Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wada fabryczna Octavii 3?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Według mnie każdy ma po trochu prawdy po swojej stronie. Producent nie przewidzi jak ludzie zapinają pasy, jakie w tym celu wykonują ruchy, jaki kto ma gabaryt swojego ciała i raczej ciężko zaprojektować to tak żeby w każdej sytuacji było idealnie. Pytanie czy każdy pokrzywdzony regulował kiedyś wysokość pasa zgodnie z instrukcją i intencją projektanta. Z drugiej strony jak kupujesz samochód to ma być bezpieczny w eksploatacji a takie tarcie pasa bezpieczeństwa o plastik raczej nie wychodzi mu na dobre. Gwarant powinien wymienić zestaw przepraszając i kłaniając się w pół.

    Odbiegając od Pasa byłem na naprawie gwarancyjnej spryskiwaczy przedniej szyby. Po roku użytkowania przestały dostatecznie podawać płyn po czym zdechły kompletnie. Diagnoza ASO wymiana dysz spryskiwaczy bo się rozpuściły. Komentarz doradcy serwisowego pewnie używał Pan złego płynu. Odparłem, że kupuję tylko w sklepie Skody biurko obok. Pan zmieszał się, ale dodał już nieoficjalnie, że pewnie drugi raz już nie zaakceptują tego jako naprawy gwarancyjnej. Biedny, wykwalifikowany, mający za sobą setki drogich szkoleń fachowiec nie wpadł na to, że w mojej sztuce O3 spryski są podgrzewane i zapewne nie płyn a temperatura roztopiła plastikowe dysze...

    Życie...
    Mogę pomóc z VAG-owaniem, VCP i mechaniką. Warszawa i okolice. Własny warsztat na Białołęce - MonsterGaraż
    Samochody:
    Astra F cabrio Bertone 1,6
    O3 2,0TDI CKFC
    Była:
    O2FL 1,4TSI CAXA

    Komentarz


    • Zamieszczone przez pio900
      pewnie używał Pan złego płynu
      przy awarii spryskiwaczy
      pewnie źle zapina Pan pasy - przy przecierającym się plastiku
      pewnie źle zmienia Pan biegi - przy padniętej skrzyni biegów
      itd

      zlać klienta z ...... :?
      pozdrawiam - Darek

      Komentarz


      • Zamieszczone przez Grew
        Pozytywna myśl:
        Może to lepiej że ściera się plastik niż pas bezpieczeństwa który w końcu by pękł.
        Niestety, ale pewności co do tego że przy ścieraniu tego plastiku pas nie ulega mikrouszkodzeniom nie mamy. Kto wie, czy z czasem nie ulegnie on osłabieniu i czy w razie czego zadziała jak należy.

        Komentarz


        • Jakie znowu mikrouszkodzenia? Jakie osłabienie???
          Na zdrowy, chłopski, prosty rozum - pas bezpieczeństwa jest niczym innym jak plecionką sztucznego materiału. Jakiekolwiek uszkodzenia będą od razu widoczne, bo po prostu włókna zaczną pękać.

          A tak btw to weź stary pas i potestuj, ile w ogóle trzeba włożyć siły i jak ostre trzeba mieć narzędzie, żeby go przeciąć.

          Komentarz


          • Zamieszczone przez Chris11
            Jakie znowu mikrouszkodzenia? Jakie osłabienie???
            Na zdrowy, chłopski, prosty rozum - pas bezpieczeństwa jest niczym innym jak plecionką sztucznego materiału. Jakiekolwiek uszkodzenia będą od razu widoczne, bo po prostu włókna zaczną pękać.

            A tak btw to weź stary pas i potestuj, ile w ogóle trzeba włożyć siły i jak ostre trzeba mieć narzędzie, żeby go przeciąć.
            To teraz poczytaj jak wielkie siły działają na pas bezpieczeństwa w momencie wypadku Jak zwykły "piesek z bujającą głową" w momencie uderzenia zachowuje się jak kilkudziesięciu kilogramowa rzecz

            Komentarz


            • Moze ktos jezdzi w papierze sciernym na sobie i stad przetarcia

              Komentarz


              • Zamieszczone przez Kris86
                Zamieszczone przez Chris11
                Jakie znowu mikrouszkodzenia? Jakie osłabienie???
                Na zdrowy, chłopski, prosty rozum - pas bezpieczeństwa jest niczym innym jak plecionką sztucznego materiału. Jakiekolwiek uszkodzenia będą od razu widoczne, bo po prostu włókna zaczną pękać.

                A tak btw to weź stary pas i potestuj, ile w ogóle trzeba włożyć siły i jak ostre trzeba mieć narzędzie, żeby go przeciąć.
                To teraz poczytaj jak wielkie siły działają na pas bezpieczeństwa w momencie wypadku Jak zwykły "piesek z bujającą głową" w momencie uderzenia zachowuje się jak kilkudziesięciu kilogramowa rzecz
                I co to ma do mitycznych mikrouszkodzeń i osłabienia?

                Komentarz


                • To, że pasy bezpieczeństwa i wszystko co z nimi związane powinno być wykonane z najwyższą starannością a tu niestety tak nie jest.

                  Komentarz


                  • No i najwyraźniej pasy są dobrze wykonane skoro to one niszczą plastik a nie odwrotnie.

