Tippo, to przecież wyłożyłem Ci jasno, Twój Citroen to takie Audi A3 za 1/4 ceny, dlatego tak tanio bo wygląda jak każde inne bezpłciowe włoskie czy japońskie auto. Samochód bez emocji, bez wyrazu i dla starszego pana którego drażnią świsty i piski podczas jazdy. Jeżeli ktoś kupuje samochód tylko dla ciszy podczas jazdy bo wszytko inne w nim to kupa to gratuluję.
octavia 3 vs golf 7 - jakosc tapicerek
Zwiń
X
-
namo
-
namo, z tą stylistyką to dałeś po majtach :shock: OIII jest zaj...ta ....
jak rapid :lol:
Vag zszedł na psy, a skoda najbardziej, bo jest najtańszą marką w koncernie. Audi się jakoś broni jakością montażu i materiałami użytymi do wykończenia i tapicerka tam zastosowana nie jest jak u ciebie z plastykowej krowy :P
Co do sportu,to Sebastian Loeb pokazał kilka lat z rzędu co takie C4 potrafi.
Żabole odrobiły lekcje, ich auta są coraz lepsze,tylko ciemny naród dalej ślepo wierzy, że vag jest the best, kiedyś był, mercedes też. Na tej marce świetnie widać jak można robić kasiorę produkując bardzo kiepskiej jakości auta, a odcinać kupony za opinię o nich z przed 20-30 lat.
Octavia jest typowym, tanim wozidłem, sprzedawanym co najmniej o 20% drożej od swojej rzeczywistej wartości, jeszcze głupki z PR próbowali wcisnąć ludzią kit, że ta nowa OIII to już klasa średnia :lol: a rs skoda to to samo co w rs w audi :lol: namo, oszukali Cię, jest różnica :lol:Było szybkie
2.0 TDI BKD 177km/402Nm by Aligator
CITROEN C5 III TOURER EXCLUSIVE
163HDI HYDRACTIVE 3+
Jest wycieczkowóz
VW Sharan 7n 2.0TDI 170km DSG
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lukasiastyjeszcze głupki z PR próbowali wcisnąć ludzią kit, że ta nowa OIII to już klasa średnia :lol:Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Panowie.. a moze po prostu trzeba zmienic drogi, po ktorych sie jezdzi?`Dzis jezdzielm i30 w rodzinie i mimo 38kkm na blacie, na dziurach TRAGEDIA.. Ale na normalnej drodze bez problemu..
W O2 tez rzaaaadko jezdze po dziurach, a na dziurach tez tlucze.. Wniosek? Po prostu za duzo dziur w naszym "pieknym" kraju.. Na te drogi po miescie to lepiej juz kupic 20letnia, pancerna łade, ktora przezyje te dziury, a nie katowac nowe auta... Szkoda wydanych pieniedzy..
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lrosielewski
Jeśli ktoś pisze, że jest głośniej niż w O2FL to też się z Nim nie mogę zgodzić. Jest sporo głośniej w O2FL niż w O3 - szum opon i wiatru.Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Ja po przesiadce z mitsubishi z 2008 do skody odczuwam tylko same plusy póki co, jest ciszej a zawieszenie ma podobną twardość. Śmieszne dla mnie są opinie że w c4 np nie słychać tira obok :diabelski_usmiech. Wg mnie o3 nie odbiega wytłumieniem od takiego BMW x1 czy 3. A to że ktoś pisze, że słychać auta jadące obok to śmieszne jest bo w żadnym aucie którym miałem okazję jeździć nie było takiego wytłumienia żeby nie było słychać otoczenia.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Basik_Ja po przesiadce z mitsubishi z 2008 do skody odczuwam tylko same plusy póki co, jest ciszej a zawieszenie ma podobną twardość. Śmieszne dla mnie są opinie że w c4 np nie słychać tira obok :diabelski_usmiech. Wg mnie o3 nie odbiega wytłumieniem od takiego BMW x1 czy 3. A to że ktoś pisze, że słychać auta jadące obok to śmieszne jest bo w żadnym aucie którym miałem okazję jeździć nie było takiego wytłumienia żeby nie było słychać otoczenia.Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam
Komentarz
-
-
namo
Przynajmniej BMW tą atrapę ma połączoną z wydechem a nie zderzakiem.
