A czemu miały by nie jezdzic przy przebiegu 200tys
RS TSI - spalanie
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez wojcianTo przy moich przebiegach około 30tys rocznie , i różnicy w cenie około 80groszy na korzyść on , wychodzi mi 280 zlote więcej za jazde tsi , to chyba warto dać za 60kucy więcej, trochę ciszy i momentami frajdy z jazdy .A tak nawiasem to jak będzie różnica między 1,8 tsi a 2,0tsi chyba minimalna.
Poza tym co do żywotności tdi vs tsi, nie byłbym taki pewien. Postawiłbym znak równości. Nie te czasy gdzie silniki robią po 400-500 tys.
Komentarz
-
-
BKD potrafia spokojnie pociagnac 400-500tys, o ile nie pojdzie jakas pierdoła (czyt. durna szpilka napinacza rozrzadu), to mozna to nabic, tylko trzeba dbac o auto..
Moj mial przez owa szpilke po 300 remont i patrzac na jego stan, dociagnalby do 500tys spokojnie..
Na niemieckim autocout24.de mozna spokojnie znalezc takie co maja >300kkm na sprzedaz, czesto nawet od 1go wlasciciela.. Wiec silnik jest w stanie pociagnac te przebiegi.. Nie mowie o np. mercach, ktore nawet z 2011 potrafia miec nabite 700tys Ale to juz inna polka i cenowa i jakosciowa..
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzyzakpBKD potrafia spokojnie pociagnac 400-500tys, o ile nie pojdzie jakas pierdoła (czyt. durna szpilka napinacza rozrzadu), to mozna to nabic, tylko trzeba dbac o auto..
Moj mial przez owa szpilke po 300 remont i patrzac na jego stan, dociagnalby do 500tys spokojnie..
Na niemieckim autocout24.de mozna spokojnie znalezc takie co maja >300kkm na sprzedaz, czesto nawet od 1go wlasciciela.. Wiec silnik jest w stanie pociagnac te przebiegi.. Nie mowie o np. mercach, ktore nawet z 2011 potrafia miec nabite 700tys Ale to juz inna polka i cenowa i jakosciowa..
Komentarz
-
-
dj1978,
Moim zdaniem pod względem trwałości TDI długo przeżyje wysilone TSI....
1.4 benzyna = 2.0 diesel = jednostka o mocy ok 90KM, to tak "na oko" mi wychodzi, że
VW w skodzie montuje silniki mniej więcej tak samo wysilone niezależnie czy to benzyna czy diesel (poza tym nie zapominamy
również np. o stosunku mocy samochodu do jego wagi -- jednak przy cięższym aucie silnik musi się więcej napracować, a diesle -- na "dzień dobry" -- "lubią" być cięższe !)
Komentarz
-
-
marek106, racja nie sprecyzowałem, około 80groszy to jest róznica ceny pb vis on na korzyść on(belgia). i rocznie to wychodzi przy 30tys i 2 litrach wiecej w przypadku pb około 1100euro ,minus mniejsze podatki i ubezpieczenia , jakie są tu liczone przes stosunek mocy do pojemności ,co2, i tak mi wyszło około 281zl (36euro) miesiecznie więcej za użytkowanie tsi .Pozatym to faktycznie trzeba przyznać prawde że omawiane tu silniki i jego awarie przy 200/300tyś raczej nabywających nowe auto nie będą interesować , ja przynajmniej nie zamierzam jeżdzić ani pb ani on dlużej niz 150tyś, czyli około 5 lat.Wliczając w to dodatkową gwarancje wychodzi mi tylko rok stresu ,ale myślę że tragedi nie będzie ani w jadnym ani drugim przypadku.Natomiast nie wiem jak bedzie w przypadku odsprzedarzy rs ,czy stoją one wyzej w cenniku ,czy raczej sie zrównują z serią i jakie jest zejście tych aut w przypadku 4/5 latków ,czy przypadkiem ludzie sie ich nie boja ze byly katowane, bo chyba tak myśli potęcjalny nabywca , wiecie o co mi chodzi.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dj1978Zamieszczone przez marek106o co chodzi z trwaloscia tsi?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaZamieszczone przez dj1978Zamieszczone przez marek106o co chodzi z trwaloscia tsi?
