Obniżenie zawieszenie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Lukii
    Rider
    • 2015
    • 562

    A nie chcesz gwinta takiego jak ma gerard
    U niego w Czestochowie za 3kg +/- z montażem będziesz miał.
    Z tego co wiem to komfort u niego z 19" Tobie odpowiadał...

    Jak nie chcesz gwinta to idź w Sportline - będziesz zadowolony.
    Lukii

    Mój Brokuł

    Komentarz

    • piramida
      RS
      • 2009
      • 12222
      • Superb III (3V3)

      anomal, do obniżenia 25mm to może wystarczy wymienić same springi a nie iść w cały zestaw?
      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

      Komentarz

      • anomal
        Rider
        • 2015
        • 577

        czyli to

        Napisz do nas ✉ [email protected] | Oferujemy zawieszenia sportowe i gwintowane, sprężyny obniżające i amortyzatory sportowe.




        gdzies byl post, ze przy gwincie trzeba 'zabudowac/okryc' cos na zime, o co chodzi?
        kura ze slaska - prawie seria...

        sprzedam magnetyzer do O3 RS

        Komentarz

        • LUKI
          RS
          • 2005
          • 5776

          anomal chodzi o zabezpieczenie lagi w miejscu gwintu i nakrętek

          wiesz w zimie szybko zap...... można ten temat i przy próbie podniesienia lub obniżenia będzie kicha...

          kilku moich znajomych właśnie po zimie miało problemy z ruszeniem nakrętek regulacji

          btw
          latasz ostro więc weź AP z regulacją tłumienia amortyzatorów - kilka pln więcej ale warto
          kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

          SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

          Komentarz

          • Lukii
            Rider
            • 2015
            • 562

            Tak gerard ma AP. Z tego co wiem to ma skrecony najniżej i tego wcale nie reguluje
            Luki dobrze napisal - najlepiej gwint zabezpieczyć. Np taśmą - izolacja powinna być ok.
            Z tego co wiem to nawet w najlepszych gwintach jak KW tez warto to robić.
            Wiadomo rdza, rdzą i w KW Inoxline nie bedzie pewnie takiego problemu jak w innych tańszych ale samo zabrudzenie gwintu błotem sprawia ze po zimie trzeba czyścić zawias.

            Natomiast nie przejmowalbym sie tym - gwint to zawsze gwint i ustawisz sobie wysokość jak chcesz i po problemie - pewnie nie będziesz tym zbyt dużo kręcił.
            Kit pozostawia zawsze pewien niedosyt w stylu - a te 2 cm niżej moglby ten tył usiąść a z przodu o jeden cm wyżej
            Lukii

            Mój Brokuł

            Komentarz

            • Kapitan Snuja
              Ambiente
              • 2015
              • 189

              Jeśli masz kasę to tylko gwint - oczywiście porządny. Z zabezpieczeniem to tak średnio mi się widzi. Miałem gwinty w 3 autach i nigdy tego nie robiłem - choć fakt, że w FK zapłaciłem dwa razy za nowe nakrętki i noc w garaży, żeby starych się pozbyć. Ciężko będzie to zabezpieczyć, bo niektóre (a może i większość) ma nakrętki z wycięciami pod klucz i tam już taśmy nie założysz. Pod sprężynę nic nie wsadzisz, bo i tak się wytrze. A nawet jak to znając życie zaraz dostanie się coś pod to i dopiero się zrobi "woreczek kiszony" przez całą zimę. Nie kombinowałbym z tym zabezpieczeniem.

              Jeździłem na produktach AP (gwint i kit) w BMW - i muszę powiedzieć, że jak na te pieniądze to byłem naprawdę zadowolony. Jeśli nie oczekujesz fajerwerków i nie onanizujesz się nad autem to odpuść sonie KW za 10 tysięcy - kupują ludzie takie zawiasy do aut, które sadzają na sam dół, jeżdżą 30 na godzinę. Szkoda takiego zawiasu o kasy.
              Biały działkowóz

              Komentarz

              • maro rs
                Elegance
                • 2014
                • 948

                Z jednej strony tani ten gwint, może też bym sobie kiedyś założył jak będzie fajny? Z drugiej, podobno teraz jest moda na odchodzenie od gwintów na rzecz dedykowanych zestawów, typu sportline - no i tak naprawdę ile osób kręci gwintem lato / zima - założę się że większość ustawia raz i nie dotyka.
                "k..., aleś pan tu bestię postawił"

                Komentarz

                • anomal
                  Rider
                  • 2015
                  • 577

                  dzieki za pomoc panowie

                  klepniete w best-performance w czestochowie, tam gdzie gerard zakladal 8)



                  marek - jak sypnie sniegiem jak w nowym jorku to podniose i tyle
                  kura ze slaska - prawie seria...

                  sprzedam magnetyzer do O3 RS

                  Komentarz

                  • maro rs
                    Elegance
                    • 2014
                    • 948

                    Niby tak. Ja jestem za, bo chętnie kiedyś zobaczę i poczuję, jak to wygląda i jeździ
                    "k..., aleś pan tu bestię postawił"