                    Komentarz


                    • Co absolutnie nie powinno mieć miejsca.

                      Komentarz


                      • Panowie, dajecie sie poniesc fantazji z tymi mikrouszkodzeniami.. Skoro to maja byc powierzchowne uszkodzenia to by bylo widac golym okiem - tak jak literki w instrukcji... Wtedy mozna sie zaczac martwic i tyle.. Pas przecina plastik tak samo jak mozna sie zaciac kartka papieru - niby miekki i łatwo gniotacy sie przedmiot, ale boli jak diabli po zacieciu, nie mowiac o gojeniu sie..

                        Zreszta jezeli mowa o wytrzymalosci - pasy maja bardzo duza. Rzuccie sobie okiem chocby na takie tasmy z dynemy, uzywane we wspinaczce.. Tasma jest moze o polowe grubsza od pasa, ale za to wezsza z 3-4razy, a ma wytrzymalosc 22kN - czyli mozna na niej zawiesic ciezar 2,2tony (a nawet ciut wiecej, bo przyspieszenie ziemskie to 9,81, a nie 10 ). Poza tym sprzet teog typu ma tylko taka wytrzymalosc, bo wieksza nie ma sensu - owszem, czlowiek by nie spadł, ale przeciazenie w momencie lotu i tak zrobi kaszanke z tego co mamy w srodku i nie wyzyjemy...

                        Jezeli chodzi o wage pieska - zauwaz ze on sie rozpedza swobodnie, a nas pas trzyma (dzieki chocby napinaczom pirotechnicznym) jako calosc z autem, ktore wyhamowuje stopniowo dzieki strefom zgniotu...

                        Moja O3 RS

                        Komentarz


                        • Pewnie masz rację. Pozostańmy więc przy tym, że pasy są OK, a badziewny "tylko" plastik.

                          [ Dodano: Sob 21 Mar, 15 16:04 ]
                          Czy mógłby odezwać się ktoś, kto zareklamował już przecieranie się tych osłon? Jaka była odpowiedź na zgłoszenie?

                          Komentarz


                          • W czwartek odbierając samochód sprzedawca powiedział mi że Octavie wyprodukowane w 2015 maja zmienione mocowanie pasów . Na ile jest to prawda ? przekonamy sie.

                            Komentarz


                            • Zamieszczone przez Michał04
                              W czwartek odbierając samochód sprzedawca powiedział mi że Octavie wyprodukowane w 2015 maja zmienione mocowanie pasów . Na ile jest to prawda ? przekonamy sie.
                              telewizja kłamie :diabelski_usmiech Mam z 2015 i mam drobna ryskę. Może jakość plastiku poprawili, ale nie do końca
                              pozdrawiam - Darek

                              Komentarz


                              • Michał04, poza tym mowa o autach wyprodukowanych po 1.01.2015, czy o MY2015?
                                Mam produkcje z grudnia 2014 i zero przetarc ani nawet sladow, ze bedzie cie cos dzialo..

                                Moja O3 RS

                                Komentarz


                                • Zamieszczone przez Michał04
                                  W czwartek odbierając samochód sprzedawca powiedział mi że Octavie wyprodukowane w 2015 maja zmienione mocowanie pasów . Na ile jest to prawda ? przekonamy sie.
                                  Mógłbyś wrzucić zdjęcia tych osłon z Twojego auta?

                                  Komentarz


                                  • Nie ma problemu jutro wrzucę zdjęcie .
                                    Samochodów wyprodukowanych 2015 Octavia i Citigo.

                                    Komentarz


                                    • Sprzedawca być może pomylił słupki.
                                      Zmiana dotyczy osłony słupka A i została wprowadzona w dniu 10.11.2014.
                                      Osłona słupka B jest taka sama od początku produkcji do dziś.
                                      Pozdrawiam
                                      Marcin

                                      Komentarz


                                      • Wiesz może dlaczego zmienione zostały osłony słupka A i co w nich przekonstruowano?

                                        Komentarz


                                        • Nie wiem niestety.
                                          Pozdrawiam
                                          Marcin

                                          Komentarz


                                          • Grad77, kwestia poduszek /kurtyny/
                                            kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                            SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                            Komentarz


                                            • Zamieszczone przez LUKI
                                              Grad77, kwestia poduszek /kurtyny/
                                              Ale ze co, zle sie otwieraja?
                                              Black magic

                                              Komentarz


                                              • Zamieszczone przez Michał04
                                                W czwartek odbierając samochód sprzedawca powiedział mi że Octavie wyprodukowane w 2015 maja zmienione mocowanie pasów . Na ile jest to prawda ? przekonamy sie.
                                                Gdzie konkretnie to usłyszałeś?

                                                Komentarz


                                                • Odbierałem w sobotę i jakoś mi się to nie rzuciło w oczy. Ale może to jakoś niuans....
                                                  Postaram się zrobić fotkę to może wtedy porównamy.
                                                  algi
                                                  O3 Combi 1.4TSI Elegance + AMAZING + KESSY

                                                  Komentarz


                                                  • Dzisiaj przyjrzałem się jeszcze raz u siebie jak to wygląda. I nie ma żadnego śladu nacięcia, polerki itp. na plastiku. Dodatkowo patrzyłem jak zapinam pas i w żadnym momencie nie spotyka się on z plastikowymi elementami. Samochód odebrany w kwietniu 2013.

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X