USB, używam jej tylko do pracy na kablu, bo Nvidia uwielbia dużo mocy, co rzutuje na czas pracy na baterii, a na niej załącza się zintegrowany Intel 3d wtedy robi się prawdziwe Centrino i czas pracy acu wynosi około 7h
oj te silniki TDI i TSI :(
Zwiń
X
-
oj te silniki TDI i TSI
Tak bardzo mi sie podoba nowa octavia jak rowniez zreszta yeti ale cos z tego jak nie ma juz normalnych, dlugowiecznych silnikow w ofercie skody...
Jak czytam rozne fora to awaryjnosc niemieckich turbo wynalazkow jest duza a i w rankingach te silniki sa na samym koncu niezawodnosci.
Teoretycznie rozwazam octavie 4x4 z 1.6TDI silnikiem jako najmniej wyzylowany ale to nietety tez turbo. Czy ktos moze wie cos ciekawego o tym silniku?
-
-
Gdyby tylko turbiny były problemem w silnikach to nie ma co sie tak stresować. To jest w sumie część zamienna, porządnie regenerowana kosztuje do 1tys a nówka 2-4 tys. Jak kupisz nowe auto i bedziesz jeździł z głową to najmarniejsza turbina te 100tys km musi wytrzymać.
"Weselsze" są awarie wtryskiwaczy i pomp wtryskowych, głowic, bloku. No dochodzi jeszcze dwumas i dpf
Jeżeli nie kupuje się auta na taxi albo dla kuriera to bym się nie przejmował tak mocno, a kupując na dluuuugie lata i wieeelkie przebiegi to tylko benzyna z gazem bez turbo. Czyli nie Skoda :szeroki_usmiechPozdrawiam
perfex
Octavia HTP
Komentarz
-
-
kc2ine,
Spójrzmy na te statystyki:
1) Audi (3,71 proc.)
a np. jakiś wolnossący benzyniak: 0.1%
I w czym problem? Nadal masz 3.6% szans, że pożałujesz zakupu silnika Audi. Za to będziesz miał mniejsze spalanie, lepszą dynamikę i kulturę pracy. No chyba że robisz 50 tys. rocznie.
A zliczaj - wybierz sobie dowolną markę. I nie zapomnij podzielić tej liczby przez liczbę sprzedanych egzemplarzy.Zamieszczone przez kc2inezliczyc tylko ilosc problemow zglaszanych na forach w internecie...
Podsumowując: bez paniki 8)
Komentarz
-
-
a swoja droga VW/Audi sami sie prosza o klopoty, coraz wiecej elektronki w miejscach gdzie jest w ogole nie potrzebna a wrecz szkodliwa jak np elektroniczny reczny hamulec czy elektrniczny pedal gazu...:roll:
p.s.
pozstaje chyba juz tylko koń, przynajmniej ma 4x4 w standarcie i emisje spalin 0,0 a
paliwo praktycznie za darmo na łące leży
Komentarz
-
-
no nie wiem, honda i toyota nie ustepuje niemieckim autom w sprzedazyZamieszczone przez PrekompilatorA zliczaj - wybierz sobie dowolną markę. I nie zapomnij podzielić tej liczby przez liczbę sprzedanych egzemplarzy.
Podsumowując: bez paniki 8)
a silniki nie do zdarcia wciaz robia. Chociaz faktem jest ze jazda tymi autami przyjemnosci duzej nie daje to wciaz wole bezawaryjnosc niz loterie silnikowa w VW/Audi.
Komentarz
-
-
Re: oj te silniki TDI i TSI
Zamieszczone przez kc2ineTak bardzo mi sie podoba nowa octavia jak rowniez zreszta yeti ale cos z tego jak nie ma juz normalnych, dlugowiecznych silnikow w ofercie skody...
Jak czytam rozne fora to awaryjnosc niemieckich turbo wynalazkow jest duza a i w rankingach te silniki sa na samym koncu niezawodnosci.
Teoretycznie rozwazam octavie 4x4 z 1.6TDI silnikiem jako najmniej wyzylowany ale to nietety tez turbo. Czy ktos moze wie cos ciekawego o tym silniku?
Ja proponuje kupić poloneza... Wszystkie nowe auta narażone są na awarie, chcesz czy nie jesteś królikiem doświadczalnym... Trzeba je użytkować z głową (!)
Kupuje się diesla jak się robi rocznie 30tkm i więcej a nie 10tkm. Wszytskie auto z turbo powinno się gasić 1-2minut po zakończeniu jazdy. Mam koleszke który ma 3 letnie benzynowe bmw 45tkm i już miał wymieniany silnik. A co się dziwić skoro dobrze auta nie odpali, a pałuje je jakby to było WRC. Samochody są dla ludzi a nie dla debili. Wady kontrukcyjne to jedno, a użytkownicy aut to druga strona medalu...
