Cześć, odkopię temat.
Nie wiem czy się ze mną zgodzicie, w starym wozie zmagałem się z tym problemem, czy przypadkiem za te szarpanie nie jest odpowiedzialny luz w napędzie, skrzynia, półosie, sprzęgło?
Łatwo to zdiagnozować (podaną powyżej grupę) gdy jedziemy np na 2 biegu po płaskim puszczamy gaz za chwilę czujemy po chwili szarpnięcie do tyłu, gdy dodajemy gaz lecą luzy w drugą stronę i dopiero po ułamku sekundy szarpnięcie, uderzenie ze skasowanego luzu i ciągnięcie.
Taki układ sprzęga się w taki sposób, że gdy dajemy ostro w gaz, i zmieniamy 1->2 robi się mały kangurek, bo luzy się odbijają się. Trochę z tym się zmagałem, auto miało, ma 450kkm.
Nie wiem czy się ze mną zgodzicie, w starym wozie zmagałem się z tym problemem, czy przypadkiem za te szarpanie nie jest odpowiedzialny luz w napędzie, skrzynia, półosie, sprzęgło?
Łatwo to zdiagnozować (podaną powyżej grupę) gdy jedziemy np na 2 biegu po płaskim puszczamy gaz za chwilę czujemy po chwili szarpnięcie do tyłu, gdy dodajemy gaz lecą luzy w drugą stronę i dopiero po ułamku sekundy szarpnięcie, uderzenie ze skasowanego luzu i ciągnięcie.
Taki układ sprzęga się w taki sposób, że gdy dajemy ostro w gaz, i zmieniamy 1->2 robi się mały kangurek, bo luzy się odbijają się. Trochę z tym się zmagałem, auto miało, ma 450kkm.
Komentarz