Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Kontrolka płynu spryskiwaczy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Kontrolka płynu spryskiwaczy

    oolsztyniak, trawnik mam mega zryty :twisted: a tak o niego dbalem :diabelski_usmiech do tego ostatnio ukazało mi się 36 kopcow :cry: totalna masakra jakaś. Juz mi chodzi po głowie przeorac cały trawnik położyć na całości siatkę + nowa ziemia i od nowa trawa.
    KOnr@D

  • #2
    Kontrolka płynu spryskiwaczy

    Miałem nieprzyjemną sytuację w serwisie Skody.

    Auto na gwarancji. Od początku lany był płyn do spryskiwaczy Orlen (mam dowody w postaci FV). Od jakiegoś czasu zaczęła się palić kontrolka braku płynu w zbiorniku (bez względu na poziom płynu). Po dzisiejszej wizycie w ASO Skoda serwis stwierdził, iż płyn w zbiorniku nie spełnia wymogów Skody i jest zbyt oleisty (stwierdzili to na podstawie oleistych zacieków na szybie po płynie). Tym samym pokrył styki w czujniku poziomu i te musiały zaśniedzieć. W związku z tym czyszczenie/wymiana nie kwalifikują się do naprawy gwarancyjnej. Co radzicie zrobić Pany w takiej sytuacji. Napisalem już do Orlenu jako klient Floty o ekpertyzę płynu itp.
    KLIK -> O3 1.4 TSI EL

    Komentarz


    • #3
      Chyba kogoś zdrowo pojebało w Skodzie ostatnio. Mi wmawiali, że uchwyt na telefon powinien być zamontowany w ASO bo mi nie uznają gwarancji na kratki nawiewu jakby coś się działo...
      A nie masz pod ręką innego ASO?
      A jakbyś wypsikał płyn, wlał wodę destylowaną, wypsikał i tak kilka razy może się przeczyści?
      Ja dziś pierwszy raz dolałem płynu ale od razu dałem letni Shella.

      Komentarz


      • #4
        no wlasnie planuje zalac nie tyle wode ile denatur i mysle ze ten przeczysci. najlepsze jest to ze w O3 czujnik jest zintegrowany ze zbiorniekiem i trzeba wymieniac calosc...
        KLIK -> O3 1.4 TSI EL

        Komentarz


        • #5
          Ludzie kupują nowe auta....żeby mieli gwarancje, a tu widać głupi czujnik płynu spryskiwaczy i jest problem...... :evil:
          Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

          Komentarz


          • #6
            jak dla mnie to norma jeśli chodzi o ASO Skody
            przynajmniej to które ja miałem okazje poznać

            za to bardzo szybko z wyjątkową niecierpliwością robili akcje zlecone przez Skode

            Komentarz


            • #7
              U mnie było to samo tylko że podczas większych mrozów około -20 stopni. Pomimo iż płyn był (Orlen) i pryskał to kontrolka się zapalała. Po wizycie w ASO stwierdzono iż nie jestem pierwszy z tym objawem i Skoda generalnie się na ten fakt wypina gdyż oni rekomendują (tak jest w instrukcji) używanie oryginalnego zimowego płynu do spryskiwaczy firmy Skoda który wytrzymuje do -60 stopni. Pomijam już fakt jego ceny bo to około 20 zł za 1L. Mrozy odeszły i problem zniknął więc sprawy nie drążyłem dalej.
              Jednak w Twoim przypadku pokusiłbym się o szerszą dyskusję z serwisem bo napisane w instrukcji stwierdzenie iż rekomenduje się taki płyn nie jest równoznaczne z nakazem używania takiego płynu pod groźbą anulowania gwarancji na ten element.
              Co do działania serwisów Skody też mam niestety podobne doświadczenia. To znaczy jak sam nie wskażę palcem przyczyny problemu to praktycznie zawszę otrzymam odpowiedź że "tak ma być".

              Komentarz


              • #8
                Łoooo matko :shock:
                Niedługo Skoda zacznie sprzedawać swoje paliwo i tylko na nim będzie można jeździć!!! A nie daj Boże wymienisz sam żarówkę to stracisz gwarancję na instalację elektryczną! Teraz już wiem dlaczego tak chętnie rozdawali przedłużenie gwarancji!
                OIII 1.2 TSI 105 KM

                Komentarz


                • #9
                  Mi nie dawali, sam się zgłosiłem po przedłużenie
                  Pzdr
                  Pzdr, Fredy
                  Silnik w mojej O3 smaruje olej

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez dontak
                    Niedługo Skoda zacznie sprzedawać swoje paliwo i tylko na nim będzie można jeździć!!!
                    Na razie Audi pracuje nad własnymi paliwami... ale od Audi niedaleko do Skody
                    Skoda O3 5E 2014 1.4TSI DSG Combi od 2014.04
                    Audi A3 8L 2001 1.9TDI MG5 5D od 2007.04 do 2014.07

                    Komentarz


                    • #11
                      Re: Kontrolka płynu spryskiwaczy

                      Zamieszczone przez Seed
                      Miałem nieprzyjemną sytuację w serwisie Skody.

