Obniżenie zawieszenie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • piramida
    RS
    • 2009
    • 12222
    • Superb III (3V3)

    #76
    Dodi, nie sugeruj sie opiniami tylko faktami, eibach ma w swojej ofercie sprężyny liniowe i sa one twarde w całym zakresie pracy, natomiast sprężyny H&R są sprężynami progresywnymi (przynajmniej ja takie kupiłem do siebie) które na początku swej pracy uginaja się chętniej natomiast pod koniec dobicia utwardzają się znacznie dlatego na sprężynie progresywnej lepiej się jeździ po małych nierównościach.

    Trzeba sprawdzić czy h&r do octy III jest liniowy czy progresywny, liniowa spręzyna eibacha wszystkie swoje zwoje ma w takiej samej odległości od siebie natomiast progresywna będzie mieć około połowy zwojów blisko siebie a druga połowę bardziej oddaloną.

    O to cała filozofia pomiedzy tymi dwoma rodzajami spręzyn, miałem u siebie eibachy liniowe -30 a teraz mam h&r -40 progresywne i znacznie przyjemniej jeździ sie na h&r :!:

    Najlepiej napisz do przedstawiciela z pytaniem o charakterystykę sprężyny bo patrząc na stronę h&r zdjęcia miniaturki sa wszędzie takie same i nie idzie sie wyznać

    Tutaj masz przykład jak spręzyna progresywna wygląda:
    OLX.pl to darmowe ogłoszenia lokalne w kategoriach: Praca, Dom i Ogród, Elektronika, Moda, Rolnictwo, Zwierzęta. Dla Dzieci, Sport i Hobby, Muzyka i Edukacja, Usługi i Firmy. Szybko znajdziesz tu ciekawe ogłoszenia i łatwo skontaktujesz się z ogłoszeniodawcą. Na OLX.pl czeka na Ciebie m.in. praca biurowa, mieszkania, pokoje, samochody. Jeśli chcesz coś sprzedać - w prosty sposób dodasz ogłoszenia. Chcesz coś kupić - tutaj znajdziesz ciekawe okazje, taniej niż w sklepie. A wszystkie te ogłoszenia bez konieczności zakładania konta. Sprzedawaj po sąsiedzku na OLX.pl
    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

    Komentarz

    • Dodi
      Ambiente
      • 2014
      • 129

      #77
      greg505, Nie uwierze, że ta biała RSka jest na eibachach -30mm,a nie na gwincie, pięknie siedzi na glebie :lol:

      Komentarz

      • Trancer
        Ambiente
        • 2014
        • 201

        #78
        Może zastosował taki myk jak z salonu z Genewy :lol: :

        Komentarz

        • LUKI
          RS
          • 2005
          • 5776

          #79
          Trancer, nie mam pytań :!:
          kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

          SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

          Komentarz

          • Trancer
            Ambiente
            • 2014
            • 201

            #80
            Po 2 i pół godziny "zabawy" na podnośniku moja wariatka stoi na Eibachu i na nowych 17", po pierwszej rundzie - na razie bez skorygowania geometrii - jestem pod wrażeniem, inne auto, jedzie jak przyklejone, jest ciszej a do tego wygląda o niebo lepiej. Fotki wrzucę jak się pogoda zrobi

            Komentarz


            • #81
              Trancer, o ile siadło już auto ? masz foty przed i po ?

              Komentarz

              • mcandy
                Ambiente
                • 2010
                • 115

                #82
                Zamieszczone przez Trancer
                jest ciszej
                Gratulujemy udanych modyfikacji!
                Może kolega rozwinąć kwestię co znaczy "jest ciszej"?
                Wielu użytkownikom O3 5e doskwiera to nieszczęsne dudnienie...
                ... ca 36Hz - MQB dudni, polternde hinterachse, low frequency 'boom' in cabin

                Komentarz

                • Trancer
                  Ambiente
                  • 2014
                  • 201

                  #83
                  Nie ma co gratulować, standardowy "zabieg kosmetyczny", jak pisałem odczuwam trochę inne dźwięki podczas pokonywania nierówności, jest nieco twardziej, może dlatego. Zobaczymy jak się dłużej pośmiga.

