1.8 TSi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • lubek24
    Rider
    • 2013
    • 597
    • Octavia III (5E3)
    • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

    #76
    Zamieszczone przez Tippo

    To tylko 180KM
    Olbrzymi to moze nie jest, ale seria dobrze dotarta wychodzi pod 200km
    Skąd takie info ?

    Jak dotrę swój to pod nosem mam hamowanie, wydam parę zeta by to sprawdzić o ile masz jakieś wiarygodne info.



    :shock:
    O3 combi 1.8TSI 245Hp 4x4 DSG
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...258496#1258496

    Komentarz

    • wojcian
      Ambiente
      • 2013
      • 149

      #77
      ,,diesel CR wydaje sie teraz prosty jak konstrukcja cepa,, , dokładnie to samo zaczynam myśleć.

      Komentarz

      • mirek_p11
        RS
        • 2010
        • 6763
        • Volkswagen
        • CZDA 1.4 TSI 150 KM

        #78
        Zamieszczone przez bluebox
        Wg. mnie 1.8 TSI to bardzo dobra konstrukcja. Dlatego uważam za nieuzasadnione porównywanie tego modelu do starszych silników montowanych w poprzedniej generacji aut.
        Jak zrobisz 100000 km to będziesz mógł coś napisać i porównać, bo obecnie masz za mały przebieg.

        Seat Leon ST FR by mirek_p11

        Fotki
        Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
        Fotki

        Komentarz

        • Northeusz
          RS
          • 2010
          • 1677
          • Octavia I (1U2)
          • AUM 1.8 20VT 150 KM

          #79
          Zamieszczone przez Trancer
          Będzie płacz i zgrzytanie zębów jak te silniki będą się sypać po gwarancji, mpi, wałki wyrównawcze w bloku itd. cienko to widzę, chociaż obawiam się też o swój 1.4 tsi ea211
          Zamieszczone przez lukrys
          Mój znajomy mechanik po oględzinach autka powiedział tylko jak skonczy Ci sie gwarancja od razu sprzedawaj bo różnie może być z tym silnikiem
          No to ziarno zostało zasiane :lol:
          Pozdrawiam
          Northeusz

          Komentarz

          • wojcian
            Ambiente
            • 2013
            • 149

            #80
            A na jesien vw uraczy nas kolejnymi wersjami silników z seri tsi w nowym passacie i audi a4 chyba na wiosne. Moim zdaniem to powinni dopracować jedną wersją silnika tsi o paru wariatach mocy ,a nie wypuszczać na rynek kolejną puszkę pandory.Teraz to się odbywa chyba metodą prób i błędów kosztem klientów.Sam myslalem o silniku tsi , gdyż na jazdach testowych faktycznie można mieć frajde z jazdy,ale chyba zostanę przy klekocie 2,0tdi cr, przynajmniej wiem co mnie czeka.

            Komentarz

            • Chris11
              RS
              • 2011
              • 1587

              #81
              Zamieszczone przez lukrys
              Mój znajomy mechanik po oględzinach autka powiedział tylko jak skonczy Ci sie gwarancja od razu sprzedawaj bo różnie może być z tym silnikiem
              Mój znajomy, jak zobaczył elektryczny młynek do kawy to rzekł: "wyrzuć to pieroństwo w cholerę, przeca to się może wybuchnąć, poranić, prądem porazić... ja mam ręczny zmielacz i nic mi nie grozi."

              To zapewne jeden z tych mechaników, co całe życie naprawia stare benzyniaki i klekoty z W123, a wszystko, co nowe to dla niego konstrukcje kosmiczne.

              Trzeba zmienić znajomego - nie silnik.

              Komentarz

              • mufel
                Ambiente
                • 2014
                • 194

                #82
                Robię juz tak drugi raz i uwazam ten schemat za idealny. Kupuje nowe auto z przedłużona gwarancja na 4 lata a po tym czasie wymiana. Dla nie ktorych wydawac sie to moze wyrzucaniem kasy w bloto ale za komfort takze psychiczny sie placi. Przy jakości wykonania urządzeń w dzisiejszych czasach jesli mam tylko okazje to przedluzam gwarancje na max termin. To sie sprawdza przynajmniej u mnie.

                Komentarz

                • greg505
                  L&K
                  • 2013
                  • 1239

                  #83
                  Zamieszczone przez lubek24
                  Zamieszczone przez Tippo

                  To tylko 180KM
                  Olbrzymi to moze nie jest, ale seria dobrze dotarta wychodzi pod 200km
                  Skąd takie info ?

                  Jak dotrę swój to pod nosem mam hamowanie, wydam parę zeta by to sprawdzić o ile masz jakieś wiarygodne info.



