nistety, kredyt uruchomiony + oszczędności całago życia w pi..u lacze
jedyna nadzieja w tym ,że przez zaniedbane zatoki przyguchy jestem
Chcesz może jeszcze, żeby rzucić na Ciebie klątwę?
- mała - 20 zł - po przekroczeniu 20 km/h nie będzie słychać starutjącego samolotu w twojej O3
- duża - 130 zł - mała + radio zamiast emitować ryk V8 będzie emitowało walenie zawieszenia + silnik będzie miał gifta -200KM + wszyscy koledzy będą się z Ciebie śmiali, że masz O3, prawdopodobieństwo popełnienia samobójstwa + 300% ... auto zamiast mieć 8 sec do 100km/h będzie miało 100 sec do 8km/h
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere."
mnie się O3 coraz bardziej podoba - w testówce 2.0 TDI DSG jakiś szczególnych stuków zawieszenia przez tydzień testowania nie usłyszałem , być może dlatego że była na 18" i bardziej mi przeszkadzało to, że jest bardzo twarda, niż jakieś dźwięki.
[ Dodano: Wto 21 Sty, 14 07:23 ] lukrys, masz tu numery tylnych amortyzatorów ktore to wsadzili gosciowi co narzekal na dudnienie i od tamtej pory jest zadowolony 5Q0513049EA - o reszte popytaj gdzie trzeba.....
Czy aby... W W246 z opona 225/40/17 szum od opon jest duzooo wiekszy niz w Superbie. Do tego powyzej 130 szum od przednich slupkow i powietrza oplywajacego auto przypomina halas z O1. Bylem niemilo zaskoczony :?
o rany tyle się naczytałem ,że aż boje się odebrać auto (odbiór pod koniec tygodnia)
[shadow=yellow:92b72a4e4f][/shadow:92b72a4e4f]
Kolego, ja przez forum też nie kupiłem O3 i nie mogę się zdecydować.
Operacje zatok miałem w sierpniu-okropne.
Przejechałem dzisiaj 100 km, żadnych dudnień, wibracji lub hałasującej belki, no może czasami poniesie rezonans z ogromnego bagażnika , aha i rzeczywiście przy większych prędkościach słychać opór lusterek, ale to szczegół dla mnie, pierwsze wrażenie na +, polecam.
Komentarz