USB, używam jej tylko do pracy na kablu, bo Nvidia uwielbia dużo mocy, co rzutuje na czas pracy na baterii, a na niej załącza się zintegrowany Intel 3d wtedy robi się prawdziwe Centrino i czas pracy acu wynosi około 7h
oj te silniki TDI i TSI :(
Zwiń
X
-
oj te silniki TDI i TSI
Tak bardzo mi sie podoba nowa octavia jak rowniez zreszta yeti ale cos z tego jak nie ma juz normalnych, dlugowiecznych silnikow w ofercie skody...
Jak czytam rozne fora to awaryjnosc niemieckich turbo wynalazkow jest duza a i w rankingach te silniki sa na samym koncu niezawodnosci.
Teoretycznie rozwazam octavie 4x4 z 1.6TDI silnikiem jako najmniej wyzylowany ale to nietety tez turbo. Czy ktos moze wie cos ciekawego o tym silniku?
-
-
Zamieszczone przez 2.0-16v MichałTurbina jest ok
mozna poczytac tu:
albo tu:
Firma ubezpieczeniowa Autotrust Europe BV przygotowała ranking najbardziej i najmniej awaryjnych silników. Wyniki są naprawdę zaskakujące
albo zliczyc tylko ilosc problemow zglaszanych na forach w internecie...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kc2ineZamieszczone przez 2.0-16v MichałTurbina jest ok
mozna poczytac tu:
albo tu:
Firma ubezpieczeniowa Autotrust Europe BV przygotowała ranking najbardziej i najmniej awaryjnych silników. Wyniki są naprawdę zaskakujące
albo zliczyc tylko ilosc problemow zglaszanych na forach w internecie...
"Weselsze" są awarie wtryskiwaczy i pomp wtryskowych, głowic, bloku. No dochodzi jeszcze dwumas i dpf
Jeżeli nie kupuje się auta na taxi albo dla kuriera to bym się nie przejmował tak mocno, a kupując na dluuuugie lata i wieeelkie przebiegi to tylko benzyna z gazem bez turbo. Czyli nie Skoda :szeroki_usmiechPozdrawiam
perfex
Octavia HTP
Komentarz
-
-
kc2ine,
Spójrzmy na te statystyki:
1) Audi (3,71 proc.)
a np. jakiś wolnossący benzyniak: 0.1%
I w czym problem? Nadal masz 3.6% szans, że pożałujesz zakupu silnika Audi. Za to będziesz miał mniejsze spalanie, lepszą dynamikę i kulturę pracy. No chyba że robisz 50 tys. rocznie.
Zamieszczone przez kc2inezliczyc tylko ilosc problemow zglaszanych na forach w internecie...
Podsumowując: bez paniki 8)
Komentarz
-
-
a swoja droga VW/Audi sami sie prosza o klopoty, coraz wiecej elektronki w miejscach gdzie jest w ogole nie potrzebna a wrecz szkodliwa jak np elektroniczny reczny hamulec czy elektrniczny pedal gazu...:roll:
p.s.
pozstaje chyba juz tylko koń, przynajmniej ma 4x4 w standarcie i emisje spalin 0,0 a
paliwo praktycznie za darmo na łące leży
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PrekompilatorA zliczaj - wybierz sobie dowolną markę. I nie zapomnij podzielić tej liczby przez liczbę sprzedanych egzemplarzy.
Podsumowując: bez paniki 8)
a silniki nie do zdarcia wciaz robia. Chociaz faktem jest ze jazda tymi autami przyjemnosci duzej nie daje to wciaz wole bezawaryjnosc niz loterie silnikowa w VW/Audi.
Komentarz
-
-
Re: oj te silniki TDI i TSI
Zamieszczone przez kc2ineTak bardzo mi sie podoba nowa octavia jak rowniez zreszta yeti ale cos z tego jak nie ma juz normalnych, dlugowiecznych silnikow w ofercie skody...
Jak czytam rozne fora to awaryjnosc niemieckich turbo wynalazkow jest duza a i w rankingach te silniki sa na samym koncu niezawodnosci.