                  Komentarz

                  • greg505
                    L&K
                    • 2013
                    • 1239

                    #84
                    Ile poszlo w dol?
                    Black magic

                    Komentarz

                    • Trancer
                      Ambiente
                      • 2014
                      • 201

                      #85
                      Wszędzie około 35mm, w rzeczywistości tył jakby więcej niż Eibach podaje.

                      Komentarz


                      • #86
                        Trancer, ile zrobiłeś juz km na tych sprężynach? Zastanawiam się czy juz się wszystko ułożyło czy jeszcze trochę siądzie

                        Komentarz

                        • Trancer
                          Ambiente
                          • 2014
                          • 201

                          #87
                          Zrobiłem nie więcej niż 50 km i myślę, że pewnie trochę usiądzie. Chociaż w drugim aucie mam też kit Eibach'a od 70kkm i od założenia prawie wcale nie usiadł co akurat dobrze świadczy o tych zestawach.

                          Komentarz

                          • Dodi
                            Ambiente
                            • 2014
                            • 129

                            #88
                            Zastanawia mnie czy dzięki kitowi Eibacha Twoja Octa stała się mniej podatna na podmuchy wiatru co jest bardzo od zuwalna przy prędkościach +120km/h i wyprzedzaniu np TIRa. U mnie w wersji kombi jest masakra :|

                            Komentarz

                            • Trancer
                              Ambiente
                              • 2014
                              • 201

                              #89
                              To właśnie sprawdzałem ostatnio w trasie i jest trochę lepiej, chociaż efekt nie ustąpił. Pomimo obniżenia środka ciężkości auto ma dość sporą powierzchnie boczną i stąd ta wrażliwość na podmuchy.

                              Komentarz

                              • piramida
                                RS
                                • 2009
                                • 12222
                                • Superb III (3V3)

                                #90
                                Jakie macie szerokości opon że was tak nosi na autostradach? Do tego jak macie seryjne zawieszenie to możecie czuć podmuchy, dopiero po obniżeniu samochodu i usztywnieniu, gumach 225 samochów pewniej prowadzi się nawet przy podmuchach wiatru.
                                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                Komentarz

                                • greg505
                                  L&K
                                  • 2013
                                  • 1239

                                  #91
                                  Ja mam 225/45/17 na serii i jak mi czasem dmuchnie przy 180-200 to sie robi cieplutko :|
                                  Black magic

                                  Komentarz

                                  • misza_zabrze
                                    L&K
                                    • 2013
                                    • 1371
                                    • Octavia II combi (1Z5)
                                    • BLR 2.0 FSI 150 KM

                                    #92
                                    Moze zadam glupie pytanie. Ale nigdy nie obnizalem pojazdu itp. Chcialem sie dowiedziec jak to sie ma do uzytkowania auta. Mianowicie jesli obnizymy taka Octavie o 30mm to czy po zaladowaniu, powiedzmy wyjazad rodzinny na wakacje, nie oakze sie ze tyl lub przod, nagle zacznie ocierac o nadkola i targac wydechem po asfalcie ??.
                                    Tak sie zastanawiam bo wyglada to fajnie, a cena zestawu obnizajacego kosztuje tyle co wymiana przodnich sprezyn na ORI. Wiec czasem lepiej wrzucic cos takiego niz wymienic tylko przod a za kilka mies posypie sie tyl.
                                    Zastanawiam sie czy taki mod to tylko tak dla wygladu, przez co auto traci swa funkcjonalnosc czy nie dosc ze ladnie wyglada to i poprawia trakcje nie tracac na funkcjonalnosci.
                                    Sorki ale tak mnie natchnelo :P
                                    Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
                                    Obecnie -> Seicento 900+LPG
                                    Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
                                    Bylo ->GOLF 3 1.8

                                    Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

                                    Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

                                    Komentarz

                                    • greg505
                                      L&K
                                      • 2013
                                      • 1239

