największym ograniczeniem będzie raczej skrzynia DSG a nie "bezpieczne" opcje dotyczące silnika
OIII 1.8 TSI DSG - Chip?
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez lempartZamieszczone przez ketivvnajwiększym ograniczeniem będzie raczej skrzynia DSG a nie "bezpieczne" opcje dotyczące silnika
Sam program nie zrobi krzywdy żadnemu silnikowi czy skrzyni biegów, odnośnie dsg to sama skrzynia wytrzymuje spokojnie 450Nm i te 360-380koni a po zmianie sprzęgieł na mocniejsze to jeszcze więcej :szeroki_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
nie wiem jakie sprzęgła są w tej skrzyni DSG oraz jakie jest zabezpieczenie w sterowniku
o ile zabezpieczenie można "przestawić" to podobno powyżej 400-410 Nm lepiej wymienić sprzęgła na mocniejsze a to już koszt rzędu paru tysięcy (strzelam 5-6 k pln)
moc jest pochodną momentu obrotowego, remap tak czy inaczej warto zrobić bo to najtańsza i bezpieczna forma "poprawienia" fabryki
Komentarz
-
-
lempart, spokojnie moc podniesiona o 50% nie wpływa za bardzo na zużycie silnika o ile dba sie o podstawowe czynności typu wymiana oleju pomiędzy 10-15kkm, nie pałowania zimnego silnika czy chłodzenie turbo po mocnym butowaniu.
Czyli taki 300konny RS zapewne zrobi tyle km co seryjny RS, czasami nawet wskazane jest poprawić seryjną mapę bo nie zawsze seryjne parametry są idealnie napisane po za tym auto po programie zazwyczaj mniej pali i mniej sie męczy :!:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftProblemem nie jest moc, tylko Nm. Ciekaw jestem czy ta skrzynia jest wzmocniona wzgledem starej skrzyni DSG7, ktora jest lipna
Zamieszczone przez piramidaodnośnie dsg to sama skrzynia wytrzymuje spokojnie 450Nm i te 360-380koni a po zmianie sprzęgieł na mocniejsze to jeszcze więcej :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftCiekaw jestem czy ta skrzynia jest wzmocniona wzgledem starej skrzyni DSG7, ktora jest lipna
[ Dodano: Nie 13 Paź, 13 22:44 ]
Zamieszczone przez lempartgdybys dostal w spadku teraz nowego rs'a w benzynie, to jakie udziwnienia bys w nim przeprowadzil?
(oczywiście przyjmując modyfikacje w obrębie Skody OIII)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez elektrykprostyZamieszczone przez lemparttak, w rs jest dsg 6.
faktycznie, szkoda, ze RS nie jest 4x4.
Sportowe fotele można domówić. Obniżone zawieszenie też. Pewno zderzaki też są dostępne.
Komentarz
-
-
bez przesady z tym RS-em cóż tam jest takiego niesamowitego ?
mocniejszy silnik, ciut twardsze (co nie znaczy lepsze) zawieszenie, może pełne gumy na wahaczu z przodu, fotele pomijam bo można dokupić praktycznie takie same jako Dynamic
wystylizowany na zewnątrz i to chyba największa zmiana
niestety nie łączą tego silnika z takim napędem jak 4x4 ot taka polityka VAG-a
Komentarz
-
-
wszystko fajnie, tylko jesli by chciec miec to 1.8 fajnie wyposazone (a wiec juz koszt RS) + przerobki o ktorych wspomniano ==> wtedy kosztowo robi sie malo ciekawie. dodajmy do tego kwestie utraty gwarancji. z pewnoscia to nie dla mnie, bo kupujac nowe auto chce nim jezdzic, a nie z nim robic i dokladac do niego po wyjechaniu z salonu.
ale to tylko moja opinia, moze innym odpowiada taki wariant
niestety VAG nie zrobil RS'a 4x4 i cos mi mowi, ze to nie przypadek... czasami czytajac artykuly prasowe, mozna uslyszec, ze VAG niemal podcina galaz na ktorej siedzi robiac "za dobre" Skody. watpie jednak, by nie wiedzieli co robia. mysle wrecz, ze wszystko jest profesjonalnie rezyserowane na poziomie dzialow marketingu. i tak Skoda ma swoje bagienko, Seat swoje, VW swoje, Audi.... a to, ze dziala sie w ramach grupy ma korzysci, bo mozna reuzytkowac komponenty i know-how. no i ma sie dywersyfikacje ryzyka dla calego biznesu.
Komentarz
-
-
My tu gadu-gadu, a czy ktoś już oferuje cokolwiek do tego 1.8 TSI oprócz v-techowych boxów? :wink:Im bardziej czcisz bogów wieczorem, tym chętniej następnego dnia rano zsyłają demony, by tańczyły w twojej głowie.
Seat Leon FR 1.8TSI 2013
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez elektrykprostyZamieszczone przez AKaMy tu gadu-gadu, a czy ktoś już oferuje cokolwiek do tego 1.8 TSI oprócz v-techowych boxów? :wink:
Co do ceny. Faktycznie TSI 4x4 jest droższy od RS-a.
A wciąż będzie jednak brakować naklejki VRS i 0,2 litra pojemności.
Zastanawiam się nad inną rzeczą, czy będzie można wsadzić silnik R32 z golfa V do nowej octy?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez elektrykprostyCo do ceny. Faktycznie TSI 4x4 jest droższy od RS-a.
A wciąż będzie jednak brakować naklejki VRS i 0,2 litra pojemności.
Komentarz
-
-
Panowie- mógł by mi ktoś objasnić, dlaczego koniec końców BOX to syf?Im bardziej czcisz bogów wieczorem, tym chętniej następnego dnia rano zsyłają demony, by tańczyły w twojej głowie.
Seat Leon FR 1.8TSI 2013
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AKaPanowie- mógł by mi ktoś objasnić, dlaczego koniec końców BOX to syf?
Te droższe boxy to pewnie są w stanie kompleksowo oszukać ECU i może coś z tego wyjdzie, natomiast te najtańsze to pewnie tylko zapodają niższą temperaturę powietrza niż w rzeczywistości, co w efekcie generuje bogatszą mieszankę, a co może mieć fatalne skutki.Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
Pamiętam, że te stare boxy do VP-37 składały się z rezystora, ale to jest T.benz więc nie ma zbytnio możliwości popełnienia błędu- bo po prostu silnik się rozdupi. Rozmawiałem z kolegą Serferem i odradzał, ale mam wrażenie że wujowatość osiągów na boksie mogła być spowodowana paliwem- w końcu TSI są niejako "uczulone" na chrzczone...Im bardziej czcisz bogów wieczorem, tym chętniej następnego dnia rano zsyłają demony, by tańczyły w twojej głowie.
Seat Leon FR 1.8TSI 2013
Komentarz
-
Komentarz