ojciec_, moj podobnie normalna jazda bez palowania, autostrada 140-160km/h mialem +/- 115
Temperatura oleju
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez przemogsxrTo jak u mnie traktować następujące temperatury:
140km/h temp. 118-123 stopnie
160km/h maxi dot pokazałmi wynik 135stopni...
Zamieszczone przez przemogsxrrozumiem że to są wyniki wysoce niepokojące
Komentarz
-
-
przemogsxr, 135 trochę dużo, może przyczyną jest mniejszej pojemności silnik który pracuje pod większym obciążeniem, stąd wyższa temp niż np w 1.9 czy 2.0?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaprzemogsxr, 135 trochę dużo, może przyczyną jest mniejszej pojemności silnik który pracuje pod większym obciążeniem, stąd wyższa temp niż np w 1.9 czy 2.0?
Komentarz
-
-
Pamiętałem pierwsze wpisy w tym temacie, czyli to, że 1.4TSI CHPA zazwyczaj trzyma się poniżej 100st.C, a czasem tylko wyskakuje ponad 100st.C. Sam zresztą dotąd miałem najwyżej 102st.C na autostradzie przy 140km/h na tempomacie.
Zdziwiłem się więc, gdy wczoraj zobaczyłem na autostradzie 106st.C, standardowo 140km/h na tempomacie, czasem wyprzedzanie przy 160 lub 180km/h, gdy się pojawiał jakiś poganiacz.
Pytanie czy temperatura zewnętrzna na to wpłynęła - jakieś 25st.C czy może ubytek oleju 1/3 na miarce (olej fabryczny, aktualny przebieg - 4tys.km ) czy może teściowa na pokładzie (dotąd nie jeździła z nami, ale jakoś dużo nie waży)? 8)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez QgarPytanie czy temperatura zewnętrzna na to wpłynęła - jakieś 25st.C czy może ubytek oleju 1/3 na miarce
Zamieszczone przez Qgarolej fabryczny, aktualny przebieg - 4tys.km
Zamieszczone przez Qgarczy może teściowa na pokładzie (dotąd nie jeździła z nami, ale jakoś dużo nie waży)?
Komentarz
-
Komentarz