Komentarz
-
-
Re: oj te silniki TDI i TSI
co za niedorzecznnosc....ciekawe czy bylbys taki skory do chlodzenia suszarka telewizora zanim go wylaczysz i pojdziesz spac gdyby turbo zastosowali w elektronice, bardzo ciekawe...Zamieszczone przez MichalSZNWszytskie auto z turbo powinno się gasić 1-2minut po zakończeniu jazdy. Mam koleszke który ma 3 letnie benzynowe bmw 45tkm i już miał wymieniany silnik. A co się dziwić skoro dobrze auta nie odpali, a pałuje je jakby to było WRC. Samochody są dla ludzi a nie dla debili. Wady kontrukcyjne to jedno, a użytkownicy aut to druga strona medalu...
Mamy juz taka technnologie ze takie durne rozwiazania silnikowe powinno sie dawno wycofac z obiegu. Auto ma byc do jezdrzenia a nie do ciackania sie z nim :twisted:
Wsiadam i chce jechac natychniast! nie po chwili jak sobie helmut jakis wymyslil!
tak samo z zakonczeniem jazdy, ja nie mam tyle czasu na marnowanie jak niektorzy.
Komentarz
-
-
Wyniki googla:Zamieszczone przez kc2ineno nie wiem, honda i toyota nie ustepuje niemieckim autom w sprzedazy
a silniki nie do zdarcia wciaz robia.
'toyota awaria': 626 000
'volkswagen awaria': 634 000
Pewien dalszy znajomy z półrocznym bmw ostatnio więcej w serwisie siedział niż jeździł (ale to niemieckie, jakkolwiek odrębna technologia).
Co do gaszenia silnika po jeździe: to kolejna legenda oparta na faktach.
Prawda jest taka, że powinno się czekać z wyłączeniem silnika tylko po ostrej jeździe. Najlepiej przed dojechaniem do celu jechać po prostu normalnie i po zaparkowaniu wyłączyć silnik. A jak się po prostu jedzie normalnie, to się wyłącza silnik od razu. Ja tak robiłem i sprzedałem auto z przebiegiem 240 tys. - turbina była praktycznie jak nowa (mechanik sprawdzał).
Co do jazdy na zimno: żaden silnik spalinowy nie wytrzyma na dłuższą metę pałowania przy niskiej temperaturze pracy.
I najważniejsze w statystykach: nie patrz na miejsce w rankingu, tylko na wynik. Jeżeli psuje się 3.7% silników w audi i 0.0001% w hondzie, to nadal masz nikłe szanse że z tego względu pożałujesz zakupu audi.
Komentarz
-
-
Re: oj te silniki TDI i TSI
Nikt Cię przecież nie zmusza do samochodu z turbo.Zamieszczone przez kc2ineco za niedorzecznnosc....ciekawe czy bylbys taki skory do chlodzenia suszarka telewizora zanim go wylaczysz i pojdziesz spac gdyby turbo zastosowali w elektronice, bardzo ciekawe...Zamieszczone przez MichalSZNWszytskie auto z turbo powinno się gasić 1-2minut po zakończeniu jazdy. Mam koleszke który ma 3 letnie benzynowe bmw 45tkm i już miał wymieniany silnik. A co się dziwić skoro dobrze auta nie odpali, a pałuje je jakby to było WRC. Samochody są dla ludzi a nie dla debili. Wady kontrukcyjne to jedno, a użytkownicy aut to druga strona medalu...
Mamy juz taka technnologie ze takie durne rozwiazania silnikowe powinno sie dawno wycofac z obiegu. Auto ma byc do jezdrzenia a nie do ciackania sie z nim :twisted:
Wsiadam i chce jechac natychniast! nie po chwili jak sobie helmut jakis wymyslil!
tak samo z zakonczeniem jazdy, ja nie mam tyle czasu na marnowanie jak niektorzy.
Nie rozumiem Cię. Tu krytykujesz, a w innym wątku szykujesz się na tdi. Poczytaj troszeczkę w literaturze jak dbać o auto z turbiną.
Komentarz
-
-
Polecam obejrzeć choć 1 raz wyścigi F1 łącznie z kwalifikacjami i zobaczyć jak tam wygląda sprawa odpowiednich temperatur a przecież jeszcze nie mają turbo. Cała mechanika w autach musi mieć odpowiednia temperaturę do pracy (oczywiście do pracy bez awaryjnej, bo potem czyta się posty pomocy wysrało się turbo po 10kkm albo hamulce nie działają itp. kwiatki.) IMO powinien tu być kącik "kultura motoryzacyjna" żeby można było spisać wszystkie dobre i "dobre" porady dot. obsługi i użytkowania pojazdów mechanicznych :szeroki_usmiechZamieszczone przez kc2ineWsiadam i chce jechac natychniast! nie po chwili jak sobie helmut jakis wymyslil!
