JacekRS, Mercedes SLR (w całości z włókna węglowego!) byl cały malowany metoda ktl? Można gdzieś o tym poczytać? I nadwozia wysylali że Szwajcarii po tym lakierowanie do Anglii na montaż???
Może to nie byl SLR (chociaz dalbym sie za to zastrzelic :diabelski_usmiech) , dawno to ogladalem, ale jakies auto bylo bankowo. Jutro poszukam, moze gdzies ten film jest. W domu mam slabe lacze wiec nawet nie bede probowal. Jedno jest pewne, wlokna weglowego KTL'em nie pokrywamy ops:
Jak sie to czyta to wychodzi że kupując skodę Octavie to loteria. Jednemu trzeszczy, drugiemu nie. Innemu głośno drugi mówi że ok.
Cos w tym jest prawdy.
No bo dykta na drzwiach zamiast tapicerki dyszel do podpierania maski to moga być w seicento a nie w jednym z najlepszych aut w swojej w klasie.
Jak to czytam to skłaniam sie do nie mającego bagażnika golfa 7.
a tak marzyłem o RS-ce TDI w kombi.
W weekend 17 października mam jeździć obydwoma autami i porównam.
Zbieram informacje o eksploatacji Skody Octavii 3 z silnikiem TDI 150 lub 184 konie.
Faktycznie, patyk do podtrzymywania maski jest zenujacy, szczegolnie w takim RS. Wszystko super hiper, a tu taka niespodzianka. Chociaz w poprzednim Accordzie tez byl, wiec az tak to bardzo nie boli i nawet u Japoncow wystepuje. Z drugiej strony po co oszczedzac na teleskopie? Widocznie na czyms trzeba.
Troche nie rozumiem natomiast czepiania sie wygluszenia maski? Po co? Jezdziles RS TSI? Jest i tak bardzo cicho, a to w koncu "sportowa" wersja, wiec fajnie jakby tam jednak cos mruczalo pod spodem. Jak ktos chce wiecej komfortu to niech inwestuje w Audi, ewentualnie VW Jakas hierarchia musi byc
To wyciszeńie jest bardzo praktyczne i w dyszlu i w etylinie, bo jak np pada deszcz to stojac na swiatlach to az tak Ci woda z maski nie paruje. Tesciu w A4 B5 1.8t, dolozyl wygluszenie i od razu zauwazyl roznice i go juz parowanie maski nie absorbowalo.
Komentarz