Zamieszczone przez Maicroft
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
octavia 3 vs golf 7 - jakosc tapicerek
Zwiń
X
-
namo
Komentarz
-
Z tymi szybami z brakiem izolacji akustycznej i ogólnie słabym wytłumieniem wnętrza to jest prawda - pamiętam jak przy pierwszej jeździe zwróciłem uwagę na to, że słyszę ruch uliczny w tym aucie jak nigdy przedtem. Teraz mi to nie przeszkadza ale widać gdzie zaoszczędzili na wadze auta i kosztach produkcji.
Komentarz
-
namo, możesz mnie cmoknąć w
ja już dawno zauważyłem, że skoda schodzi na psy, dlatego nie wszedłem w OIII bo to jest jawne robienie sobie jaj z klientów, i wciskanie im jeszcze kitu, że" nowe jest lepsze" niestety niektórzy jeszcze to łykają :lol: dla mnie skoda się skończyła na OII i SII rapid dał już jakiś zarys tego co można się będzie spodziewać po OIII i niestety się to potwierdziło. C5 jest moim pierwszym francuzem i jak na razie jestem zachwycony, wcześniej jeździłem vagami przez 12 lat, ale szkoda życia na jedną markę, no i jest C5 :PByło szybkie
2.0 TDI BKD 177km/402Nm by Aligator
CITROEN C5 III TOURER EXCLUSIVE
163HDI HYDRACTIVE 3+
Jest wycieczkowóz
VW Sharan 7n 2.0TDI 170km DSG
Komentarz
-
Maicroft, w C5 można mieć 1.6 hdi, 2.0 benzynowe 140km super silnik do gazu,czego w vag nie ma już dawno no i te same motory co w C6 3.0 V6 benzyna i hdi. A thp jest gówniane bo to wyrób niemiecki (made by bmw). Francuzy się nie psują tylko niemiecki osprzęt w nich zamontowany :lol:Było szybkie
2.0 TDI BKD 177km/402Nm by Aligator
CITROEN C5 III TOURER EXCLUSIVE
163HDI HYDRACTIVE 3+
Jest wycieczkowóz
VW Sharan 7n 2.0TDI 170km DSG
Komentarz
-
Co wy chcecie, przecież O2 też jest słabo wyciszona, słychac również ruch uliczny przy zamkniętych szybach więc w czym macie problem? To nie X5 gdzie grubość drzwi wynosi 50cm :lol:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
Ja z uporem maniaka, zapraszam do mojego starego Leona (10 lat) oraz do Grande Punto (tani fiat przeciez) ktorym jezdzi moj ojciec. Oba auta lepiej polykaja nierownosci i sa cichsze przy wysokich predkosciach niz moja O3.
Naprawde nie trzeba siegac po BMW czy Audi, jest grubo ponizej oczekiwan i standardow w tej klasie.
Szkoda, bo auto poza nazwijmy to slaba "akustyka" , ma duzo, naprawde duzo zalet i czeszka zrobila na mnie bardzo dobre wrazenie przy pierwszym kontakcie.
Niestety, zawias tlucze sie niemilosiernie na dziurach, w dodatku wszystko przenosi na kabine, przy wyzszych predkosciach szumy powietrza nie do zniesienia na dluzsze trasy (>150km/h) i to slynne dudnienie o specyficznej czestotliwosci, ktore czesto powoduje zatykanie uszu (kazdy znajomy ktore ze mna jechal O3 na dluszej trasie, to potwierdza, efekt czasami jakby sie wysoko w gory jechalo).
To nie sa rzeczy ani normalne, ani akceptowalne. I mysle ze nikt tu nie oczekuje jakosci Audi, w "taniej" Skodze ( o ile 100k za O3, bo i tyle mozna zaplacic, to tanio) , ale pewnego poziomu chyba mozna oczekiwac, tymbardziej ze wszystko na to wskazuje, O2 byla pod tym wzgledem lepsza...
Nie chciałbym też aby ktoś mnie odbierał jako marudę, który kręci nosem na dobre auto, to nie tak. Ja po prostu jestem coraz częściej zmęczony po dłuższych trasach, hałas ma bardzo duże znaczenie dla komfortu jazdy, nawet nie wiedziałem jak duże. Jeżdzę dużo i często i wszystkie wady w tej kwestii wyszły na jaw, dość szybko.
Komentarz
-
Odwiedzili mnie nie dawno, robiłem jazdą porównawczą, raz po raz, nawet ojciec wsiadł do O3, i mówił, że super auto, ale głośne. Zarówno silnik, jak i zawieszenie oraz szumy powietrza, wszystko głośniejsze w O3.
Reszta wiadomo, nie ta półka, materiały w środku to zupełnie inna liga w Octavii.
Bo to jest fakt, na postoju, O3 w środku robi bdb wrażenie. Tego nie zaprzeczam.
