Zamieszczone przez lockin
Zawieszenie
Zwiń
X
-
Hej,
Mam podwójną podłogę i powiem tak - ni cholery nie pomaga ... czy złożona czy rozłożona dudni w środku jak nieszczęście .... - trochę pomogło mi wyregulowanie odbojników klapy i teraz tylko "łomocze" zawias zamiast tworzenia nadciśnienia w kabinie...
Jako koncepcja na bagażnik - to jest całkiem niezłe rozwiązanie - dodatkowa warstwa i możliwość jej składania i rozkładania + wyrównanie podłogi ze złożonymi siedzeniami tylnej kanapy = płaska powierzchnia do spania. Jednocześnie zastosowanie podwójnej podłogi uniemożliwia zastosowanie siatek bagażnika w sposób bezpośredni -> trzeba dodać przejściówki/tasiemki do tych stalowych uchwytów do mocowania bo inaczej nie da rady podnieść podłogi do poziomu +1 ...
Pozdrawiam
JacekMam, jeżdżę, cieszę sie (-:
Zmiana na 1.4 TSI 140 HP.
Niestety ta nowa to nie jest 4x4 ...
Komentarz
-
-
Wczoraj w jednym z odcinków Galileo pokazywali A6 w komorze testów głośności - silnik, wydech oraz odgłosy z zawieszenia przy symulowaniu różnych typów nierówności
Klienci robili krótki opis analizy głośności poszczególnych elementów auta (sound engineering)
Czy widzieliście podobną analizę dla Octavii 5e? O ile wiem, to Skoda od 2010 ma swój własny ośrodek do badania akustyki swoich aut...
Czy ma ktoś namiary na kogoś takiego jak Skoda Sound Engineer albo Skoda Acoustic Engineer w Mlada Boleslav?
Może warto ich lekko zaspamować "komplementami" odnośnie ww tematu?
Poniżej widmo akustyczne zmierzone podczas jazdy w kabinie beemki...
W naszych O3 na 100% przy 20-50Hz będą zólte peaki.Załączone pliki... ca 36Hz - MQB dudni, polternde hinterachse, low frequency 'boom' in cabin
Komentarz
-
-
Ja już do tego dudnienia przywykłem, ale dalej mi się w głowie nie mieści że w tych czasach coś takiego jest dopuszczone do masowej produkcji i tak jak czytam forum i kolegów którzy walczą z wytarciem na słupkach przez pasy, to wydaje mi się że dudnienie też nadaje się do zgłoszenia do UOKiK-u, przecież to jest jakieś nie porozumienie. To MQB to dla mnie niewypał i jak SIII będzie dudniło, to to dopiero będzie niewypał, bo co jak co ale dać 70tysięcy za auto to jeszcze mogę przełknąć choć z bólem serca, ale jak bym miał dać 100tyś. lub więcej i później się z tym męczyć to chyba jednak bym zwariował.Octavia 3 - 1.4TSI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez voctawiasTo MQB to dla mnie niewypał i jak SIII będzie dudniło, to to dopiero będzie niewypał, bo co jak co ale dać 70tysięcy za auto to jeszcze mogę przełknąć choć z bólem serca, ale jak bym miał dać 100tyś. lub więcej i później się z tym męczyć to chyba jednak bym zwariował.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lockinTylko że niektórzy dali za O3 100tyś lub prawie tyle i im też dudni, choćby Ci z 2.0 TDI 150ps, który ma belkę zamiast wielowachaczaOctavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Nie mylmy dudnienia z typowymi odgłosami pracy tylnego zawiasu. Według mnie to dudnienie jest typowym zjawiskiem dla OIII - jechałem wersją z belką i każdy to słyszał - nawet sprzedawca z salonu przyznał, że tak to już jest w OIII. Jeżdżę czasami służbowym Golfem VII 1.2 na belce i tego nie ma, jechałem Rapidem i też tego nie było. W Jettcie i Pasku B6/B7 też czegoś takiego nie ma...
Komentarz
-
Komentarz