                  :shock:
                  Jest gdzies na forum wykres z audi a3 z tym samym silnikiem, no i moc wyszla ponad 200KM, a moment ok 300niutkow.
                  Tez palnuje swojego shamowac
                  Black magic

                  Komentarz

                  • lukrys
                    Rider
                    • 2013
                    • 435

                    #84
                    Panie bob best chlupotanie mi nie przeszkadza (nie pisze że nie słysze) ale jak widać dużo osób na to sie skarży więc chyba Ty jesteś głuchy i nic nie zauważasz xD

                    Komentarz

                    • Tippo
                      L&K
                      • 2009
                      • 1349
                      • Octavia III (5E3)
                      • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                      #85
                      Zamieszczone przez lubek24
                      Skąd takie info ?
                      Ktos juz wrzucal wykres.

                      Komentarz

                      • Chris11
                        RS
                        • 2011
                        • 1587

                        #86
                        Zamieszczone przez mufel
                        Robię juz tak drugi raz i uwazam ten schemat za idealny. Kupuje nowe auto z przedłużona gwarancja na 4 lata a po tym czasie wymiana..
                        Bardzo dobre podejście. Problem w tym, że mało którego obywatela naszej zielonej wyspy stać na taki zabieg.

                        Komentarz

                        • lubek24
                          Rider
                          • 2013
                          • 597
                          • Octavia III (5E3)
                          • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                          #87
                          Zamieszczone przez Tippo
                          Zamieszczone przez lubek24
                          Skąd takie info ?
                          Ktos juz wrzucal wykres.
                          czyli powtarzasz plotkę - jak baba : 8)

                          ale po świętach się umówię i zhamuję auto mimo wszystko.
                          O3 combi 1.8TSI 245Hp 4x4 DSG
                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...258496#1258496

                          Komentarz

                          • Dig Dug
                            L&K
                            S_OCP Member
                            • 2005
                            • 1306
                            • Seat

                            #88
                            mufel, To ma sens, jak robisz dużo km. Do tych 120 tysięcy w 4 lata, a auto na ciebie zarabia. Jak nie, to odsprzedając go po 4 latach jesteś tak w plecy, że stać cię na swap silnika w razie biedy, albo na kilka poważniejszych napraw. :| Schemat trochę na siłę.
                            Była O1 jest F2.

                            Komentarz

                            • wojcian
                              Ambiente
                              • 2013
                              • 149

                              #89
                              A ja zapytam tak . Jako że nie jestem posiadaczem 1,8 tsi to powiedzcie ,czy problemy które sie ciagna za tym silnikiem dają jakiś wczesniejszy sygnał. BO w moim aktualnym silniku 2,0tdi cr 2008, wiedzialem np, ze jak sie uwali zabierak w pompie olejowej to stanie sie to nagle bez żadnych objawów wszesniej , to też zareagowalem i po problemie. A jak jest z tymi przypadlosciami w tsi .

                              Komentarz

                              • emes
                                Drive
                                • 2014
                                • 80

                                #90
                                wojcian, a "tymi", to którymi?

                                Komentarz

                                • greg505
                                  L&K
                                  • 2013
                                  • 1239

                                  #91
                                  wojcian, problematyczne byly silniki poprzedniej generacji, o nowych 1.8TSI jest duzo za wczesnie zeby cos zlego powiedziec.
                                  Ja w swoim mam ledwo 7tys przekroczone, wiec to jest nic, ale moge stwierdzic ze do tej pory nie ubylo oleju, az sie zdziwilem, bo bardzo czesto do 5-6tys go krece.
                                  Black magic

                                  Komentarz

                                  • wojcian
                                    Ambiente
                                    • 2013
                                    • 149

                                    #92
                                    No faktycznie nie sprecyzowalem, chodzi o silniki aktualnie montowane w octavi 1,8tsi 180km oraz w audi a4 od czasu liftu chyba w 2012 roku i w a5 1,8 tfsi 170km , bo chyba róznia sie tylko softem. Natomiast o aktualnie montowane w superbie nie pytam bo to chyba jest troszke inna konstrukcja, której i tak nie kupie.

                                    Komentarz

                                    • bob_best
                                      Rider
                                      • 2013
                                      • 744
                                      • Octavia III (5E3)
                                      • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                      #93
                                      Zamieszczone przez lukrys
                                      Panie bob best chlupotanie mi nie przeszkadza (nie pisze że nie słysze) ale jak widać dużo osób na to sie skarży więc chyba Ty jesteś głuchy i nic nie zauważasz xD
                                      bez wycieczek osobistych proszę. Ja wiem o co chodzi z tym dudnieniem (szczególnie w aucie MY2013 bo wyłapałem to na jazdach próbnych), paliwo - no cóż (2x udało mi się to wyłapać przez cały okres eksploatacji bo teraz szukam tego, ale przy normalnej jeździe nigdy).
                                      Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam

                                      Komentarz

                                      • Tippo
                                        L&K
                                        • 2009
                                        • 1349
                                        • Octavia III (5E3)
                                        • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                                        #94
                                        Zamieszczone przez lubek24
                                        czyli powtarzasz plotkę - jak baba :
                                        Nie plotke, bo wykres widzialem, szukaj jak cie to interesuje.

