Jednakże na 4 biegu przy 70 km/h masz właśnie jakieś 2 000 obrotów, a przy tym spokojnie samochód się zbiera.
Ale nie ma co robić drugiego wątku o tej samej treści. Odniosłem się do testu w tym wątku, bo Marlej napisał w tytule "wreszcie ktoś napisał prawdę", a ja się pytam jaką prawdę ??- w teście same ogólne pierdoły nic nie mówiące i subiektywne wrażenia po 900 km przejeżdżce i zero pomiarów. Stąd ruszyło mnie, że będzie się wciskać ciemnotę jak to pięknie i fajnie.
Mnie przekonują tylko pomiary 60-100 i 80-120. Nikt nie obalił wniosków z poprzedniego tematu, stąd wynika, że tak jest, wersja 105KM daje prawie 2 sekundowe spadki czasów wyprzedzeń w w/w zakresach prędkości.
A czy to komuś jest potrzebne czy nie, to każdy wybiera. Jak chce tanio i głównie do miasta to wersja 85KM go zadowoli, ale jak chce sprawnie wyprzedzać na trasie, a nie tylko jechać w szeregu to niestety co byście nie deklarowali to wynika, że wersja 105KM bardziej się do tego nadaje.
I chyba tyle w temacie tego kiepskiego wg mnie testu.
PS. Mi w sumie wersja 105KM wystarczyłaby, ale jak będę kupował to 1.4 140KM, bo ja w przeciwieństwie do kolegów forumowych, będę jeździł autem min 10 lat i nie stać mnie na podmianki ze stratą po 1-2 latach jakby mi coś nie spasiło.

I w końcu osiągasz wiek, kiedy gorzej widzisz, masz gorsze reakcje i już nie cieszy Cie 8 sec do 100 km/h, a wygodny fotel z masażem (ergo w VW). Stąd póki jest w człowieku chęć do jazdy, to chce trochę pojeździć. :twisted: Zresztą ty też jesteś w tej grupie wiekowej. :wink: I nie wiem, czy wiesz, ale w wieku 50 lat w dobie kryzysu wieku średniego należy iść w kierunku Sirocco, Cupry, albo cabrio :diabelski_usmiech

:diabelski_usmiech
ko
Komentarz