Geko do 1.6TDI dawalo duzo inteligentniejszego boxa niz to mialo miejsce jeszcze w silnika 2.0TDI PD. Tak wiec w tej kwestii tez juz duzo sie zmienilo. Do tego box ma byc strojony na aucie i to nie przez magiczne pokretlo POWER z boku modulu.
OIII 1.8 TSI DSG - Chip?
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez MadDriverA tymczasem: http://www.zeperfs.com/en/duel4742-4684.htm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mac_aaronZamieszczone przez MadDriverA tymczasem: http://www.zeperfs.com/en/duel4742-4684.htm
Nie zmienia to jednak faktu, ze 1.8 dostaje baty po calosci przynajmniej w podanym linku
Fajne z 1.8 jest to, ze mozna miec wersje 4x4. Ale ilu po kupnie samochodu za ponad 100k PLN od razu bedzie robic w nim udziwnienia wyrzucajac gwarancje w piach? Chyba niewielu Pomijajac kwestie, ze upodabnianie takiego samochodu do RS tez bedzie kosztowac...
Zwrocilem uwage jeszcze na jeden szczegol: waga RS wydaje sie byc wieksza niz podaje producent: 1370 kg vs 1511 kg. Skoda podaje, ze nawet RS kombii z kierowca to tylko 1467 kg.
Komentarz
-
-
MadDriver, nie możliwe co by RS ważył ponad 1500kg :!:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
"Masa własna pojazdu z kierowcą - 1.445 kg" - OIII RS 2.0 TSI DSG
"Masa własna pojazdu z kierowcą - 1.335 kg" - OIII 1.8 TSI DSG
wg. danych producenta
VAG liczy kierowcę jako 75 kg, ciężko zazwyczaj dowiedzieć się o wagę z konkretnym wyposażeniem
moje Yeti wg. danych Skody miało ważyć 1480 kg a waży 1630 kg, powiedzmy, że 30 kg to wygłuszenie więc mamy wagę auta 1600 kg
Komentarz
-
-
ketivv, ciekawe dlaczego RS jest cięższy o 100kg od 1.8? Co tam może aż tyle ważyć? Fele, hamulce, silnik... :roll: Ile waży 1.8tsi 4x4?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Leergewicht (kg) inkl. Fahrer (75 kg) [1.450] - OIII combi 1.8 TSI DSG 6 4x4 - waga bez kierowcy 1375 kg
OIII RS 2.0 TSI DSG combi 1460 kg - kierowca = 1385 kg
Zamieszczone przez piramidaketivv, ciekawe dlaczego RS jest cięższy o 100kg od 1.8?
jest jeszcze pewien haczyk waga RS-a podana jest już dla konkretnej linii wyposażenia, natomiast waga 1.8 TSI DSG 4x4 jest podana prawdopodobnie dla "golasa"
tu 20 kg tam 15 kg i tak się ziarnko do ziarnka zbiera
Komentarz
-
-
Mnie akurat nie dziwi że przy 70km/h wyleciał RS i cywilna wersja, wydaje mi się że przy 70km/h wylatuje większość pojazdów a to że RS ma 12 czy 13mm niższy zawias nie znaczy że test łosia zaliczy przy 100km/h :lol:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaMnie akurat nie dziwi że przy 70km/h wyleciał RS i cywilna wersja, wydaje mi się że przy 70km/h wylatuje większość pojazdów a to że RS ma 12 czy 13mm niższy zawias nie znaczy że test łosia zaliczy przy 100km/h :lol:Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ZorrZamieszczone przez piramidaMnie akurat nie dziwi że przy 70km/h wyleciał RS i cywilna wersja, wydaje mi się że przy 70km/h wylatuje większość pojazdów a to że RS ma 12 czy 13mm niższy zawias nie znaczy że test łosia zaliczy przy 100km/h :lol:
Mam porównanie u siebie gdy przez chwile jeździłem na felgach 18x8 et48 vs 18x8.5 et45, na węższych felach i et48 nie to auto, w zakrętach spora różnica na nie korzyść tych pierwszych :!: a wydawało by się co to jest te 3mm czy pół cala tak więc jak by Rsowi założyć odpowiednie felgi i wymienić stabilizatory to obstawiam że te 75 czy 80km/h jest do zrobienia.
P.S. dobrze że octa nie wywineła takiego manewru jak ten jeep :lol:
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez greg505Dzis w tv bylo porownanie 1.8 i rs, z testu wyniklo ze prowadza sie podobnie :shock:
Oba w tescie losia wypadly przy 70km/h
Generalnie taki "test" to o kant d..y potłuc.
Mogli zabrać jakiegoś gościa który potrafi jeździć i sprawdzić auto na torze.
Jeździliście RS-em? Ja jeździłem i ciężko te auta porównać.
Ja rozumiem, że 1.8TSI jest fajne , ale bez jaj to nie RS.
Miałem kiedyś Seata Leona 1.8TSI i mimo, że zrobiłem w nim 233KM to do Cupry mu brakowało (skrzynia, układ kierowniczy, hamulcowy, zawieszenie wszystko w Cuprze lepsze) i przestańmy się oszukiwać z RS-em jest podobnie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MadDriverZwrocilem uwage jeszcze na jeden szczegol: waga RS wydaje sie byc wieksza niz podaje producent: 1370 kg vs 1511 kg. Skoda podaje, ze nawet RS kombii z kierowca to tylko 1467 kg.
Komentarz
-
-
Z RSem i cywilem jest tak samo jak ze zwykłym golfem i Rką...niby nie widać różnicy na pierwszy rzut oka...ale przy bardziej agresywnej jeździe różnica staje się kosmiczna...Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
Komentarz
-
-
W temacie kręcenia CJSA- MTM ma w ofercie dwa boxy- jeden "podwykonawców"- który daje ~220KM/300NM w cenie 3490zł ze strojeniem, i autorski box MTM M-cantronic, generujący ~230/330NM w cenie 6450zł. ze strojeniem.
Cena cantronica jest zaporowa, a box "podwykonawcy" to najpewniej przebrandowany V-tech (mają ofertę robienia klocka z innymi napisami). :wink:Im bardziej czcisz bogów wieczorem, tym chętniej następnego dnia rano zsyłają demony, by tańczyły w twojej głowie.
Seat Leon FR 1.8TSI 2013
Komentarz
-
Komentarz