dla mnie takie spalanie to abstrakcja, ja mam 12+ :}
Octavia RS 2.0 TSI CHHB
Zwiń
X
-
Spalanie to zużyte paliwo przez dystans. Jak dystans spada do zera to spalanie rosnie do nieskończoności.
To tak dla tych co nie chodzili na matematykę
jak stoimy w korku do tego dmucha klima i przez godzine przejedziemy 10km to spalanie wyjdzie kolo 30 litrow ( bez klimy i bez uzywania gazu spalanie to jakies 0.8l na godzine. Jak uzywamy gazu i klime to wyjdzie ze 3 litry na godzine czyli 30 na setke)Powered by R-Performance
Komentarz
-
-
Ja gdzieś pół roku przed końcem gwarancji chętnie przejdę na program. Akurat wypadłoby za rok w kwietniu.
Zastanawiam się tylko nad wytrzymałością silnika, jeżdżę dużo i tak się zastanawiam co tam się pierwsze może zepsuć.
PS. Moja Octa przy licznikowych 260 jest bardzo stabilna. Wogóle uważam,że auto jest tak tak spokojne i przewidywalne,że wręcz poniekąd nudne.
Komentarz
-
-
marek106, tak na pewno przy 260 twoja octa to oaza spokoju... Bądźmy poważni :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Jak ktos chce isc dalej i mocniej to taki zestawik mozna wyrwac:
Przy takich parametrach
takie rezultaty
David Lee in his GOLF 7R TTE450+ MRC tuned was at Santapod this Sunday just past doing shakedown testing at lower boost
1/4 Mile 11.6175 @117.91 (Full tank of 99, road tires)
@1.5bar 60ft times are all 1.7s so plenty more to come!
Szkoda, tylko ze trakcji dalej miec nie bedziecie 8)
Komentarz
-
-
Miałem w życiu troche hothatchy i przy nich to Octa jest rzeczywiście oaza która zna tylko podsterowność. Nie wiem czego ktoś oczekuje od auta przy 260, spokoju jak przy 60?Zamieszczone przez piramidamarek106, tak na pewno przy 260 twoja octa to oaza spokoju... Bądźmy poważni :wink:
Następna sprawa ze samo trzymanie kierownicy wpływa na percepcję tego jak auto sie zachowuje. Nie raz widzę ludzi na autostradzie z jedna ręką na gorze kierownicy... Wtedy to rzeczywiście przy 150 moze byc hardcore.
Ostatnio spieszyłem sie w Niemczech jadąc dość kreta autostrada i auto w łukach jadąc na oponie przy ponad 200 było stabilne. Chyba to znak naszych czasów, ludzie by chcieli auto sportowe ale spokojne jak Maybach przy 90
Komentarz
-
-
Wszystko po trochu.Zamieszczone przez anomalwidze to tak:
1. albo nie umiem szybko ruszac
- manual
- obroty na 3k
- strzal ze sprzegla
- na poczatku troche go zmulalo, potem jedynka lapie ogien, szybka zmiana tez ze strzalem, 2ka do ~110
- nie tykalem kontroli trakcji (w sumie zapomnialem sprawdzic z wylaczona)
2. albo po boxie jest slabo z jedynka/dwojka bo nie ma trakcji - wyszlo mi 450nm, przy stage 2 compsport daje 460, ale wtedy ograniczaja moment na 1 i 2 biegu, co pewnie sie przeklada na lepszy sprint do 100tki
3. albo seryjne opony maja slaba trakcje, ewentualnie mialem cisnienie zle
Wyłączyć ASR, założyć semislicka i będzie znacznie lepiej.
A dobrze będzie dopiero po założeniu szpery :wink:
Niestety taki urok mocnej ośki.
Komentarz
-
-
anomal, stage 2 zrobiony, niestety musze jeszcze raz podjechac bo niby zdjeli blokade predkosci ale nadal jest, ale powiedzieli ze to zrobia, auto zupelnie inaczej jedzie, nie ma kopa z dolu a potem tak se , tylko przez równy moment ciagnie cały czas do konca, mam wrazenie ze 100-200 o wiele lepiej teraz wychodzi, moc 340 , moment zostal taki sam ,ale jest płaski(nie ma peaka). Wsio robione przy temp. zasysanego powietrza 29,5 C więc niekorzystnie dla silnika. Powiedzieli mi ze mógłbym mieć lepiej, ale szkoda turbiny i sprzęgła. Możemy sie jakos w sob ustawić jak będzie pogoda.
[ Dodano: Sro 08 Lip, 15 23:54 ]
Dodam ze to jedzie praktycznie jak w filmiku gdzie byl stage 2 apr, ale robilem tylko porownanie 100-200RS Stage 2 335/450
Komentarz
-
-
Oczywiscie ze licznikoweZamieszczone przez Kapitan SnujaTo nasze biedne "jeden łosiem" pójdzie licznikowe 250, bo w prawdziwe 250 to aż mi się nie chce wierzyć.Zamieszczone przez greg505U mnie, w bezwietrzna pogode przy 250 tez jest w miare stabilnie, za to jak mocno wieje to powyzej 140 "miota nim jak szatan" :lol:
Black magic

Komentarz
-
-
W sobotę rano wracam do RP więc jakbyście się trafiali to dajcie info na priva to podjadę wieczorkiem zobaczyć jak seryjne Scirocco R zostaje w tyle :cry:Zamieszczone przez adamwoanomal, stage 2 zrobiony, niestety musze jeszcze raz podjechac bo niby zdjeli blokade predkosci ale nadal jest, ale powiedzieli ze to zrobia, auto zupelnie inaczej jedzie, nie ma kopa z dolu a potem tak se , tylko przez równy moment ciagnie cały czas do konca, mam wrazenie ze 100-200 o wiele lepiej teraz wychodzi, moc 340 , moment zostal taki sam ,ale jest płaski(nie ma peaka). Wsio robione przy temp. zasysanego powietrza 29,5 C więc niekorzystnie dla silnika. Powiedzieli mi ze mógłbym mieć lepiej, ale szkoda turbiny i sprzęgła. Możemy sie jakos w sob ustawić jak będzie pogoda.
[ Dodano: Sro 08 Lip, 15 23:54 ]
Dodam ze to jedzie praktycznie jak w filmiku gdzie byl stage 2 apr, ale robilem tylko porownanie 100-200Skoda Octavia Combi 2007 2.0 TDI PD MAN 140 KM - była
Skoda Octavia Combi 2010 2.0 TDI PD DSG 140 KM - była
Skoda Octavia Combi 2012 2.0 TDI CR MAN 140 KM - była.
Skoda Octavia Combi 2014 2.0 TDI CR MAN 150 KM - była.
Skoda Superb Combi 2016 2.0 TDI CR MAN 190 KM - jest
Komentarz
-
-
O3 RS serie to 1,8t po programie i wydechu objedzie.Zamieszczone przez ARTUR N1990adamwo, Chętnie bym sprawdził czy te 8KM robi różnicę w stosunku do mojej rski :P Jaki Nm Ci wyszedł?OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-

Komentarz