                    Komentarz

                    • gerard_ktm
                      Ambiente
                      • 2014
                      • 169

                      maro rs, ja jak założyłem gwint tak od razu skręcony został do samego dołu i to by było na tyle jedyna kwestia na jaką trzeba uważać to krawężniki ale to nawet przy samych sprężynach będzie już problem występował
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=83516

                      Komentarz

                      • anomal
                        Rider
                        • 2015
                        • 577

                        Zamieszczone przez LUKI
                        btw
                        latasz ostro więc weź AP z regulacją tłumienia amortyzatorów - kilka pln więcej ale warto

                        dzwonili wlasnie z best-performance i pytali czy mam przycisk do regulacji tlumienia amorkow, nie mam
                        gdybym chcial kupic zawieszenie z taka regulacja (z telefonu np) to jest z KW ale cena ok 10k
                        kura ze slaska - prawie seria...

                        sprzedam magnetyzer do O3 RS

                        Komentarz

                        • Lukii
                          Rider
                          • 2015
                          • 562

                          Zamieszczone przez anomal
                          Zamieszczone przez LUKI
                          btw
                          latasz ostro więc weź AP z regulacją tłumienia amortyzatorów - kilka pln więcej ale warto

                          dzwonili wlasnie z best-performance i pytali czy mam przycisk do regulacji tlumienia amorkow, nie mam
                          gdybym chcial kupic zawieszenie z taka regulacja (z telefonu np) to jest z KW ale cena ok 10k
                          Bierz anomal i się nie zastanaiwaj
                          Gratuluje wyboru.
                          Lukii

                          Mój Brokuł

                          Komentarz

                          • LUKI
                            RS
                            • 2005
                            • 5776

                            Zamieszczone przez anomal
                            Zamieszczone przez LUKI
                            btw
                            latasz ostro więc weź AP z regulacją tłumienia amortyzatorów - kilka pln więcej ale warto

                            dzwonili wlasnie z best-performance i pytali czy mam przycisk do regulacji tlumienia amorkow, nie mam
                            gdybym chcial kupic zawieszenie z taka regulacja (z telefonu np) to jest z KW ale cena ok 10k
                            ale im chodzi o odpowiednik DCC, etc

                            u nas tego nie ma

                            zapytaj o

                            apX z regulacją siły tłumienia
                            kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                            SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                            Komentarz

                            • Kapitan Snuja
                              Ambiente
                              • 2015
                              • 189

                              Czy ktos ma foto O3, która wyjechała z fabrycznym "sportowym zawieszeniem" i została posadzona na sprężynach -40. Jestem ciekawy czy jest jakaś różnica, bo nie pamiętam, czy skodoskie sporotowe jest -20 czy -40.
                              Biały działkowóz

                              Komentarz

                              • LUKI
                                RS
                                • 2005
                                • 5776

                                Zamieszczone przez Kapitan Snuja
                                Czy ktos ma foto O3, która wyjechała z fabrycznym "sportowym zawieszeniem" i została posadzona na sprężynach -40. Jestem ciekawy czy jest jakaś różnica, bo nie pamiętam, czy skodoskie sporotowe jest -20 czy -40.
                                chyba o 13mm

                                więc różnica będzie widoczna i to bardzo
                                kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                Komentarz

                                • gerard_ktm
                                  Ambiente
                                  • 2014
                                  • 169

                                  Kapitan Snuja, ja założyłem początkowo sprężyny i co tu dużo mówić...tydzień później zamówiłem gwint gdzieś tam zresztą są zdjęcia na forum jak to u mnie wyglądało na samych sprężynach
                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=83516

                                  Komentarz

                                  • Kapitan Snuja
                                    Ambiente
                                    • 2015
                                    • 189

                                    Zamieszczone przez gerard_ktm
                                    Kapitan Snuja, ja założyłem początkowo sprężyny i co tu dużo mówić...tydzień później zamówiłem gwint gdzieś tam zresztą są zdjęcia na forum jak to u mnie wyglądało na samych sprężynach
                                    Sprężyny zapewne dawno sprzedane?
                                    Biały działkowóz

                                    Komentarz

                                    • Lukii
                                      Rider
                                      • 2015
                                      • 562

                                      Dawno poszły - było na nie sporo klientów

                                      Kapitan ale może ja swoje HR będę zamieniał na gwint.
                                      Koło marca powinienem wiedzieć.
                                      Jak jesteś zainteresowany a czas Cię nie ciśnie to poczekaj

                                      [ Dodano: Sro 17 Lut, 16 13:55 ]
                                      Fajny patent ale niestety nie jest dostępny do sporej ilości aut.
                                      Trzeba by było poszperać i pogadać z importerem.