Tu akurat atrapa z auta za pół miliona
Komentarz
-
namo
Już podczas pierwszego spotkania z O3 widziałem w co się pakuje. Za tą cenę dostałem świetne auto, do poprawy są drzwi, reszta jest adekwatna do ceny.
Komentarz
-
Zamieszczone przez namoJuż podczas pierwszego spotkania z O3 widziałem w co się pakuje. Za tą cenę dostałem świetne auto, do poprawy są drzwi, reszta jest adekwatna do ceny.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzyzakpPanowie.. a moze po prostu trzeba zmienic drogi, po ktorych sie jezdzi?`Dzis jezdzielm i30 w rodzinie i mimo 38kkm na blacie, na dziurach TRAGEDIA.. Ale na normalnej drodze bez problemu..
W O2 tez rzaaaadko jezdze po dziurach, a na dziurach tez tlucze.. Wniosek? Po prostu za duzo dziur w naszym "pieknym" kraju.. Na te drogi po miescie to lepiej juz kupic 20letnia, pancerna łade, ktora przezyje te dziury, a nie katowac nowe auta... Szkoda wydanych pieniedzy..
Juz pisalem, na dobrej drodze, komfort jest ok, przy wysokich prekosciach dokucza swist powietrza, ale to jest najmniejszy problem.
Ja ciagle powtarzam, co sporo osob pomija kiedy odpowiada, chodzi o bardzo glosne zawieszenie, ktore juz pomijam ze jest zbyt twarde, ale przenosi wszystkie odglosy do kabiny i wprawia ta kabine w monce drgania. Przez niektore tory tramwajowe w Wwie jak przejezdzam O3, to ja czuje twarde uderzenia, ktore w dodatku powoduje ze kabina cala drga. I jest to z mojego doswiadczenia, jakosc tlumienia ponizej sredniej, porownujace do konkurencji.
Pisze zupelnie powaznie, moja O3 wpada w srodku w rezonans nawet na gruboziarnistym plaskim asfalcie, a te male zmarszczki ktore sa na dohamowaniach, tuz przed swiatlami, powoduje ze wszystko sie u mnie trzesie.
Gdy pierwszy raz przejechalem po poprzecznych nierownosciach, myslalem ze cos sie stalo z zawiasem, bo tak lupnelo.
Auto kosztowalo mnie prawie 90tys. Chyba mam prawo wymagac nieco lepszej jakosci w tym temacie. W dodatku nie potrzebnie niektorzy sie unosza, to jest zlosc na Skode, a nie na jej uzytkownikow
A bez wzgledu na to czy jest sie ojcem 5 dzieci, czy singlem, O3 kupuje sie do normanej jazdy po drodze, jak mam ochote poscigac sie i poczuc dziury na wlasnych plecach, to jade na gokarty albo wypozyczam auto i jade na track day na normalny tor wyscigowy.
ps. moja O3 na jezdzie probnej jechala po wyjatkowo dobrej drodze, powyzej 150 tez bylo trudno mi na tescie pojechac. Takie rzeczy wyszy w praniu, po ponad 30k km.
Pisze to wszystko, bo mimo iz cala reszta auta jest na b. dobrym dla mnie poziomie, (przestronne wnetrze, dobre osiagi, male spalanie kiedy trzeba, swietna ergonomia i bogate wyposazenie - jak widac nie malo zalet) , to jednak mam nadzieje ze moja opinia spowoduje ze ktos kto jeszcze stoi przed wyborem auta, zastanowi sie 2 razy i przynajmniej lepiej przetestuje auto przed kupnem i byc moze uniknie rozczarowania jak ja. A fakt jest taki ze halas, bardzo wplywa na komfort jazdy i potrafi skutecznie przeslonic inne zalety. Mnie czasami po trasach bliskich 2k km ( a takie robie), zwyczajnie boli glowa od jazdy O3.
