Mam obecnie porównanie mojej O III z moją nową Citigo. W Citigo jest zupełnie inaczej wyprofilowany otwór, przez który przechodzi pas. Tam nie ma się o co wycierać.
Wada fabryczna Octavii 3?
Zwiń
X
-
No wiec pisalem od poczatku, ze albo to wina materialu, albo projektu, ale czesc osob sie niezdrowo podniecala ze sie czepiam i ze takie rzeczy moga sie zdarzyc wszedzie... z czym znowu polemizowalem, bo w zadnym z moich aut nigdy nic takiego sie nie dzialo... i faktycznie w VW up! po poltora roku uzytkowania ZERO sladu, nic.
Komentarz
-
-
marlej108 dokładnie. Przede wszystkim projektu!!!! (kształt otworu - różnica między Citigo) ale materiału też. Ten plastik w dotyku jest taki jakiś...... mam wrażenie jak bym paznokciem po rozsypanym proszku jeździł. Miętki jakiś. Nie sprawia wrażenia twardego plastiku.Ostatnio edytowany przez ruwado; 6444.pozdrawiam - Darek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108To zdjęcie z O2 to chyba wyjątek od reguły. Nikt tu przynajmniej na forum nic takiego nie opisywał.
swoja droga co za potworny brudas tak zapuscil auto? Żeby słupek B byl czarny z brudu? Niesamowite...
Komentarz
-
-
niestety nie udało mi się niczego wyegzekwować w kwestii przecierającej się obudowy pasa - olewka i korporacyjny bełkot.
dealer zasłania się brakiem zgody importera a importer pozostawia decyzję dealerowi
poniżej mail jaki wysłałem do Poznania oraz dwie odpowiedzi - po prostu Skoda Simply Clever :-)
Jako użytkownik samochodu Skoda nie ukrywam rozczarowania z takiego podejścia do sprawy z Państwa strony.
Nie chodzi tu o "kawałek plastiku" ale sam sposób podejścia do klienta który zainwestował niemałe pieniądze w zakup nowego samochodu marki Skoda.
W związku z przesłaną odpowiedzią proszę o odpowiedź na kilka pytań:
w przesłanym piśmie piszecie Państwo o:
- naturalnym zużyciu eksploatacyjnym obudowy pasa - czy w rocznym samochodzie po przebiegu 11tys km zakładacie Państwo możliwość zużycia eksploatacyjnego obudowy pasa? Moim zdaniem świadczyłoby to o wątpliwej jakości produktów marki Skoda. W poprzednio użytkowanym samochodzie innej marki po 10latach i 150tys km przedmiotowy element nie nosił najmniejszych oznak zużycia. Zakładam więc albo słabą jakość użytego materiału albo wadę konstrukcyjną.
- niewłaściwym obchodzeniem się z produktem - nie bardzo wiem co autor miał na myśli? W dotychczas użytkowanych pojazdach proces zapinania pasów odbywał się automatycznie, nie musiałem zastanawiać się czy robię to dobrze czy też źle? A może tak po prostu działa skodowskie "simply clever?" Zwracam się z prośbą o przeszkolenie oraz instrukcję dotyczącą zapinania pasów bezpieczeństwa w samochodzie Skoda Octavia III. Sprzedawca w momencie odbioru samochodu nie wspominał o potrzebie szczególnej uwagi dotyczącej przebiegu tego procesu.
- nie jestem jednostkowym przypadkiem który nie potrafi prawidłowo korzystać z pasów bezpieczeństwa
wątek na forum Octavii w internecie liczy kilkadziesiąt stron, może nasuną się Państwu jakieś refleksje?
Tu piszemy TYLKO o problemach i usterkach oraz zadajemy pytania jak sobie z nimi poradzić. Stuki, hałasy, utraty mocy, awarie, defekty, itd.
- dlaczego niektórym użytkownikom z takim samym problemem importer wyraził zgodę na bezpłatną wymianę elementu? - proszę o sprawdzenie,
rozumiem, że decyzja co do zasadności wymiany leży po stronie dealera a rola importera jak wynika z otrzymanego pisma ogranicza się do potwierdzenia jego stanowiska?
