Dodi, nie sugeruj sie opiniami tylko faktami, eibach ma w swojej ofercie sprężyny liniowe i sa one twarde w całym zakresie pracy, natomiast sprężyny H&R są sprężynami progresywnymi (przynajmniej ja takie kupiłem do siebie) które na początku swej pracy uginaja się chętniej natomiast pod koniec dobicia utwardzają się znacznie dlatego na sprężynie progresywnej lepiej się jeździ po małych nierównościach.
Trzeba sprawdzić czy h&r do octy III jest liniowy czy progresywny, liniowa spręzyna eibacha wszystkie swoje zwoje ma w takiej samej odległości od siebie natomiast progresywna będzie mieć około połowy zwojów blisko siebie a druga połowę bardziej oddaloną.
O to cała filozofia pomiedzy tymi dwoma rodzajami spręzyn, miałem u siebie eibachy liniowe -30 a teraz mam h&r -40 progresywne i znacznie przyjemniej jeździ sie na h&r :!:
Najlepiej napisz do przedstawiciela z pytaniem o charakterystykę sprężyny bo patrząc na stronę h&r zdjęcia miniaturki sa wszędzie takie same i nie idzie sie wyznać
Tutaj masz przykład jak spręzyna progresywna wygląda:
Trzeba sprawdzić czy h&r do octy III jest liniowy czy progresywny, liniowa spręzyna eibacha wszystkie swoje zwoje ma w takiej samej odległości od siebie natomiast progresywna będzie mieć około połowy zwojów blisko siebie a druga połowę bardziej oddaloną.
O to cała filozofia pomiedzy tymi dwoma rodzajami spręzyn, miałem u siebie eibachy liniowe -30 a teraz mam h&r -40 progresywne i znacznie przyjemniej jeździ sie na h&r :!:
Najlepiej napisz do przedstawiciela z pytaniem o charakterystykę sprężyny bo patrząc na stronę h&r zdjęcia miniaturki sa wszędzie takie same i nie idzie sie wyznać
Tutaj masz przykład jak spręzyna progresywna wygląda:
Komentarz