Geko do 1.6TDI dawalo duzo inteligentniejszego boxa niz to mialo miejsce jeszcze w silnika 2.0TDI PD. Tak wiec w tej kwestii tez juz duzo sie zmienilo. Do tego box ma byc strojony na aucie i to nie przez magiczne pokretlo POWER z boku modulu.
OIII 1.8 TSI DSG - Chip?
Zwiń
X
-
Już to gdzieś pisałem, że moim zdaniem zeperfs ma nieprawidłowe czasy dla 1.8TSI - 8s do setki zamiast 7,4...Zamieszczone przez MadDriverA tymczasem: http://www.zeperfs.com/en/duel4742-4684.htm
Komentarz
-
-
Pisza, ze producent ("0 to 100 kph claimed") podaje 7.4, a z wynikow realnych jest 8.0. Wartosc 8 sekund jest srednia pochodzaca z magazynow samochodowych Revue Automobile Suisse oraz Auto Motor & Sport. Oczywiscie wciaz niewiele to mowi, bo nie znamy detali robienia pomiaru.Zamieszczone przez mac_aaronJuż to gdzieś pisałem, że moim zdaniem zeperfs ma nieprawidłowe czasy dla 1.8TSI - 8s do setki zamiast 7,4...Zamieszczone przez MadDriverA tymczasem: http://www.zeperfs.com/en/duel4742-4684.htm
Nie zmienia to jednak faktu, ze 1.8 dostaje baty po calosci przynajmniej w podanym linku
Fajne z 1.8 jest to, ze mozna miec wersje 4x4. Ale ilu po kupnie samochodu za ponad 100k PLN od razu bedzie robic w nim udziwnienia wyrzucajac gwarancje w piach?
Chyba niewielu
Pomijajac kwestie, ze upodabnianie takiego samochodu do RS tez bedzie kosztowac...
Zwrocilem uwage jeszcze na jeden szczegol: waga RS wydaje sie byc wieksza niz podaje producent: 1370 kg vs 1511 kg. Skoda podaje, ze nawet RS kombii z kierowca to tylko 1467 kg.
Komentarz
-
-
MadDriver, nie możliwe co by RS ważył ponad 1500kg :!:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
"Masa własna pojazdu z kierowcą - 1.445 kg" - OIII RS 2.0 TSI DSG
"Masa własna pojazdu z kierowcą - 1.335 kg" - OIII 1.8 TSI DSG
wg. danych producenta
VAG liczy kierowcę jako 75 kg, ciężko zazwyczaj dowiedzieć się o wagę z konkretnym wyposażeniem
moje Yeti wg. danych Skody miało ważyć 1480 kg a waży 1630 kg, powiedzmy, że 30 kg to wygłuszenie więc mamy wagę auta 1600 kg
Komentarz
-
-
ketivv, ciekawe dlaczego RS jest cięższy o 100kg od 1.8? Co tam może aż tyle ważyć? Fele, hamulce, silnik... :roll: Ile waży 1.8tsi 4x4?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Leergewicht (kg) inkl. Fahrer (75 kg) [1.450] - OIII combi 1.8 TSI DSG 6 4x4 - waga bez kierowcy 1375 kg
OIII RS 2.0 TSI DSG combi 1460 kg - kierowca = 1385 kg
stylizacja kosztuje wagę ;-) podwójny wydech w 2.0 TSI o ile się nie mylęZamieszczone przez piramidaketivv, ciekawe dlaczego RS jest cięższy o 100kg od 1.8?