- zastanawiam się czy nie przesłać poniższej korespondencji do mediów typu Auto Świat, TVN Turbo?
przynajmniej inne osoby, potencjalnie zainteresowane zakupem będą miały pogląd dotyczący jakości produktów i podejścia do klienta marki SKODA
Pozdrawiam,
odp I.jpg
odp II.jpg
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marmal321 Zobacz wpis- zastanawiam się czy nie przesłać poniższej korespondencji do mediów typu Auto Świat, TVN Turbo?pozdrawiam - Darek
Komentarz
-
-
Info dla posiadaczy 4x4
przy okazji naprawy mojego auta (wymiana pompy oleju w haldex) serwisant wybełkotał że pompy były wadliwe i się sypią. Jak chciałem wyciągnąć etkę tej starej pompy oraz szczegóły czy jest na to akcja serwisowa żeby dać info na OCP zaczął się ślizgać z odpowiedzią.
Wniosek: albo zmyślał albo rzeczywiście jest ale nie trzeba robić HALO to zawsze po gwarancji kogoś skasują.O3 combi 1.8TSI 245Hp 4x4 DSG
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...258496#1258496
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lubek24 Zobacz wpisInfo dla posiadaczy 4x4
przy okazji naprawy mojego auta (wymiana pompy oleju w haldex) serwisant wybełkotał że pompy były wadliwe i się sypią. Jak chciałem wyciągnąć etkę tej starej pompy oraz szczegóły czy jest na to akcja serwisowa żeby dać info na OCP zaczął się ślizgać z odpowiedzią.
Wniosek: albo zmyślał albo rzeczywiście jest ale nie trzeba robić HALO to zawsze po gwarancji kogoś skasują.
Ja już kiedyś opisywałem na forum problem jaki ja miałem (nadal mam) z tym że przy nierównościach (tory tramwajowe, zwalniacze na drodze) załączała się kontrola trakcji, silnik od razu muliło (przymkniecie przepustnicy).
Po wielu analizach i jazdach próbnych w ASO padło właśnie na pompę Haldex - została wymieniona (na starej ponoć był jakiś szlam) miało to rozwiązywać sprawę ale nie do końca. Jest lepiej ale nie raz się załącza kontrola trakcji przy przejazdach po nierównościach. Wymienione na gwarancji. W ASO mówili że podobny przypadek mieli w Yeti.O III 4x4 2,0TDI Elegance+dynamic+amazing+GSM i inne
Poprzednia O II FL 2.0 TDI elegance + dynamic
Komentarz
-
-
U mnie problem był z elektryka. Wywołało bezpiecznik i mialem choinkę na wyświetlaczu. Wymieniłem bezpiecznik i jak ręką odjąć. Przyczyną tego była awaria pompy oleju która przy zimnym oleju stawała dęba. Mechanik stwierdził że olej był bardzo gesty a pompa ledwo dychala. Powiedział że zalecenia Skody że olej zmienia się co 90 tys a nie jak kiedyś co 60 to głupota. Ja od teraz będę sam pilnowal zmiany oliwy co 60 tys.
Ja na torach też mam ten efekt ale tylko przy skreconych kolach. Przednie kółka wpadają w poślizg i ESP zaczyna działać. Przy przejeździe na wprost działa normalnie.O3 combi 1.8TSI 245Hp 4x4 DSG
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...258496#1258496
Komentarz
-
-
przybysz86, ale że co, źle mówi? Może napisz co Ci się konkretnie nie podoba, jakieś kontrargumenty też mile widziane.Srebrna Szczała 1.6 Octavia I FL Classic - sprzedana po 15 latach
Jeszcze srebrniejsza Szczała 1.8T Octavia I FL Elegance
Zapraszam do obejrzenia mojego auta i luźnych pogaduch
Škoda Octavia I FL Elegance+ 1.8T 4x4
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Matfiejkos Zobacz wpisprzybysz86, ale że co, źle mówi? Może napisz co Ci się konkretnie nie podoba, jakieś kontrargumenty też mile widziane.
jeszcze raz mea culpa - trochę pośpiechu i wyszedłem sam na głupka
Komentarz
-
-
Wróćmy jednak do tematu.
Ma ktoś może informację, czy przy okazji liftu O3 przeprojektowano wreszcie te osłony? Mi powiedziano w ASO, że wstępna informacja od producenta jest taka, że jakichkolwiek zmian tego elementu brak. A przecież to najlepsza i chyba jedyna okazja, żeby sprawę wreszcie załatwić.
Komentarz
-
Komentarz