Teoretycznie rozwazam octavie 4x4 z 1.6TDI silnikiem jako najmniej wyzylowany ale to nietety tez turbo. Czy ktos moze wie cos ciekawego o tym silniku?
Ja proponuje kupić poloneza... Wszystkie nowe auta narażone są na awarie, chcesz czy nie jesteś królikiem doświadczalnym... Trzeba je użytkować z głową (!)
Kupuje się diesla jak się robi rocznie 30tkm i więcej a nie 10tkm. Wszytskie auto z turbo powinno się gasić 1-2minut po zakończeniu jazdy. Mam koleszke który ma 3 letnie benzynowe bmw 45tkm i już miał wymieniany silnik. A co się dziwić skoro dobrze auta nie odpali, a pałuje je jakby to było WRC. Samochody są dla ludzi a nie dla debili. Wady kontrukcyjne to jedno, a użytkownicy aut to druga strona medalu...
Komentarz
-
-
Re: oj te silniki TDI i TSI
Zamieszczone przez MichalSZNWszytskie auto z turbo powinno się gasić 1-2minut po zakończeniu jazdy. Mam koleszke który ma 3 letnie benzynowe bmw 45tkm i już miał wymieniany silnik. A co się dziwić skoro dobrze auta nie odpali, a pałuje je jakby to było WRC. Samochody są dla ludzi a nie dla debili. Wady kontrukcyjne to jedno, a użytkownicy aut to druga strona medalu...
Mamy juz taka technnologie ze takie durne rozwiazania silnikowe powinno sie dawno wycofac z obiegu. Auto ma byc do jezdrzenia a nie do ciackania sie z nim :twisted:
Wsiadam i chce jechac natychniast! nie po chwili jak sobie helmut jakis wymyslil!
tak samo z zakonczeniem jazdy, ja nie mam tyle czasu na marnowanie jak niektorzy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kc2ineno nie wiem, honda i toyota nie ustepuje niemieckim autom w sprzedazy
a silniki nie do zdarcia wciaz robia.
'toyota awaria': 626 000
'volkswagen awaria': 634 000
Pewien dalszy znajomy z półrocznym bmw ostatnio więcej w serwisie siedział niż jeździł (ale to niemieckie, jakkolwiek odrębna technologia).
Co do gaszenia silnika po jeździe: to kolejna legenda oparta na faktach.
Prawda jest taka, że powinno się czekać z wyłączeniem silnika tylko po ostrej jeździe. Najlepiej przed dojechaniem do celu jechać po prostu normalnie i po zaparkowaniu wyłączyć silnik. A jak się po prostu jedzie normalnie, to się wyłącza silnik od razu. Ja tak robiłem i sprzedałem auto z przebiegiem 240 tys. - turbina była praktycznie jak nowa (mechanik sprawdzał).
Co do jazdy na zimno: żaden silnik spalinowy nie wytrzyma na dłuższą metę pałowania przy niskiej temperaturze pracy.
I najważniejsze w statystykach: nie patrz na miejsce w rankingu, tylko na wynik. Jeżeli psuje się 3.7% silników w audi i 0.0001% w hondzie, to nadal masz nikłe szanse że z tego względu pożałujesz zakupu audi.
Komentarz
-
-
Re: oj te silniki TDI i TSI
Zamieszczone przez kc2ineZamieszczone przez MichalSZNWszytskie auto z turbo powinno się gasić 1-2minut po zakończeniu jazdy. Mam koleszke który ma 3 letnie benzynowe bmw 45tkm i już miał wymieniany silnik. A co się dziwić skoro dobrze auta nie odpali, a pałuje je jakby to było WRC. Samochody są dla ludzi a nie dla debili. Wady kontrukcyjne to jedno, a użytkownicy aut to druga strona medalu...
Mamy juz taka technnologie ze takie durne rozwiazania silnikowe powinno sie dawno wycofac z obiegu. Auto ma byc do jezdrzenia a nie do ciackania sie z nim :twisted:
Wsiadam i chce jechac natychniast! nie po chwili jak sobie helmut jakis wymyslil!
tak samo z zakonczeniem jazdy, ja nie mam tyle czasu na marnowanie jak niektorzy.
