Octavia III a zasilanie z zapalniczki

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • eaglemirek
    RS
    • 2010
    • 14107
    • Octavia II combi (1Z5)
    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

    #26
    rolek1984, Ja zostawiłem kiedyś CB na 48 h i odpalił bez problemu (wtedy miałem w Czeszce aku 44)



    CB Harry II ASC + Triflex

    Pozdrawiam Mirek!!

    Komentarz

    • toocool
      Rider
      • 2008
      • 303
      • Octavia IV combi (NX5)

      #27
      Ja do podłączenia rejestratora jazdy użyłem tego: http://allegro.pl/show_item.php?item=5023862734
      Niby ingerencja w elektrykę, ale profesjonalnie zrobione i łatwo demontowane, więc lepszej opcji nie znalazłem.
      Jest jeden wolny slot bezpiecznika w kabinie, który daje napięcie po kluczyku.
      Jestem wdzięczny - wdzięczność i podziękowania w sieci - za co być wdzięcznym

      Komentarz

      • krzyzakp
        L&K
        • 2013
        • 1016
        • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

        #28
        toocool, o czyms takim wlasnie zaczalem myslec ostatnio! Podzielilbys sie informacja, ktore to gniazdo bezpiecznikow? Bylo by idealne dla mnie - sam zasilach od kamerki bym wrzucil za schowek kolo kierownicy, kabelk pociagnal albo slupkiem i w okolice lusterka albo po prostu przy słupku..

        Moja O3 RS

        Komentarz

        • Basik_
          Rider
          • 2013
          • 667

          #29
          toocooldaj namiary na ten slot co znika na nim zasilania pliss :wink:
          Moja biała jak welon dziewicy O3 vRS

          Komentarz

          • toocool
            Rider
            • 2008
            • 303
            • Octavia IV combi (NX5)

            #30
            U mnie jest to bezpiecznik nr 48 (z deski rozdzielczej) w instrukcji opisany jako wolny - typ UNI. Idealnie da radę w niego wsadzić tę złączkę podaną wyżej.
            Ale tak czy inaczej proponuje dołożyć jakieś 15 sekund czasu i sprawdzić multimetrem, jakiś tam procent szans jest ze u mnie jest inaczej niż u Was.

            W moim przypadku, z wolnych slotow, ten był jedynym w którym zanikało napięcie bez kluczyka. Ale ta złączka jest o tyle fajna, że można ją wpiąć w zajęte złącze, tyle ze tu jest niebezpieczeństwo, ze się nie spodoba komputerowi, prąd będzie większy niż wcześniej.
            Jestem wdzięczny - wdzięczność i podziękowania w sieci - za co być wdzięcznym

            Komentarz

            • Enriquez
              RS
              • 2009
              • 7685
              • Superb III (3V3)

              #31
              Istnieje jeszcze coś takiego jak pin wpinany w dolne miejsce i nie trzeba wtedy żadnej rzeźby ze złączkami.

              Co do komputera - nic się nie stanie - bezpieczniki są przed nim a nie za nim.
              Pozdrawiam
              Marcin

              Komentarz

              • krzyzakp
                L&K
                • 2013
                • 1016
                • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                #32
                Enriquez, ponoc komputer monitoruje pobor pradu i to mu sie moze niepodobac.. Tak przynajmniej twierdzi automatigcznie ASO i tym sie broni przed jakakolwiek ingerencja w elektronike...

                Ktos moze wie jaki jest rozmiar niebezpiecznika nr 48, bo chwilowo nie mam dostepu do auta, a mam mam plan zabrac sie za to juz w swieta, wiec by sie przydało zamowic zlaczke dzisiaj..

                Moja O3 RS

                Komentarz

                • Enriquez
                  RS
                  • 2009
                  • 7685
                  • Superb III (3V3)

                  #33
                  To co mówi ASO należy traktować z przymrużeniem oka. Takie mam doświadczenie. Ale OK, zrobisz jak Ci najwygodniej.
                  Pozdrawiam
                  Marcin

                  Komentarz

                  • toocool
                    Rider
                    • 2008
                    • 303
                    • Octavia IV combi (NX5)

                    #34
                    Zamieszczone przez krzyzakp
                    Ktos moze wie jaki jest rozmiar niebezpiecznika nr 48, bo chwilowo nie mam dostepu do auta, a mam mam plan zabrac sie za to juz w swieta, wiec by sie przydało zamowic zlaczke dzisiaj..
                    UNI - czyli standardowy. Dokładnie link, który wklejałem wyżej.
                    Jestem wdzięczny - wdzięczność i podziękowania w sieci - za co być wdzięcznym

                    Komentarz

                    • krzyzakp
                      L&K
                      • 2013
                      • 1016
                      • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                      #35
                      Enriquez, wiadomo ze nie mozna im wierzyc slepo, ale nie dziwiło by mnie gdyby w obecnej wersji komputer w jakims tam zakresie monitorwał prad, plynacy danym obwodem i robił problemy, gdy np. czujnik ktory normalnie pobiera 1-2A, nagle pobiera ponad 5A...

                      toocool, dzieki wielkie, to wiem ze moge spokojnie zamawiac

                      [ Dodano: Sro 08 Kwi, 15 16:29 ]
                      W poniedziałek udało mi sie w koncu zabrac za temat zasilania po zapłonie i tak jak pisał toocool - bezpiecznik nr 48 daje prad po zapłonie i spisuje sie idealnie.

                      Obecnie mam tam podlaczony wideorejestrator i działa idealnie W planie jeszcze podpiecie CB ta sama metoda, choc jeszcze nie wiem czy z tego samego bezpiecznika czy bede podpinal bezposrednio pod zasilanie zapalniczki, bo w O2 były szumy, po podpieciu ich razem.. Jezeli tu bedzie powtorka, to cb wyleci na bezpiecznik 48, a wideorejestrator pod zapalniczke - cała roznica to gdzie ktory bezpiecznik podlaczyc..

                      Wieczorem wrzuce fotorelacje z montazu wideorejestratora do watku o swojej skodzince

                      Moja O3 RS

                      Komentarz

                      Pracuję...