                                      Napisz do nas ✉ [email protected] | Oferujemy zawieszenia sportowe i gwintowane, sprężyny obniżające i amortyzatory sportowe.
                                      Lukii

                                      Mój Brokuł

                                      Komentarz

                                      • ucho235
                                        Classic
                                        • 2015
                                        • 33
                                        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                        Przymierzam się do zakupu zawieszenia gwintowanego do mojej O3 RS. Zastanawiam się czy kupić budżetowe AP, czy lepiej będzie zainwestować trochę więcej i kupić KW V2, albo KW Street Comfort. Zależy mi na tym, żeby po 3-4 latach nie musiał regenrować amorków (w rok robię około 12 tys. km), żeby nie zrobić betonu i nie straciło za dużo na komforcie (oczywiście zdaję sobię sprawę że będzie twardziej). KW Street Comfort obniża max 3 centymetry i czy to wystarczy?. Czy może wziąść gwint eibach z ceną pomiędzy AP, a KW?, albo KW V1 - tylko czy nie będzie bardzo twarde, a brak regulacji siły odbicia.

                                        Komentarz

                                        • LUKI
                                          RS
                                          • 2005
                                          • 5776

                                          Zamieszczone przez ucho235
                                          KW Street Comfort obniża max 3 centymetry i czy to wystarczy?
                                          KW ściągniesz do 5/6cm więc spokojnie.

                                          Street Comfort jest bardziej komfortowe niż zawieszenie s line w Audi (takie porównanie na szybko).

                                          Będziesz zadowolony, tylko że 5k zł trzeba wybecalować.

                                          A jak 5k zł przekracza Twój budżet to bierz AP ale serię X (regulacja tłumienia) za 3-3.5kzł.
                                          kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                          SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                          Komentarz

                                          • ucho235
                                            Classic
                                            • 2015
                                            • 33
                                            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                            KW Streef Comfor ściągnę max 5 centymetrów? podają że max 3 centymetry i boję się że mi zabraknie tego 1 centymetra....
                                            Rozuimiem, że jest bardziej komfortowe od S-line, ale auto na zakrętach będzie się dobrze zachowywać, nie będzie się giąć, auto nie będzie pływać....
                                            Tylko wiem, ze jak ustawię regulację siły odbicia to nie będę z tego korzystał.
                                            Bardziej biorę taką opcję, żeby ustawić na soft i to zostawić....
                                            Czy ustawienie na soft w KW 2 odpowiada KW V1.
                                            Sorki za takie pytania, ale będzie to mój pierwszy gwint

                                            Komentarz

                                            • LUKI
                                              RS
                                              • 2005
                                              • 5776

                                              Zamieszczone przez ucho235
                                              KW Streef Comfor ściągnę max 5 centymetrów? podają że max 3 centymetry i boję się że mi zabraknie tego 1 centymetra....
                                              generalnie w maxie zejdziesz do 6

                                              Zamieszczone przez ucho235
                                              Rozuimiem, że jest bardziej komfortowe od S-line, ale auto na zakrętach będzie się dobrze zachowywać, nie będzie się giąć, auto nie będzie pływać....
                                              nie będzie takiego efektu

                                              Zamieszczone przez ucho235
                                              Tylko wiem, ze jak ustawię regulację siły odbicia to nie będę z tego korzystał.
                                              Bardziej biorę taką opcję, żeby ustawić na soft i to zostawić....
                                              no to jak soft to musisz V2

                                              Zamieszczone przez ucho235
                                              Czy ustawienie na soft w KW 2 odpowiada KW V1.
                                              nie, V1 jest 'twardy'

                                              V1 im niżej tym większy 'beton'
                                              kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                              SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                              Komentarz

                                              • Lukii
                                                Rider
                                                • 2015
                                                • 562

                                                Jak masz $ i auto na dłużej to idź na pewno w KW.
                                                Z tego co wiem to sporo osób kiedy pierwszy zestaw kupuje KW V.2 to kolejny idą już w KW V.1 bez regulacji bo po prostu nigdy tym nie kręcili mając V2.

                                                Jak zależy Ci na komforcie a z drugiej strony nie wiesz czy street comfort da Ci optymalną glebe idź w KW V.2
                                                $ są już podobne a przy takim wydatku lepiej mieć większy zakres regulacji niż po montażu uczucie niedosytu...
                                                Lukii

                                                Mój Brokuł

                                                Komentarz

                                                • ucho235
                                                  Classic
                                                  • 2015
                                                  • 33
                                                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                                  Zamieszczone przez LUKI
                                                  generalnie w maxie zejdziesz do 6
                                                  jesteś pewnie, że w przypadku STREET COMFORT tyle będzie do osiągnięcia... mi max zależy na 4 centymetrach. Dystrybutor powiedział 3 centymetry i stwierdziłem, że może zabraknie tych 0,5 ; 1 centymetra - będzie taki nidosyt...
                                                  Z racji moich przebiegów autem pewnie jeszcze z 8 lat pojeżdzę...
                                                  Inwestując w KW V1 i opuszczając o 3,5 centymetra, może 4 będzie już beton...? Czy trochę twardziej niż obecnie

                                                  Komentarz

                                                  • Lukii
                                                    Rider
                                                    • 2015
                                                    • 562

                                                    Będzie ciut twardziej niż obecne ale nie beton.
                                                    Lukii

                                                    Mój Brokuł

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...