Nie rozumiem Cię. Tu krytykujesz, a w innym wątku szykujesz się na tdi. Poczytaj troszeczkę w literaturze jak dbać o auto z turbiną.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kc2ineWsiadam i chce jechac natychniast! nie po chwili jak sobie helmut jakis wymyslil!
Komentarz
-
-
Re: oj te silniki TDI i TSI
Zamieszczone przez kc2ineco za niedorzecznnosc....ciekawe czy bylbys taki skory do chlodzenia suszarka telewizora zanim go wylaczysz i pojdziesz spac gdyby turbo zastosowali w elektronice, bardzo ciekawe...
Mamy juz taka technnologie ze takie durne rozwiazania silnikowe powinno sie dawno wycofac z obiegu. Auto ma byc do jezdrzenia a nie do ciackania sie z nim :twisted:
Wsiadam i chce jechac natychniast! nie po chwili jak sobie helmut jakis wymyslil!
tak samo z zakonczeniem jazdy, ja nie mam tyle czasu na marnowanie jak niektorzy.
Komentarz
-
-
kc2ine, Jak podoba ci sie Octavia,to musisz zaakceptowac silnik turbo...koniec kropka.
Jak mi sie spodobal Accord,to musialem zaakceptowac brak turbiny...koniec kropka.
Nie mozna miec wszystkiego :szeroki_usmiechTato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
gebek, tak, tak, albo Honda gdzie VTEC "ożywia" auto przy prędkościach niedozwolonych w naszym kraju :diabelski_usmiech
Jedno czego nie można mieć teraz to auta, które będzie sprawnie jeździć po 25-50kkm przez 10-12 lat. Jedno na co teraz można liczyć, to 3-4 lata jazdy/200kkm nalotu i na złom, bo ew. naprawy pochłoną równowartość takiego strucla :evil:Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Tony065Jedno na co teraz można liczyć, to 3-4 lata jazdy/200kkm nalotu i na złom, bo ew. naprawy pochłoną równowartość takiego strucla :evil:
Też uważam, że:
Zamieszczone przez MichalSZNWady kontrukcyjne to jedno, a użytkownicy aut to druga strona medalu...
Komentarz
-
-
Re: oj te silniki TDI i TSI
Zamieszczone przez kc2ineco za niedorzecznnosc....ciekawe czy bylbys taki skory do chlodzenia suszarka telewizora zanim go wylaczysz i pojdziesz spac gdyby turbo zastosowali w elektronice, bardzo ciekawe...
Mamy juz taka technnologie ze takie durne rozwiazania silnikowe powinno sie dawno wycofac z obiegu. Auto ma byc do jezdrzenia a nie do ciackania sie z nim :twisted:
Wsiadam i chce jechac natychniast! nie po chwili jak sobie helmut jakis wymyslil!
tak samo z zakonczeniem jazdy, ja nie mam tyle czasu na marnowanie jak niektorzy.
Auto po odpaleniu możesz użytkować natychmiast, ale nie na maksimum jego możliwości - tzn. nie pałuje się go, dopóki olej w silniku nie osiągnie pożądanych właściwości. To są części mechaniczne i działa na nie tarcie, polecam podstawy fizyki. Porównanie do telewizora, gdzie właściwie jest tylko elektronika, jest nie na miejscu.
A co do czekania po jeździe jest tak samo - poświęcisz chwilę i odczekasz = będziesz dłużej cieszył się sprawną turbiną. Skoro nie masz czasu do stracenia to też się nie martw, podobno czas to pieniądz, więc stać Cię za to pewnie na częstsze wymiany/regeneracje turbiny.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomekb1Zamieszczone przez Tony065Jedno na co teraz można liczyć, to 3-4 lata jazdy/200kkm nalotu i na złom, bo ew. naprawy pochłoną równowartość takiego strucla :evil:
tomekb1 wcale nie tak dużo jakby się mogło wydawać. Samochody robią teraz tak samo jak lodówki. Nie mogą być niezniszczalne albo dosyć trwałe bo będzie zastój gotówki na rynku i motoryzacja padnie.
Komentarz
-
Komentarz