                      Auto na gwarancji. Od początku lany był płyn do spryskiwaczy Orlen (mam dowody w postaci FV). Od jakiegoś czasu zaczęła się palić kontrolka braku płynu w zbiorniku (bez względu na poziom płynu). Po dzisiejszej wizycie w ASO Skoda serwis stwierdził, iż płyn w zbiorniku nie spełnia wymogów Skody i jest zbyt oleisty (stwierdzili to na podstawie oleistych zacieków na szybie po płynie). Tym samym pokrył styki w czujniku poziomu i te musiały zaśniedzieć. W związku z tym czyszczenie/wymiana nie kwalifikują się do naprawy gwarancyjnej. Co radzicie zrobić Pany w takiej sytuacji. Napisalem już do Orlenu jako klient Floty o ekpertyzę płynu itp.
                      ja osobiście bym zażądał odmowy naprawy z uzasadnieniem na piśmie + dzwonił do SAP. Ciekawe czy dalej by się zapierali czy fujara by im zmiękła? Nie mam doświadczenia z serwisem Skody jak na razie.
                      Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam

                      Komentarz


                      • #12
                        bob_best, ale jak ASO ma taką instrukcję od SAP to za przeproszeniem możesz w dupę pocałować kogo tylko chcesz


                        Zamieszczone przez bob_best
                        Nie mam doświadczenia z serwisem Skody jak na razie.
                        widać
                        kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                        SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez LUKI
                          bob_best, ale jak ASO ma taką instrukcję od SAP to za przeproszeniem możesz w dupę pocałować kogo tylko chcesz


                          Zamieszczone przez bob_best
                          Nie mam doświadczenia z serwisem Skody jak na razie.
                          widać
                          aha, no to genialna sprawa
                          Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam

                          Komentarz


                          • #14
                            Plan jest taki:
                            dostalem info od Floty, ze przakazali moja wiad do dzialu wsparcia technicznego i dostane ekspertyze plynu z normami itp.
                            z ta ekspertyza i kopiami FV z Orlenu z Plynem pojde do radcy prawnego firmowego i sklecimy pisemko. i pojdzie ono raczej do SAP.
                            nie mozna im popuscic bo cos sie stanie z silnikiem w przyszlosci i powiedza ze musialem zalac płyn hamulcowy do silnika i to moja wina. :shock:
                            KLIK -> O3 1.4 TSI EL

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez Seed
                              Plan jest taki:
                              dostalem info od Floty, ze przakazali moja wiad do dzialu wsparcia technicznego i dostane ekspertyze plynu z normami itp.
                              z ta ekspertyza i kopiami FV z Orlenu z Plynem pojde do radcy prawnego firmowego i sklecimy pisemko. i pojdzie ono raczej do SAP.
                              nie mozna im popuscic bo cos sie stanie z silnikiem w przyszlosci i powiedza ze musialem zalac płyn hamulcowy do silnika i to moja wina. :shock:
                              koniecznie daj znać jak na temat dalszego przebiegu sprawy, bo dla mnie to jakaś paranoja
                              Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam

                              Komentarz


                              • #16
                                Będę informowal na bieżąco
                                KLIK -> O3 1.4 TSI EL

                                Komentarz


                                • #17
                                  IMHO odłożył się osad z płynu na tych bolcach czujnika i zwyczajnie nie przewodzi. A wystarczy to wyjąć i przeczyścić. Dziwię im się, że robią takie jazdy za część, która w detalu nie kosztuje więcej niż 50zł.
                                  Pozdrawiam
                                  Marcin

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    nie wystarczy bo - jak pisalem wczesniej - czujnik w O3 jest zintegrowany ze zbiornikiem. trzeba rozebrac pol auta a do stykow i tak sie nie dostaniesz. wiec pozostaje czyszczenie posrednie jakims plynem. ja planuje denaturem.
                                    KLIK -> O3 1.4 TSI EL

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Wywierć nową dziurę i załóż normalny czujnik skoro tak jest. Jak juz raz sie stało to tak sie będzie dziać.
                                      Pozdrawiam
                                      Marcin

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        już wiercę!
                                        KLIK -> O3 1.4 TSI EL

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Hehe, inaczej będziesz gadał po gwarancji.
                                          Pozdrawiam
                                          Marcin

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            SEED czujnik sie wymienia i nie wprowadzaj urzytkownikow wblad jesli flote nie stac na dobry plyn to lepiej lej wode destylowana nie bedzie problemu

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              rurka07, ale w ETCE nie ma szujnika poziomu płynu jako osobna część, przynajmniej nie mogę zlokalizować
                                              Pozdrawiam
                                              Marcin

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                w fabiach 2 w niektorych modelach tez sa dziala na zasadzie jak zbiornik plynu chlodzacego dostac sie mozna przez prawy chalogen

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  rurka, tak jak to działa to każdy wie - w O3 jest to (prawdopodobnie) integralna część zbiorniczka i wymieniasz ją razem ze zbiorniczkiem.
                                                  Pozdrawiam
                                                  Marcin

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X