc... ---> Zobacz tutaj
Komentarz
-
Komentarz