                                      #93
                                      zestaw dystansow do o3 "Eibach Pro-Spacer" po 10mm na przod i 15mm na tyl (na strone) + dluzsze sruby wychodzi ok 950zl (z przesylka)
                                      Black magic

                                      Komentarz


                                      • #94
                                        greg505, przymierzam się do zakupu dystansów z eibach lub h&r.
                                        Zamieszczone przez greg505
                                        zestaw dystansow do o3 "Eibach Pro-Spacer" po 10mm na przod i 15mm na tyl (na strone) + dluzsze sruby wychodzi ok 950zl (z przesylka)
                                        teraz mam do Ciebie pytanie, te dystanse na tylną oś to zestaw Pro-Spacer 2, 3 czy 7?
                                        No i pytanie techniczne, Pro-Spacer 2 wiadomo zwykła przelotówka z pierścieniem centrującym, 3 i 7 też teoretycznie wiadomo tzn. dystans z pierścieniem + przykręcanie do piasty. Jednak nigdzie nie potrafię znaleźć różnicy między wersja 3 a 7. Czy ktoś może zna taką różnicę>?

                                        Komentarz

                                        • greg505
                                          L&K
                                          • 2013
                                          • 1239

                                          #95
                                          Zestaw o numerze 2.
                                          Znasz ceny od h&r?

                                          Musze sie zastanowic czy zakladac dystanse, czy moze zmienic felgi z odpowiednim ET.
                                          Za same sruby, w tym zestawie eibacha wychodzi ok 300zl, to duzo, malo?
                                          Zna ktos parametry fabrycznych srub?
                                          Black magic

                                          Komentarz


                                          • #96
                                            Ceny nie znam wczoraj wysłałem zapytanie, dziś mi odpowiedzieli ale chcą abym im zmierzył dwie rzeczy. Po mierze odpisze i jutro powinienem znać ceny.
                                            300zl za śruby to duzo bo 15zl sztuka u wulkanizacja kupisz śrubę za ok 8/10zl na allegro jeszcze taniej.

                                            Komentarz

                                            • bob_best
                                              Rider
                                              • 2013
                                              • 744
                                              • Octavia III (5E3)
                                              • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                              #97
                                              Zamieszczone przez greg505
                                              Zestaw o numerze 2.
                                              Znasz ceny od h&r?

                                              Musze sie zastanowic czy zakladac dystanse, czy moze zmienic felgi z odpowiednim ET.
                                              Za same sruby, w tym zestawie eibacha wychodzi ok 300zl, to duzo, malo?
                                              Zna ktos parametry fabrycznych srub?
                                              To jest baaardzo drogo. W zestawie z dystansami to już w ogóle jest rozbój. Kompletnie bez sensu.
                                              Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam

                                              Komentarz

                                              • Trancer
                                                Ambiente
                                                • 2014
                                                • 201

                                                #98
                                                Najkorzystniej kupić dystanse w systemie 7, czyli mocowane do piasty przy użyciu specjalnych śrub, a koło mocowane do dystansu przy użyciu oryginalnych szpilek. Niezbędne do montażu dystansów do piasty śruby są dostarczane w zestawie. Koszt kompletu 2 dystansów poszerzających oś o 40mm wynosi 403zł - takie info mam od Eibach.pl

                                                Tylko nie wiem czy 20mm na koło z przodu to nie za dużo??

                                                Komentarz


                                                • #99
                                                  Trancer, przy oryginalnym kole 20mm na stronę z przodu to za dużo.
                                                  Co sądzicie o sprężyna firmy vogtland? Podobno charakterystyka pracy podobna jak u Eibach.

                                                  [ Dodano: Sro 21 Maj, 14 17:09 ]
                                                  Trancer, mam do Ciebie prośbę, możesz zmierzyć wysokości od ziemi do błotnika tak jak to zaznaczyłem na rysunku ?

                                                  Komentarz

                                                  • piramida
                                                    RS
                                                    • 2009
                                                    • 12222
                                                    • Superb III (3V3)

                                                    misza_zabrze, na eibachu -30 samochód po załadunku mniej siądzie niż na seryjnej sprężynie więc lecąc na wakacje możesz być spokojny :!:
                                                    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                                    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...