Zamieszczone przez namo
RS TSI - spalanie
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Sebastian75metrotest,
aż tak Cupra odstaje? Pytam, bo nie oglądałem, ani nie jechałem....
Ale 400tka będzie niezła - musisz przyznać - http://moto.onet.pl/aktualnosci/volk...kin-2014/8d1cv
[ Dodano: Nie 04 Sty, 15 00:18 ]
A co do GTI i Octavii...
Octavia według Autocentrum jest lepsza aż o 0,5s ! - http://www.autocentrum.pl/filmy/nasz...ion-0-100-kmh/
I przyznam, że nie wiem, co mam o tym myśleć, bo wynik jest o 0,9 lepszy od cennikowych wartości....
Te osiągi w O3 RS TSI DSG faktycznie robią wrażenie choć sam Zachar się śmiał i mówił, że może do testów może dostali wersję po czipie :szeroki_usmiech
A tak przy okazji Sebastian, kupiłeś wersję z DSG, miałeś może możliwość jazdy z manualem i dlatego wybrałeś DSG?
Komentarz
-
-
metrotest,
Znajomy, który się zna na autach powiedział mi, że jak kupię auto z DSG, to do manuala się nie przekonam I miał rację. Jak jadę trasą odpada myśłenie, jaki bieg wrzucić - but w podłogę i wyprzedzam A jak chcę delikatnie wyprzedzić to "50%-podłogi"
Poza tym co do DSG - nie wyobrażam sobie machania lewarkiem w tym aucie np. w korku. Ja nie-automatom od marca 2014 powiedziałem "dziękuję"
No i dla tych, co się nie mogą przekonać - lepiej mieć dwie ręce na kierownicy niż jedną; jest większa kontrola nad autem
Komentarz
-
-
Nie ma co kwestionować, że DSG jest wygodne. Pytanie czy manual nie daje większej frajdy z jazdy. Przecież do normalnej jazdy wystarczy 1.4 TSI 140KM, a może nawet słabszy silnik. Tym samym nabywca mocniejszego auta szuka czegoś więcej niż pojazdu do przemieszczania się z punktu A do punktu B. Emocji, frajdy z jazdy; po prostu czegoś więcej, np. większej kontroli i mocniejszych odczuć przy jeździe ze skrzynią manualną.
Komentarz
-
-
marek106 , chłopak jechal (namo) 120 km/h to do osiągnięcia, w porywach do 130, do tego puste sutostrady to do zrobienia, przy mojej jezdzie nie zszelby poniżej 13 średnia, czy miasto czy trasa. Jadą naprawde lightowo miasto 11.5 a trasa koło 10 , ale mnie taka jazda aż boli.RS Stage 2 335/450
Komentarz
-
-
Wszystko się zgadza. Tylko, że przy manualu kierowca ma większe poczucie integracji, kontroli nad autem. Choć może faktycznie DSG stanowi optimum między wygodą a frajdą z jazdy? Z drugiej strony tryb D jest zbyt ekologiczny a S zbyt agresywny. Brakuje czegoś pośrodku.
W zagranicznych testach jednak przeważa pogląd, że większa frajda z jazdy = manual. Pytanie gdzie można się przejechać manualem, bo w salonach nie ma RS-ów zwłaszcza z ręczną skrzynią biegów. :evil:
Choć teraz takie czasy, że chcemy coraz większego komfortu, wygody. Kessy, ACC, park assist itp.
Komentarz
-
-
namo
marek106, przy mojej jeździe z dziećmi żeby się nie porzygały to ona mi ciągle poniżej dychy pokazuje. Teraz już się nawet dotarła, dodatkowo paliwo po 4 zł i to auto udaje rapida.
Komentarz
-
Zamieszczone przez MaicroftPytanie kto kupuje RS w benzynie robiac 60kkm rocznie :shock:
Szpera w tym aucie nie musi byc zwiazana z checia jazdy rajdowka, tylko zniwelowania efektu mielenia jednym kolem jak tylko zaczyna byc wilgotno na drodze :szeroki_usmiech
Znam osobnika ktory robi jeszcze więcej a kupił sobie golfa r... , ostatnio powiedział ze nie jest zadowolony z niego ... Dlaczego ? Bo ma mały bagażnik wiec nie mierzcie ludzi jena miara .
Temat dotycz spalania wiec proszę nie próbujcie komuś mowić dlaczego takie auto kupił a nie inne.