jest jeszcze pewien haczyk waga RS-a podana jest już dla konkretnej linii wyposażenia, natomiast waga 1.8 TSI DSG 4x4 jest podana prawdopodobnie dla "golasa"
tu 20 kg tam 15 kg i tak się ziarnko do ziarnka zbiera
Komentarz
-
-
Mnie akurat nie dziwi że przy 70km/h wyleciał RS i cywilna wersja, wydaje mi się że przy 70km/h wylatuje większość pojazdów a to że RS ma 12 czy 13mm niższy zawias nie znaczy że test łosia zaliczy przy 100km/h :lol:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
może nie 100km/h, ale z 75km/h mógł zrobić ... ma obniżony zawias, być może też sztywniejszy, do tego pewnie szersze i z mniejszym profilem opony i to wszystko po to, aby w zakrętach zachowywać się tak samo jak komfortowy cywilny?Zamieszczone przez piramidaMnie akurat nie dziwi że przy 70km/h wyleciał RS i cywilna wersja, wydaje mi się że przy 70km/h wylatuje większość pojazdów a to że RS ma 12 czy 13mm niższy zawias nie znaczy że test łosia zaliczy przy 100km/h :lol:Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
ET zapewne 51 i do tego 7.5cala szału w zakrętach nie robią, pasowałoby mieć grubsze stabilizatory które poprawiają stabilność przy nagłych przechyłach po za tym obawiam się że oprócz krótszych sprężyn zawias RSa za bardzo nie rózni się od wersji cywilnejZamieszczone przez Zorrmoże nie 100km/h, ale z 75km/h mógł zrobić ... ma obniżony zawias, być może też sztywniejszy, do tego pewnie szersze i z mniejszym profilem opony i to wszystko po to, aby w zakrętach zachowywać się tak samo jak komfortowy cywilny?Zamieszczone przez piramidaMnie akurat nie dziwi że przy 70km/h wyleciał RS i cywilna wersja, wydaje mi się że przy 70km/h wylatuje większość pojazdów a to że RS ma 12 czy 13mm niższy zawias nie znaczy że test łosia zaliczy przy 100km/h :lol:
Mam porównanie u siebie gdy przez chwile jeździłem na felgach 18x8 et48 vs 18x8.5 et45, na węższych felach i et48 nie to auto, w zakrętach spora różnica na nie korzyść tych pierwszych :!: a wydawało by się co to jest te 3mm czy pół cala tak więc jak by Rsowi założyć odpowiednie felgi i wymienić stabilizatory to obstawiam że te 75 czy 80km/h jest do zrobienia.
P.S. dobrze że octa nie wywineła takiego manewru jak ten jeep :lol:
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Z tego "testu" absolutnie nie wynika, że rs i 1.8TSI prowadzą się podobnie. Po pierwsze jedno auto to liftback, drugie kombi. Po drugie nie mamy danych do jakich faktycznie prędkości (nie widać dokładnie na filmie(1.8tsi miało 69)) jedno i drugie auto się rozpędziło. Nawet jeżeli kierownik starał się utrzymać 70km na godzinę , to nie wiadomo czy mu się faktycznie udało, ani czy przekłamania licznika w jednym i drugim aucie są takie same(mają przecież różną skalę.Zamieszczone przez greg505Dzis w tv bylo porownanie 1.8 i rs, z testu wyniklo ze prowadza sie podobnie :shock:
Oba w tescie losia wypadly przy 70km/h
Generalnie taki "test" to o kant d..y potłuc.
Mogli zabrać jakiegoś gościa który potrafi jeździć i sprawdzić auto na torze.
Jeździliście RS-em? Ja jeździłem i ciężko te auta porównać.
Ja rozumiem, że 1.8TSI jest fajne , ale bez jaj to nie RS.
Miałem kiedyś Seata Leona 1.8TSI i mimo, że zrobiłem w nim 233KM to do Cupry mu brakowało (skrzynia, układ kierowniczy, hamulcowy, zawieszenie wszystko w Cuprze lepsze) i przestańmy się oszukiwać z RS-em jest podobnie.
Komentarz
-
-
wydaje mi się, że jest tam testowany RS Combi, podają, że fabrycznie powinno być 6,9s do setki. Liftback ma 6.8s katalogowo.Zamieszczone przez MadDriverZwrocilem uwage jeszcze na jeden szczegol: waga RS wydaje sie byc wieksza niz podaje producent: 1370 kg vs 1511 kg. Skoda podaje, ze nawet RS kombii z kierowca to tylko 1467 kg.
Komentarz
-
-
Z RSem i cywilem jest tak samo jak ze zwykłym golfem i Rką...niby nie widać różnicy na pierwszy rzut oka...ale przy bardziej agresywnej jeździe różnica staje się kosmiczna...Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
Komentarz
-
-
W temacie kręcenia CJSA- MTM ma w ofercie dwa boxy- jeden "podwykonawców"- który daje ~220KM/300NM w cenie 3490zł ze strojeniem, i autorski box MTM M-cantronic, generujący ~230/330NM w cenie 6450zł. ze strojeniem.
Cena cantronica jest zaporowa, a box "podwykonawcy" to najpewniej przebrandowany V-tech (mają ofertę robienia klocka z innymi napisami). :wink:Im bardziej czcisz bogów wieczorem, tym chętniej następnego dnia rano zsyłają demony, by tańczyły w twojej głowie.
Seat Leon FR 1.8TSI 2013
Komentarz
-

Komentarz