Komentarz
-
Zamieszczone przez ukuk^^Zwroccie uwage, ze macie inne silniki, inne zawieszenia i byc moze inna wersje wyposazenia - z tego tez moga wynikac roznice.
Z kolegi octavia musi byc cos nie tak skoro jest glosniej niz w grande punto, dla potwierdzenia znalazlem na szybko wyniki glosnosci tych aut:
Grande punto: 130km/h - 71dB
Octavia 3: 130km/h - 66dB (2.0TDI)Black magic
Komentarz
-
W grande punto halas przy 130 jest rownomierny, w O3 dominuja swisty powietrza przy lusterkach i halas wokol nadkoli, wiec moze dla aparatury suma jest mniejsza, ale dla mnie bardziej odczuwalna, bo mogę wyraźnie wksazać źródło hałasu.
Zresztą już sprawdzałem na stronie autocentrum wyniki w decybelach, przyznam że wynikami byłem zaskoczony, bo niektóre BMW i Mercedesy na papierze są głośniejsze niż O3, zresztą O3 tam dobrze stoi jeśli chodzi o poziom db w kabinie, czego moje ucho nie potwierdza i nie wiem co o tym myśleć prawdę mówiąc. (o pomiarach)
Natomiast jak kolega lukrys zauważył, głównie rozchodzi się jak auto pokonuje nierówności, oba wspomniane wyżej przeze mnie autka (Leon, Punto), płynniej, bardziej miękko, i zwyczajnie ciszej pokonują poprzeczne nierówności.
Komentarz
-
Zamieszczone przez lukrysnapisze to kolejny raz: jechałem 1,8 Tsi jak również Octavią RS 2,0 Tsi i w każdym przypadku jest efekt dudnienia na nierównościach bardziej słyszalny niż np w zwykłej astrze 3
Teraz jeżdżę O3 RS TDI koła 17" wg mnie jest znaczna poprawa w amortyzowaniu nierówności. Nie jest to ideał, ale ze względu na usztywnione zawieszenie nie mam większych zastrzeżeń.
Komentarz
-
Zamieszczone przez ukukktore c4?
Bo to najnowsze jest GENIALNIE wyciszone. W 3 osoby jak robilismy jazde probna to wszyscy mielismy oczy jak 5zl. Tirow przejezdzajacych obok nie bylo slychac! Dopiero przy 130 silnik sie odzywal i troche szumow docieralo. Na na te klase kosmos. Sam bym optowal za c4-ka gdyby kombi laskawie zrobili.
Komentarz
-
namo
Kupować francuskiego gniota żeby nie było słychać tira obok? Jakbym wygrał takiego Citroena w konkursie Radio Zet na drugi dzień stało by to w komisie i czekało na audiofila, albo podarowałbym do domu dziecka. Ja wiem, ze Citroen nie sprzedaje się więc może wyciszeniem (watą w słupkach) zachęcimy, ehe.
Przecież to wygląda jak nowa generacja Fiata Linea.
Tapicerka w Octavii, Goflie 7 czy bliźniaczej A3 są identyczne! To jest to samo, trochę stylistycznie pozmieniane ale widać że na jedno kopyto robione. Czym się różnią? Otóż aby zachować hierarchię A3 > G7 > O3, ta ostatnia drzwi ma prawie gołe a A3 ma w drzwiach więcej wytłumienia nić C4 kolegi na całym dachu. Nie może być tak żeby tym w Octavii było wygodniej niż w Golfie, a Audi nie wspomnę. To tylko Octavia która w wersji z belką ma problemy. Może uda się producentowi naprawić ten bubel. Reszta jest znośna, za takie auto jakie ja mam to ze znaczkiem VW lub 0000 zapłaciłbym 50 i 100 tysięcy złotych więcej. Za taką kasę jaką zapłaciłem dostałem miarodajną jakość i wyposażenie. Phi, mój znajomy ma BMW 5 za pół miliona złotych, jego system Start&Stop trzeszczy jakby borewicza odpalał :-)
Zamieszczone przez lukrysjak również Octavią RS 2,0 Tsi ... jest efekt dudnienia
Zanim zdecydowałem się na O3 RS na zakup A3 namawiał mnie pan z Rybnika. Przejchałem się Audiczką, to są samochody bez porównania, dzieli je przepaść. Tylko nie mam zamiaru kupować cichszego odpowiednika (w moim odczuciu) Fabii za 120 000 zł.
Komentarz
-
Zamieszczone przez namoKupować francuskiego gniota żeby nie było słychać tira obok? Jakbym wygrał takiego Citroena w konkursie Radio Zet na drugi dzień stało by to w komisie i czekało na audiofila, albo podarowałbym do domu dziecka. Ja wiem, ze Citroen nie sprzedaje się więc może wyciszeniem (watą w słupkach) zachęcimy, ehe.
Ochlon kolego
redukcja dysonansu poznawczego - Szukaj w Google
Ja mam skode, vw i ctroena , wiem o czym mowie.
Komentarz
Komentarz