Ps. Kiedyś wracałem z urlopu jadąc autostrada wyprzedził mnie Doge Ram, przy prędkości 160km/h. Spotkałem tego osobnika na stacji ,na dystrybutorze była kwota ok 700 zł .pozniej sprawdziłem ile pali to auto. I wtedy stwierdziłem za każdy robi to chce i to jest jego indywidualna sprawa.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez adamwonaprawde lightowo miasto 11.5 a trasa koło 10, ale mnie taka jazda aż boli.
Dwa razy mi się udało osiągnąć okolice 7 wg kompa - raz na odcinku 30 km, raz 110 km. Że bolało to mało powiedziane.
Cupra w środku to jest tragedia, i nie chodzi mi nawet o jakość, bo na to nie jestem specjalnie wyczulony, tylko o dizajn - to auto ma po prostu brzydkie wnętrze.
DSG - rewelacja, nie zamieniłbym na manual za nic. Operując gazem jestem w stanie wrzucić sobie bieg, jaki chcę w danej chwili. W odwodzie są też łopatki i drążek, ale bardzo rzadko z nich korzystam - nie ma potrzeby. No i niestety minusem drążka jest odwrotny, nieintuicyjny kierunek zmiany biegów."k..., aleś pan tu bestię postawił"
Komentarz
-
-
Panowie to jakiego spalania się mam spodziewać. Mieszkam w Warszawie jeżdżę po Bemowie i Bielanach zawsze w tempie lewego pasa raczej dynamicznie ale bez szaleństw ok 30 procent przebiegu. Do tego trasy głównie autostradami 160 km/h i ekspresówkami 140 km/h ok 50 procent. Pozostałe 20 procent to drogi krajowe 120 km/h. Czy średnie przy takiej jeździe będzie to 10 litrów czy dużo wiecej?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szplukaszPanowie to jakiego spalania się mam spodziewać. Mieszkam w Warszawie jeżdżę po Bemowie i Bielanach zawsze w tempie lewego pasa raczej dynamicznie ale bez szaleństw ok 30 procent przebiegu. Do tego trasy głównie autostradami 160 km/h i ekspresówkami 140 km/h ok 50 procent. Pozostałe 20 procent to drogi krajowe 120 km/h. Czy średnie przy takiej jeździe będzie to 10 litrów czy dużo wiecej?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Sebastian75
Ale 400tka będzie niezła - musisz przyznać - http://moto.onet.pl/aktualnosci/volk...kin-2014/8d1cv ...superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marek106Trzeba się starać by mieć powyżej 10 litrów??? namo, wyciągnij tą cegłę z pod gazu. Jeździłem wieloma tsi i jak się jeździ jak człowiek to schodzenie poniżej 10 to jakiś żart.
Zamieszczone przez namoa początek pójdą koła 19/20 cali z szeroką gumą oraz program od comsport. Nawet bez tego kopnięcie w plecy jest w miarę satysfakcjonujące ale występuje uślizg kół na który szpera by poradziła.
Zamieszczone przez namomarek106, kupiłem O 3 RS w TSI żeby zbliżyć się do efektu przyśpieszenia (wciskania w fotel) jaki kiedyś doświadczyłem w Audi S8 4.2 Quattro. Na Audi hajsu brak więc może coś da się pokombinować.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez TippoZamieszczone przez marek106Trzeba się starać by mieć powyżej 10 litrów??? namo, wyciągnij tą cegłę z pod gazu. Jeździłem wieloma tsi i jak się jeździ jak człowiek to schodzenie poniżej 10 to jakiś żart.
Zamieszczone przez namoa początek pójdą koła 19/20 cali z szeroką gumą oraz program od comsport. Nawet bez tego kopnięcie w plecy jest w miarę satysfakcjonujące ale występuje uślizg kół na który szpera by poradziła.
Zamieszczone przez namomarek106, kupiłem O 3 RS w TSI żeby zbliżyć się do efektu przyśpieszenia (wciskania w fotel) jaki kiedyś doświadczyłem w Audi S8 4.2 Quattro. Na Audi hajsu brak więc może coś da się
pokombinować.