                                        Komentarz

                                        • mufel
                                          Ambiente
                                          • 2014
                                          • 194

                                          #95
                                          Zamieszczone przez Dig Dug
                                          mufel, To ma sens, jak robisz dużo km. Do tych 120 tysięcy w 4 lata, a auto na ciebie zarabia. Jak nie, to odsprzedając go po 4 latach jesteś tak w plecy, że stać cię na swap silniktakiego ie biedy, albo na kilka poważniejszych napraw. :| Schemat trochę na siłę.
                                          dla mnie tylko to ma sens jesli chodzi o zakup nowego auta. Oczywiście każdy ma inne priorytety ale jak dla mnie auto to narzędzie pracy które ma sie nie psuc i wiem dokładnie ile mnie to kosztuje 4 lata takiego użytkowania

                                          Komentarz

                                          • michalek1912
                                            Ambiente
                                            • 2013
                                            • 113

                                            #96
                                            Zamieszczone przez Tippo
                                            Zamieszczone przez lubek24
                                            czyli powtarzasz plotkę - jak baba :
                                            Nie plotke, bo wykres widzialem, szukaj jak cie to interesuje.

                                            Wykres jest w tym temacie na 2. stronie
                                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=70887

                                            Komentarz

                                            • Leniwiec
                                              Rider
                                              • 2009
                                              • 624
                                              • Octavia IV (NX3)
                                              • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

                                              #97
                                              Tak czytam ten wątek i się zastanawiam, w co ja się wpakowałem kupując 1.8 TSI :diabelski_usmiech

                                              A tak już na poważnie to z drugiej strony miałem od nowości 1.4 TSI, chuchane i dmuchane, serwisowane jak fabryka przykazała, a i tak szlag trafił rozrząd bardzo szybko.

                                              Teraz mam egzemplarz, który w pewnym sensie może być jak papierek lakmusowy - auto, którym przez pierwszy rok jeździł jakiś przedstawiciel czy inny pracownik (24kkm), na dodatek z bardzo ciężką nogą patrząc po stanie pary opon z przodu. Więc w przeciwieństwie do nas wszystkich jakoś szczególnie nie chuchał na to auto. Z dostępnej historii wiem, że był uzupełniany olej 0,5L.
                                              Ja mam jeszcze rok gwarancji i zobaczymy co się wydarzy. Przydałaby się przedłużona, no ale cóż. Zmieniłem olej, przeszedłem na stałe wymiany i cieszę się jazdą

                                              Po poprzednim aucie to mam wrażenie, ale to tylko moja opinia, że albo ma się pecha i trafi się na trefny egzemplarz TSI, którego szlag trafi tak czy inaczej, albo jest tak dotarty że nic go nie ruszy :twisted:

                                              Mam nadzieję, że nic nie wykraczę :diabelski_usmiech
                                              Pozdro

                                              Komentarz

                                              • greg505
                                                L&K
                                                • 2013
                                                • 1239

                                                #98
                                                Leniwiec, rzeczwiscie w 1.8 masz nizsze spalanie niz w 1.4? :roll:
                                                Podobne warunki?
                                                Black magic

                                                Komentarz

                                                • toman
                                                  Classic
                                                  • 2013
                                                  • 18

                                                  #99
                                                  hmm chyba całkiem możliwe, Octavia 3 w manualu jest zdaje się dużo lżejsza od O2 z DSG ?
                                                  Octavia 3 1.8 TSI - Candy Elegance

                                                  Komentarz

                                                  • Leniwiec
                                                    Rider
                                                    • 2009
                                                    • 624
                                                    • Octavia IV (NX3)
                                                    • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

                                                    greg505, tak całościowo to ciężko wyczuć jak będzie na dłuższą metę, bo O2 robiłem 80kkm a o3 dopiero jakieś 3,5kkm. Poza tym w O2 miałem Webasto grzejące w zimie.
                                                    Ale w trasie bez dwóch zdań 1.8 spala mi mniej niż 1.4, a wolno nie jeżdżę.
                                                    Na początku podjarany napisałem w wątku o spalaniu, bo myślałem że to przypadek, ale kolejne razy na tej samej trasie to mniej więcej potwierdziły (było góra 0,5l więcej w zależności od warunków i pogody). Wg kompa w mieście pali mi mniej więcej tyle samo, ale w trasie mam 1-1,5l/100km mniej niż w 1.4
                                                    Największa różnica jest na autostradzie - 1.4 robiło mi wir w baku :diabelski_usmiech

                                                    toman, wg homologacji moja O2 ważyła 1365kg, a O3 waży 1320kg. Czy to duża różnica? Chyba nie na tyle, by widać to było w spalaniu.
                                                    Taka ciekawostka jak przeglądam te papiery - w homologacji producentem silnika 1.4 był VW, a 1.8 jest Audi :roll:
                                                    Pozdro

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...