Komentarz
-
-
Bylem w serwisie, przy okazji pierwszego przegladu po 30k.
Kiedy zapytali mnie czy cos sie dzieje, dokladnie opisalem wszystkie drgania, trzaski i rezonans w aucie. Po odbiorze, glowny mechanik w ASO, powiedzial mi krotko, ten typ tak ma (zrobili jazde probna moim autem, aby sie upewnic). Jedyne co moga zrobic to rozebrac kabine i usunac drobne stuki, ktore sie pojawily (okolice slupka, drzwi i nawiewu).
W czasie serwisu zafundowalem sobie w tym salonie jazde testowa Superbem i inna O3, Superb byl duzo cichszy, zawieszenie miekko tlumilo nierownosci, natomiast testowa O3 byla tak sama jak moja, z ta roznice ze pewnie ze wzgledu na mniejszy przebieg, plastiki na desce byly nieco cichsze. (przy okazji zwrocilo moja uwage, skrzypiacy pedal sprzegla, taki sam jak u mnie na poczatku, mi naprawili, w testowym chyba sie nie przejmuja takimi rzeczami, albo nie slysza )
ps. mam 16tki
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez namoTapicerka w Octavii, Goflie 7 czy bliźniaczej A3 są identyczne! To jest to samo, trochę stylistycznie pozmieniane ale widać że na jedno kopyto robione. Czym się różnią? Otóż aby zachować hierarchię A3 > G7 > O3, ta ostatnia drzwi ma prawie gołe a A3 ma w drzwiach więcej wytłumienia nić C4 kolegi na całym dachu. Nie może być tak żeby tym w Octavii było wygodniej niż w Golfie, a Audi nie wspomnę. .
Mozna miec 80 letni dom i w srodku wylozyc tym samym drewnem, tymi samymi panelami, wstawic te same drzwi, z tymi samymi zlotymi klamkami, co w swiezo wybudowanej willi u "sasiada" i moze to nawet w srodku wygladac podobnie, jak nie identycznie
I na pierwszy rzut oka nie widac, ze sciany sa krzywe, strop drewniany caly sie ugina jak chodzisz po podlodze, wchodzac na poddasze widzisz tylko blache dachowa przymocowana do krokwi, a sciany od zewnatrz sa slabo ocieplone i zima jest zimno.
Wracajac do auta, owszem, te materialy w O3 sprawiaja dobre wrazenie i porownujac do VW czy Audi a nawet Seata, da sie zauwazyc elementy wspolne, ale liczy sie to co jest pod nimi, jak zostaly spasowane, jak sa przymocowane, czy tylko przykrecone na srubki, czy klejone, czy na wcisk ect, czy miedzy nimi jest jakis elastyczny silikon, czy jakas uszczelka, podladka ect, czy pod plastikiem jest jakies wygluszenie itp, itd. Inna sprawa, ze zewnetrzna faktura, nawet jesli podobna, nie oznacza ze material jest taki sam w srodku, moze byc tez innej grubosci ect.
Zgaduje tylko teraz, ale nie trzeba byc mechanikiem ani projektantem aut, zeby widziec ze mozliwosci jest tu wiele aby zaoszczedzic i cos uproscic i ciagle sprawiac niezle wrazenie, przynajmniej na postoju.
Zamieszczone przez namoZanim zdecydowałem się na O3 RS na zakup A3 namawiał mnie pan z Rybnika. Przejchałem się Audiczką, to są samochody bez porównania, dzieli je przepaść. Tylko nie mam zamiaru kupować cichszego odpowiednika (w moim odczuciu) Fabii za 120 000 zł.
