W instrukcji jest napisane, że kabinówkę wymienia się po 60kkm albo 2 latach także nie ma co się za bardzo wczytywać w te głupoty. Bardziej patrz na specyfikację oleju w jakiś zakresach temp. ma dobre właściwości smarne i kiedy zrywa film olejowy czy jak to się tam zwie. Ja pare dni temu bardzo spieszyłem się na MOP za potrzebą i również jakieś 10km leciałem 170-180km/h i miałem 107C przy 30C temp. zew. Olej XADO Atomic 0W40 po przebiegu jakiś 2,5kkm.
RS TSI - spalanie
Zwiń
X
-
"DSG: Shorter 1st 2nd and 3rd, considerably longer 4th, 5th and 6th
RS with manual gearbox is lighter, has better gear ratio:
1 = 3,77 / 2,92 ; 59,8 / 54,5 km/h at 6.500rmp
2 = 2,09 / 1,79 ; 107,8 / 88,9 km/h ------//------
3 = 1,47 / 1,14 ; 153,2 / 139,4 km/h ------//------
4 = 1,15 / 0,78 ; 195,9 / 204,9 km/h -----//-------
5 = 1,17 / 0,80 ; 240,7 / 275,9 km/h -----//-------
6 = 0,97 / 0,64 ; 290,3 / 345,4 km/h (theoretically)
The difference until 120km/h is hardly noticeable, but latter on is obvious."
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez adamwoCoś za coś, dsg przez długie biegi przyspiesza gorzej przy większych prędkościach, jest filmik na YT pokazujący różnicę.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szplukasz. Nikt z DSG nie wrzucał lepszych wyników. .
BTW jak nauczysz się jeździć DSG tak, aby tylko muskać pedał gazu, albo inaczej - umiejętnie nim operować - to różnice jak będą to będą kosmetyczne.
A tak na marginesie - nie znam nikogo, kto jeździłby na manualu i wysprzęglał biegi - a w DSG jest tryb ECO, który to "w pewien sposób robi". Jak wrzucę ECO to od razu czuję, zdejmując nogę z gazu, że jadę na luzie. Dlatego uważam, że przy odpowiednim obchodzeniu się z DSG i gazem spalanie w DSG będzie niższe
Komentarz
-
-
Jeździłem dziś rs tsi. Auto jedzie, czuć że tam siedzi spokojnie 240 koni. Pod tym względem zajebisty samochód. Skręca też nieźle, nawet tył mozna odklejić jak się chce.
Co do spalania. Tempomat 150 - 9,3 litra, 160 - 10 litrów. Potem to już powoli wir w baku.
W miescie dramat. Ogólnie auto pali ok jak sie jezdzi płynnie. Jak się chce korzystać choćby nawet z samej elastyczności z dolnych obrotów to żre paliow. Nigdy by mi średnia nie wyszła nawet 10 litrów. 11 to minimum.
Super auto, ale nie na moje przebiegi.
Komentarz
-
-
marek106,
jak kupisz V-power 95 będzie palił mniej
Ogólnie autko super - z wirem w mieście powiem tak - TDI też by palił z 10, jakbyś ostro jeździł. Ja nastawiałem się, że TSI będzie paliło 2-max 3 litry więcej - i tak jakoś wychodzi
Poza tym - tego auta nie kupuje się do tego, aby paliło 6,0 - a tyle ostatnio mi wyszło, jak się bawiłem na 15 km - był ruch i jechałem "lekko" - bardzo, z wyłączoną klimą - dodam, że na w/w V-power ...
Plus - jak jeździsz tyle krtótkich odcinków, po 2-4 km co ja, to diesel paliłby podobnie - plus zapychałby się DPF. Więc ja jestem zadowolony
Komentarz
-
-
Sebastian75, taka prawda - na krotkie odcinki TDI nie ma zadnego sensu obecnie.. No i az tyle nie spalasz wtedy, by w ciagu roku odczuwac te 2-3l/100km.. Ale jak juz latasz glownie dlugie odcinki (+ krotkie po miescie czasem - po zakupy albo cos, ale to znikoma czesc calosci), robisz >30-40tys km rocznie, to na samym mniejszym spalaniu zyskujesz 600litrow paliwa, czyli jakies 3kPLN, liczac dolne granice.. a przy 50kkm rocznie i roznicy 3l, wyjdzie spokojnie 7,5k PLN A to juz robi roznice
Fakt, trzeba doliczyc dwumase, ale nawet do wymiany po 150tys, zdazysz na nia odlozyc.. Turbo nie licze, bo w TSI tez moze kleknac tak samo
Komentarz
-
-
Otóż to - ja będę góra 20tys robił, z czego co najmniej połowa krótkie odcinki i miasto.
Nowe TSI jest jednak niezłe - na zwykłej 95 można zejść przy przepisowej jeździe do 7 litrów - co przy tej mocy o momencie uważam za sukces.
Jak pojadę do Jasłą to sprawdzę - bo Jasło-Tarnów spokojnie robię w 7,2 - ciekawi mnie mega, ile pójdzie na V-power 95
Przy okazji - podobno nie opłaca się lać do tego silnika V-powe 100 - ktoś jeździł na V-power 95 i 100 - i ma porównanie ???
Komentarz
-
-
mam w domu 2 auto stricte do sportu wiec patrze na spalanie w aucie do zycia. Poza tym robie duzo trad wieczorows pora a noge mam bardzo ciezka wiec te tsi mnie zakosztuje;-)
Poza tym od razu wsadzilbym box od Compsporta wiec musialbym lac 98.
PS. Racinga z 99 nie polecam, czesto mozna trafic na stare paliwo...
Komentarz
-
-
Basik_,
na Shellu pracownik co jeździ na rajdach powiedział mi, że V-power 95 tak - ale aby coś zyskać z 100tki musiałbym wgrać nowy program do silnika.
ALE
Teraz popatrzyłem na klapkę od wlewu.
A tak jest napisane
"Min 95 Super unleaded"
Hm...
Czyli powinno się lać lepsze paliwko, nie zwykłą 95-tkę. I ... chyba silnik jest przystosowany pod V-powera 100tkę.
jak wypalę 95tkę jadę po 100tkę i zobaczę, czy coś się zmieni
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marek106W miescie dramat. Ogólnie auto pali ok jak sie jezdzi płynnie. Jak się chce korzystać choćby nawet z samej elastyczności z dolnych obrotów to żre paliow. Nigdy by mi średnia nie wyszła nawet 10 litrów. 11 to minimum.Black magic
Komentarz
-
Komentarz