nie wiem czy to wolno dzialajace forum dzis, czy jakis moderator skasowal bo napisalem niby 2 razy, ale wkleje jeszcze raz, bo moze kogos interesuje jak idzie rs na boxie compsportu, a niekoniecznie musi czytac temat o mojej kurze :roll:
===========================
dorwalem w koncu racelogica, wskoczylem na autostrade i porobilem testy, najlepszy wynik
100-200 - 13.6 sekundy
porobilem tez pare testow 0-100 (ale nie duzo, szkoda mi bylo sprzegla) i niestety najlepszy wynik to 6.7s, czyli tyle co seria
widze to tak:
1. albo nie umiem szybko ruszac
- manual
- obroty na 3k
- strzal ze sprzegla
- na poczatku troche go zmulalo, potem jedynka lapie ogien, szybka zmiana tez ze strzalem, 2ka do ~110
- nie tykalem kontroli trakcji (w sumie zapomnialem sprawdzic z wylaczona)
2. albo po boxie jest slabo z jedynka/dwojka bo nie ma trakcji - wyszlo mi 450nm, przy stage 2 compsport daje 460, ale wtedy ograniczaja moment na 1 i 2 biegu, co pewnie sie przeklada na lepszy sprint do 100tki
3. albo seryjne opony maja slaba trakcje, ewentualnie mialem cisnienie zle
Pamiętaj, że osiągnięcie deklarowanych przez producenta 0-100 to trzeba mieć idealne warunki i mieć opanowane auto do perfekcji. To tak samo jak z motocyklem - na plastikach się chwalą, że spod każdych światełm 3,5 sekundy do paki. Między bajki to można wlożyć. Ani moto ani RS nie jest 4 napędówką z dsg i procedurą startu,
Jestem pewien, że ze swoimi "seryjnymi" 6,7 do paki objedziesz jak dzieciak prawdziwie seryjnego RSa. Nie mówiąc o cięciu z rolki, bo tam to na bank zabijesz seryjne auto.
Kapitan Snuja, przy manualu niekoniecznie objedzie jak dzieciaka seryjnego RSa z dsg U mnie wychodziło - co prawda do licznikowych 100, ale tu różnica jest niewielka - prawie zawsze poniżej 6,5.
anomal, 13,6 od 100 do prawdziwych, gps-owych 200 (czyli ~207 licznikowych u nas) to już dobry wynik - jak porównywałem na tej stronce co dałeś, to jest to lepszy wynik od każdej cupry 280.
Kapitan Snuja, przy manualu niekoniecznie objedzie jak dzieciaka seryjnego RSa z dsg U mnie wychodziło - co prawda do licznikowych 100, ale tu różnica jest niewielka - prawie zawsze poniżej 6,5.
Tak, zgadzam się. Domyślnie myślałem o RS3 seria manual vs. RS3 box manual i kierowcy o podobnym poziomie opanowania auta.
Zamieszczone przez maro rs
anomal, 13,6 od 100 do prawdziwych, gps-owych 200 (czyli ~207 licznikowych u nas) to już dobry wynik - jak porównywałem na tej stronce co dałeś, to jest to lepszy wynik od każdej cupry 280.
No to ogień. Skoro "220tka" po boxie idzie lepiej niż seria 280 to musi box działać. Ciekawe jaki bonus mają 280tki, ale to chyba sprawa na inny temat
porobilem dzis rano jeszcze testy (sory maro, gdybym od razu wiedzial, ze mi zostanie racelogic na noc to potestowalibysmy tez twoja czerwona strzale) i wylaczylem kontrole trakcji, roznica spora, przy 1szym tescie wyszlo 6.4, potem 6.3, potem zas 6.4 i stwierdzilem, ze mi to zwisa i szkoda sprzegla
napisalem to tez u siebie w temacie, ale tutaj jest ogolny o rsie, wiec wkleje jeszcze raz
zwazylem dzis moja kure (sedan), z pelnym bakiem wyszlo 1390kg
1l benzyny to ~ 0,75kg wiec 55l bedzie wazyc 40kg, wiec na oparach wyjdzie nam 1350kg
Kolego, gdzie na Śląsku namierzyłeś taka dokładną wagę. Chciałem też swoją RS wjechać na wagę, bo mam jakiegoś byka w dowodzie. Wpisali mi 1385 kg a RS TDI ma 100 kg więcej. Muszę to sobie potwierdzić, no i formalnie to chyba mogę ten błąd olać?
anomal, jak chcesz optymalnie wystartować to na pierwszym biegu nie wciskaj gazu do oporu i początek dwójki rownież nie do oporu, po za tym nie strzelaj ze sprzęgła tylko normalnie ruszaj trochę jakby z polsprzegla
Da radę zejść do równych 6 sekund, tylko trzeba naprawdę to mądrze z gazem zrobić, oczywiście trakcja wyłączona. Czy dsg w octavii 3 dalej ma mininalne opóźnienie jak ruszamy z "launch control"? Tak miałem w gti V. Jeśli nadal jest minimalne opóźnienie po puszczeniu hamulca, to te całe dsg na śmietnik. Co ja wróżbita, skąd mam wiedzieć kiedy bedzie żółte
Trzebaby to kiedyś empirycznie sprawdzić od startu (manual vs. dsg), tyle, że przydałaby się jakaś sygnalizacja (może faktycznie światła uliczne). Znając życie - sprawdzimy któregoś wieczoru.
Póki co mamy posprawdzane z rolki, idą praktycznie tak samo, pierwszy jest ten, który pierwszy wystartuje - choć w trakcie jazdy są drobne przetasowania związane z różnym momentem zmiany biegów.
Komentarz