Zapomnij o tym w aucie fwd chocbys nie wiem jakie kola zakladal :P
Komentarz
-
-
namo
Tippo, nie wiem o kim piszesz ale ja nie uskuteczniam ecodrivingu. Jeśli o mnie to wygląda na to, że jesteś kłamcą sugerując, że coś o mnie wiesz a nie jest to prawdą. Nie wiem po kiego ch... kogoś interesuje po co coś montuje w swoim samochodzie lub nie. Wytłumacz może po co ci to pseud-quattro w swoim aucie, ale to już nie w tym dziale bo jeździsz starą dwójką, tak? Więc pewno też nikogo tutaj nie interesuje ile twoja stara dwójka pali.
Pytałem w tym CS o szperę do mojego auta i janusze z tego warsztatu nie podejmują się tego tematu. Więc znowu nie pomogłeś, samym pisaniem głupot nikomu nie pomożesz na tym forum.
Miałem okazję jechać Focusem RS i wciskanie było bez większych modów. Więc przestań wypisywać głupoty bo jedyne co z kołami robiłeś to zmieniałeś letnie na zimówki i odwrotnie.
Komentarz
-
Zamieszczone przez namoTippo, nie wiem o kim piszesz ale ja nie uskuteczniam ecodrivingu. Jeśli o mnie to wygląda na to, że jesteś kłamcą sugerując, że coś o mnie wiesz a nie jest to prawdą. Nie wiem po kiego ch... kogoś interesuje po co coś montuje w swoim samochodzie lub nie. Wytłumacz może po co ci to pseud-quattro w swoim aucie, ale to już nie w tym dziale bo jeździsz starą dwójką, tak? Więc pewno też nikogo tutaj nie interesuje ile twoja stara dwójka pali.
Pytałem w tym CS o szperę do mojego auta i janusze z tego warsztatu nie podejmują się tego tematu. Więc znowu nie pomogłeś, samym pisaniem głupot nikomu nie pomożesz na tym forum.
Miałem okazję jechać Focusem RS i wciskanie było bez większych modów. Więc przestań wypisywać głupoty bo jedyne co z kołami robiłeś to zmieniałeś letnie na zimówki i odwrotnie.
A Ty wpadasz szefując "że szpera i że o spalaniu się nie mówi przy RS"
Jeździsz 10 tys rocznie, wolno, bo dzieci Ci rzygają. Na sportowych autach czy już nie mówiąc sportowej jeździe się nie znasz, bo jedyne o czym piszesz to "wciskanie w fotel"
I jakieś bzdety,że w A8 i Foce Rs tak właśnie "wiciskało"
Jak chcesz szefować to zapisz się na jakiegoś rally sprinta, wygraj generalkę. Uczesz się nie jak ciotka i przestać innym wypominać czy mają stare czy nowe auto.
Jak na razie masz Skode za 100 z kawałkiem i płaczesz o koszty rejestracji z leasingu circa 700zł czy ileś tam. Takie z Ciebie prezes rajdowiec.
Za dużo synku adrenaliny od patrzenia na znaczek RS na grilu. Spuść powietrze, bo Cię może kiedyś braknąć
Komentarz
-
-
namo, szpera jak najbardziej ok, do tego pasuje zmienić zawias, koła z mniejszym et, podnieść moc do tych min 300PS, wymienić stabilizatory i dopiero wtedy taka skoda się zacznie dobrze prowadzić tak wiec sporo przed tobą do zrobieniasuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marek106
Zrozum,że to jest forum Octavii, są tu normalni użytkownicy tego samochodu.
A Ty wpadasz szefując "że szpera i że o spalaniu się nie mówi przy RS"
Jeździsz 10 tys rocznie, wolno, bo dzieci Ci rzygają. Na sportowych autach czy już nie mówiąc sportowej jeździe się nie znasz, bo jedyne o czym piszesz to "wciskanie w fotel"
I jakieś bzdety,że w A8 i Foce Rs tak właśnie "wiciskało"
Jak chcesz szefować to zapisz się na jakiegoś rally sprinta, wygraj generalkę. Uczesz się nie jak ciotka i przestać innym wypominać czy mają stare czy nowe auto.
Jak na razie masz Skode za 100 z kawałkiem i płaczesz o koszty rejestracji z leasingu circa 700zł czy ileś tam. Takie z Ciebie prezes rajdowiec.
Za dużo synku adrenaliny od patrzenia na znaczek RS na grilu. Spuść powietrze, bo Cię może kiedyś braknąć
Komentarz
-
Komentarz