Komentarz
-
-
Re: oj te silniki TDI i TSI
Nie masz żadnej wiedzy, więc jak wcześniej pisałeś usiądź na konia - 4x4 zero wachy! Przez takich jak Ty później "pęka" forum bo przy 15tkm padła turbina, albo trzeba silnik wymienić.Zamieszczone przez kc2ineco za niedorzecznnosc....ciekawe czy bylbys taki skory do chlodzenia suszarka telewizora zanim go wylaczysz i pojdziesz spac gdyby turbo zastosowali w elektronice, bardzo ciekawe...
Mamy juz taka technnologie ze takie durne rozwiazania silnikowe powinno sie dawno wycofac z obiegu. Auto ma byc do jezdrzenia a nie do ciackania sie z nim :twisted:
Wsiadam i chce jechac natychniast! nie po chwili jak sobie helmut jakis wymyslil!
tak samo z zakonczeniem jazdy, ja nie mam tyle czasu na marnowanie jak niektorzy.
Komentarz
-
-
kc2ine, Jak podoba ci sie Octavia,to musisz zaakceptowac silnik turbo...koniec kropka.
Jak mi sie spodobal Accord,to musialem zaakceptowac brak turbiny...koniec kropka.
Nie mozna miec wszystkiego :szeroki_usmiechTato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
gebek, tak, tak, albo Honda gdzie VTEC "ożywia" auto przy prędkościach niedozwolonych w naszym kraju :diabelski_usmiech
Jedno czego nie można mieć teraz to auta, które będzie sprawnie jeździć po 25-50kkm przez 10-12 lat. Jedno na co teraz można liczyć, to 3-4 lata jazdy/200kkm nalotu i na złom, bo ew. naprawy pochłoną równowartość takiego strucla :evil:Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Chyba jednak troszkę przesadziłeś.Zamieszczone przez Tony065Jedno na co teraz można liczyć, to 3-4 lata jazdy/200kkm nalotu i na złom, bo ew. naprawy pochłoną równowartość takiego strucla :evil:
Też uważam, że:
Zamieszczone przez MichalSZNWady kontrukcyjne to jedno, a użytkownicy aut to druga strona medalu...
Komentarz
-
-
Re: oj te silniki TDI i TSI
To co piszesz to właśnie jest niedorzeczne. Nie chodzi o cackanie, ale o dbanie. Jak w pilota telewizora bedziesz naparzał z całej siły, to też się rozpadnie po pół roku.Zamieszczone przez kc2ineco za niedorzecznnosc....ciekawe czy bylbys taki skory do chlodzenia suszarka telewizora zanim go wylaczysz i pojdziesz spac gdyby turbo zastosowali w elektronice, bardzo ciekawe...
Mamy juz taka technnologie ze takie durne rozwiazania silnikowe powinno sie dawno wycofac z obiegu. Auto ma byc do jezdrzenia a nie do ciackania sie z nim :twisted:
Wsiadam i chce jechac natychniast! nie po chwili jak sobie helmut jakis wymyslil!
tak samo z zakonczeniem jazdy, ja nie mam tyle czasu na marnowanie jak niektorzy.
Auto po odpaleniu możesz użytkować natychmiast, ale nie na maksimum jego możliwości - tzn. nie pałuje się go, dopóki olej w silniku nie osiągnie pożądanych właściwości. To są części mechaniczne i działa na nie tarcie, polecam podstawy fizyki. Porównanie do telewizora, gdzie właściwie jest tylko elektronika, jest nie na miejscu.
A co do czekania po jeździe jest tak samo - poświęcisz chwilę i odczekasz = będziesz dłużej cieszył się sprawną turbiną. Skoro nie masz czasu do stracenia to też się nie martw, podobno czas to pieniądz, więc stać Cię za to pewnie na częstsze wymiany/regeneracje turbiny.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomekb1Chyba jednak troszkę przesadziłeś.Zamieszczone przez Tony065Jedno na co teraz można liczyć, to 3-4 lata jazdy/200kkm nalotu i na złom, bo ew. naprawy pochłoną równowartość takiego strucla :evil:
tomekb1 wcale nie tak dużo jakby się mogło wydawać. Samochody robią teraz tak samo jak lodówki. Nie mogą być niezniszczalne albo dosyć trwałe bo będzie zastój gotówki na rynku i motoryzacja padnie.
Komentarz
-

Komentarz