Komentarz
-
-
namo
Zamieszczone przez feels3A3 ma odpowiednika w postaci VW Golfa
Komentarz
-
Obecnie u mnie z trzaskami (skrzypieniem) następująco:
- okolice zegarów
- po lewej stronie z okolic małego głośniczka (chyba tam jest wysokotonowy).
- po prawej dokładnie tak samo z okolic głośniczka
- miejsce gdzie opieram łokieć - trzaski przy nacisku coś jak pękanie tych folii z bombelkami - po prostu przednia zabawa.
Przebieg 9000 km
Wracając do wygody, komfortu - pierwszy raz zrobiłem dłuższą trasę - 900 km (Kraków - zachodnia granica - Kraków - A4) - fotele standardowe na długiej trasie są niezbyt wygodne, pewnie przez brak komfortu zawieszenia, potrafi solidnie zmęczyć nawet na dość dobrej w końcu trasie - głośność - duże szumy z okolic lusterek przy V > 150 km/h - coś jak na filmie tego Niemca kilka postów wyżej, przy bocznym wietrze auto bardzo źle się prowadzi - trzeba dużo uwagi skupić na trzymaniu się pasa. Plusy to spalanie - wyszło ok 6,5 l - pomimo że prędkości w zależności od odcinka (od Wrocławia jest 110 cały czas) - 130-170 km/h. Niestety po tej jeździe - zaliczyłem 2 dniowy ból głowy mam nadzieję, że to niezwiązane z autem. Generalnie jakbym miał co tydzień robić w/w trasę lub o zgrozo po gorszych nawierzchniach niż autostrada 8-9 godzin - to naprawdę musiałbym zmienić auto na inne.
Komentarz
-
-
Ale jesteście płaczki kalwaryjskie, aby mieć ciszę w samochodzie trzeba zainwestować w A6/8 bmw 5/7 czy inne limuzyny i wtedy bedziecie mogli smigać non stop autostradami bez bólu głowy :roll:
Nie wiem czego oczekujecie od skody wartej 70-80kzł, że będzie tanio, luksusowo, paliło 5l i 7sek do setki, wszystko idealnie spasowane i bez awarii przez nastepne 200kkm?
Panowie zejdźcie na ziemię, to tylko skoda :wink:
P.S. Trasy po Polsce nie koniecznie autostradami robię zazwyczaj ze średnią powyżej 100km/h i jakoś nie musze posiłkować się tabletkami od bólu głowy a tutaj raptem prędkości 150km/h i łeb urywa :lol:
Jadąc do Gdańska potrafię jechać non stop 200 na tempomacie i po wyjściu z samochodu jeszcze wiem na czym stoję :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Podpisuje sie pod postami wyzej
Nie wiem w czym problem w dlugich trasach.. Owdszem halasuje nawet w O2 (fakt, zauwazam tma powyzej 160 halas, ale te 10km/h to zadna roznica - choc nie wiem jjeszcze jak w trasach bedzie w O3).. Chcecie spokoj to Mesiu Ska i wtedy mozna marudzic ze przy 250 troche jednak szumi powietrze, a po wjechaniu na mokra autostrade jakos mniej pewniej auto jedzie i w ogole do dupy prowadzenoie, bo to przeciez Sklasa i powinien przy oberwaniu chmury tez pewnie sunac 250...
Bol glwoy - moze nie ten dzien? Raz mi sie zdarzyło miec masakryczny po 150km, ale przyczyna była inna.. Tak robie i po 1100km, jadac samemu przez pol niemiec i cała Polske, startujac o 15 po pracy, jedyne co odczuwam o 3 rano, wysiadajac to male zesztywnienie/bol posladkow + duza chec walniecia sie do lozka i odespania...
Co do samych wad O3 - wypowiem sie w grudniu najwczesniej, choc nie sadze ze beda jakies duze problemy.. w trasie potrzebuje muzyki, dobrych swiatel i troche mocy pod prawa stopa.. A czy trzeszczy czasme cos, to nie robi mi to roznicy, dopoki sie nei sypie..
Komentarz
-
Komentarz