Komentarz
-
-
marek106, przed chwilą pisałem baaardzo długi post z moimi przemyśleniami i na koniec wszystko mi się skasowało ..kurrr..
nie będę zaczynał od nowa ale mamy takie same silniki , i ja też jeżdżę naprawdę dość ostro . sądzę że tsi spali około 4 litrów więcej od naszych tdi przy takim stylu jazdy jak mój gdy zapierdzielam , ale też i lepiej przyspieszy . w 2 litry więcej nie wierze , chyba że sie mocno kontrolujesz . ja jak jadę na max to jadę i nie myślę o spalaniu. poza tym o wiele niższy poziom hałasu co przy długich trasach ma ogromne znaczenie. ale , według mnie , 4 litry to sporo kasy przy Twoich przebiegach.
tu jest o spalaniu od 5:50 ,pewnie już to znacie . przy 170 stałej prędkości pali 11 , a gdzie dynamiczne rozpędzanie gdy auto pali najwięcej..?
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
ktoś pisał pali 14 przy dynamicznej jeździe ..i w to uwierzę choć to już sporo , ale wtedy to jest naprawde dynamiczna jazda a nie jak pewnie w większości przypadków....O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leszekmwpoza tym o wiele niższy poziom hałasu co przy długich trasach ma ogromne znaczenie
W TSI predzej bedzie hałasowało w trasie jadac ostro, jako ze wyzsze obroty..
Komentarz
-
-
krzyzakp,
jadąc 140-150 obroty są, o ile pamiętam, w okolicach 3 tys - na normalnej trasie jadąc spokojnie powyżej 2 tys ciężko wejść
Ten TSI to fajny silnik ...
[ Dodano: Nie 21 Wrz, 14 18:44 ]
adamwo,
Megane III 105 koni, diesel, mojej żony - ciężka noga, miejsko-podmiejsco to 7,6.
Przy prawie samo miasto byłoby 9
A tu masz 2x ponad więcej koni - nie narzekaj
PS Kup sobie V-powera Nitro+, jest różnica - myślę, że do 12 będziesz wtedy kręcił
Komentarz
-
-
Ja mam takie przemyślenia.
Jadąc autem "na dotarciu" głównie 125 km/h plus kilka depnięć na 6 biegu do około 190 km/h - średnia z 300 km wyszła 6,7 litra.
Wracając już dotartym autem :P dbałem o to żeby mnie nikt nie wyprzedzał a przyspieszanie po zjechaniu tira z lewego pasa odbywało się z pełnym butem osiągnąłem 8 litrów.
Oczywiście jazda autostradowa.
Czytając te kilka stron dochodzę do wniosku, że co 2,0 TSI to inne spalanie :diabelski_usmiechDaBass
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Sebastian75adamwo,
Megane III 105 koni, diesel, mojej żony - ciężka noga, miejsko-podmiejsco to 7,6.
Przy prawie samo miasto byłoby 9
A tu masz 2x ponad więcej koni - nie narzekaj
PS Kup sobie V-powera Nitro+, jest różnica - myślę, że do 12 będziesz wtedy kręciłRS Stage 2 335/450
Komentarz
-
-
leszekmw, masz rację z tym spalaniem przy dynamiczniej jeździe. Na pewno tsi to świetny silnik i pali mało jak na taką moc. Ale przy dynamicznej jeździe non stop nie ma cudów różnica może wynieść 4 litry. A wtedy przy przebiegu 50-60 tys naprawdę robi się drogo. Cóż takie zycie, biorę tdi.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EŁZamieszczone przez krzyzakpEŁ, tego spadania w łancuchu pokarmowym jakos nie odczuwam smigajac obecna O2 z 170KM..
Komentarz
-
-
namo
Dyskutowanie o spalaniu w kontekście RSek jest wyjątkowym nietaktem. Ale skoro wywołują do tablicy to podam swój wynik 7.7 l/100km podczas 12h jazdy na dystansie 1000 km do Pagu w Cro. To auto na siłę próbuje być oszczędne.
Komentarz
Komentarz