Zamieszczone przez marlej108
Zawieszenie
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez voctawiasNajgorsze w tym wszystkim jest to że to bardzo ładny i fajny samochód.
Gdyby nie to, bylo by bardzo dobrze, stety, niestety, halas wazny jest nie tylko dla komfortu ale i dla zdrowia, przy dzisiejszym tempie zycia, stresach itp, kazdy db w aucie ma znaczenie i to nie te czasy kiedy mozna bylo maluchem w 4 os, do Bulgarii jechac i nie narzekac :P
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez RalfikWedług mnie to wina wyciszenia nowej platformy MQB , i za sztywne nastawy zawieszenia, a reszta to drobne niedoróbki, które znajdzie się praktycznie w każdym aucie do 100tyś..
Co do kwoty 100.000 zl to tez chyba z palca wyssane, ze powyzej niej to niby juz niedorobek nie ma.
Ps. swoja droga szkoda, ze Skoda spieprzyla te dwie glownie rzeczy: czyli dudnienie z tylu i te gowniane slupki B, poza tym w sumie trudno byloby zarzucic O3 cos wiecej (no oczywiscie moje ulubione plastikowe boczki drzwi, ale powiedzmy ze to mozna by tlumaczyc zlosliwoscia VW - ze tak chcial jakos zroznicowac Golfa i Octavie... - oczywiscie to idiotyczna oszczednosc).
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez RalfikNiedoróbka słupka to na pewno nie jest ewenement ponieważ mam jeszcze stare 15letnie mondeo w którym też jest potężne wycięcie plastyku przez pas ale to dopiero zauważyłem po przeczytaniu tego forum.
Dobra ale powoli sie robi OT - wiec juz bede cichutko jak ... nie wiem - myszka? :P Dobranoc 8)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jerolTo jeszcze dorzuce do tego OT, ze u mnie zadnego wytarcia od pasow nie ma ale dlugie lata cwiczylem technike zapinania :szeroki_usmiech , a tak na serio nie zwracalem na to uwagi dopoki nie przeczytalem na forum. Pewnie przez to, ze daleko i jak najnizej siedze. Chociaz tyle dobrego :P
Komentarz
-
-
jerol, jeździłem testową OIII 1.4TSI na 17" i było słychać dudnienie, u mnie nie słychać dudnienia, może dlatego że mam twardsze/inne niż seria.
Zamieszczone przez jerolNiestety w tym aucie lubi sobie tez cos pobrzeczec i postukac w desce rozdzielczej i slupkach ale idzie sie do tego przyzwyczaic.Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
wiadomo od kół też dużo zależy....
może dlatego jednym dudni drugim nie bo dużo słabiej to słychać np na 15 niż na 17
[ Dodano: Czw 09 Kwi, 15 01:16 ]
porównując nowe samochody pod względem wyciszenia (hałasu, odgłosów w środku) koncernu VAG jest bardzo słabe na tle np Forda lub Opla...
Reszta rzeczy (według mnie) w VAG jest o niebo lepsze...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108, jak to Fiat stary - sypiaca sie - ale pasy wrzynajace sie w slupek B??? Gdzie tam! (za to byl fajny slynny na forum Tempry i Tipo czerwony kabelek... ktory przy rozruchu sie urywal stopniowo - bo fabryka zrobila go za krotkiego... i jak sie zupelnie urwal to nie mozna bylo odpalic auta - chyba ze na pych...). Podobnie w 10-letnim Daewoo Nubira ktore tez kiedys mialem - nic tam nie bylo przeciete na slupku B.
Wiem, wiem... To też nie ma znaczenia.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lukryswiadomo od kół też dużo zależy....
może dlatego jednym dudni drugim nie bo dużo słabiej to słychać np na 15 niż na 17
[ Dodano: Czw 09 Kwi, 15 01:16 ]
porównując nowe samochody pod względem wyciszenia (hałasu, odgłosów w środku) koncernu VAG jest bardzo słabe na tle np Forda lub Opla...
Reszta rzeczy (według mnie) w VAG jest o niebo lepsze...
Z Oplem to sie nie zgodze. Mialem przed Octavia Astrę IV i zawieszenie bylo duzo gorsze (moze poza trzymaniem w zakretach). Ale jesli chodzi o halasy to w mojej O3 po wymianie amorow z tylu z jest cisza. A tam byl taki gluchy odglos uderzania o plastik. Ale serwis oczywiscie nie widzial problemu. Do tego dochodza dwie insignie w rodzinie, w ktorych zawieszenie okreslilbym jako lekko dramatyczne w porownaniu do Skody. Z Fordem nie dyskutuje bo jest mistrzem w tej dziedzinie.
Komentarz
-
-
U mnie w kombi nic nie dudni z zawieszenia.
I tu powinienem skończyć.
A teraz offtopic:
Ale jak otworzę tylko tylne okno do 1/3 albo 1/2 albo całe - to od 40km/h już tak powietrzem dudni że aż bębenki bolą........ Dopiero otwarcie z przodu okna niweluje ten efekt....algi
O3 Combi 1.4TSI Elegance + AMAZING + KESSY
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sobol1500Zamieszczone przez lukryswiadomo od kół też dużo zależy....
może dlatego jednym dudni drugim nie bo dużo słabiej to słychać np na 15 niż na 17
[ Dodano: Czw 09 Kwi, 15 01:16 ]
porównując nowe samochody pod względem wyciszenia (hałasu, odgłosów w środku) koncernu VAG jest bardzo słabe na tle np Forda lub Opla...
Reszta rzeczy (według mnie) w VAG jest o niebo lepsze...
Z Oplem to sie nie zgodze. Mialem przed Octavia Astrę IV i zawieszenie bylo duzo gorsze (moze poza trzymaniem w zakretach). Ale jesli chodzi o halasy to w mojej O3 po wymianie amorow z tylu z jest cisza. A tam byl taki gluchy odglos uderzania o plastik. Ale serwis oczywiscie nie widzial problemu. Do tego dochodza dwie insignie w rodzinie, w ktorych zawieszenie okreslilbym jako lekko dramatyczne w porownaniu do Skody. Z Fordem nie dyskutuje bo jest mistrzem w tej dziedzinie.
Komentarz
-
-
Bo Fordy to zawieszeniowi liderzy w swoich klasach. Miałem nowe Mondeo MK2 i dwa nowe focusy I generacji to wiem.Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
Komentarz