adamwo, skąd ja to znam, dlatego jak juz modzić to z grubej rury od razu, raz że wychodzi taniej, dwa mamy zrobioną kompleksowo modyfikację i ciągły banan na gębie.
U mnie było podobnie, najpierw 170 koni później 200, 230, 275, 295-310 a teraz jest 260, poszło w ch.j pieniędzy zamiast zrobić to raz a porządnie lub w ogóle nic nie robić tylko kupic seryjne mocne auto bo zmodzonego ciężko sprzedać :szeroki_usmiech
Witam wszystkich .To mój pierwszy dzień na forum , od tygodnia jestem szcześliwym posiadaczem octavii 3 rs combi i w zwiazku z nią mam kilka pytan.Producent zaleca wymiane oleju po 30 tkm , wydaje mi sie ze to gruba przesada i zamierzam wymienic olej max po 15 tkm i tu pada pytanie jaki ? czy zostac przy standardowym oleju 5w30 (mobil shell , castrol) czy moze zalac cos drozszego a nie wiem czy lepszego (motul).Gdzieś wyczytalem rowniez ze rs ma jakis problem z przednimi klockami ktore lubia stuknac jadac i hamując do tylu, wlasnie wczoraj pierwszy raz uslyszalem ten dzwiek.Czy ktoś znalazl na to jakies rozwiazanie??pozdrawiam
Już po boxie. Powiem tak, super różnicy nie czuć, tzn. Przy wyzszych prędkościach obrotowych idzie jak cupra, ale nie ma siie co dziwić, wyszedł 290km i 450 nm a seria 251km i 393 nm! Nie spodziewałem się ze wypluje 251, myslelem ze okolice 230 max. Zobaczymy przy dłuższym użytkowaniu. Ogólnie chyba było warto.
anomal, Do tej pory montowalo sie zamiast seryjnego IC ten z S3, ktory byl grubszy. Nie wiem, jak teraz jest z dostepnoscia grubszego seryjnego IC. Custom to zawsze mniejsza lub wieksza rzezba, a nie kazdy chce czegos takiego w aucie na gwarancji, lub w aucie ktore potem chce sprzedac w miare normalnie.
Wagner ma wymiary: (640mm x 410mm x 65mm) - kosztuje nie malo bo ~3800zl, w zestawie sa jeszcze silikonowe kolana.
Seryjny z O3 ma wymiary wg. katalogów: 620 x 415 x 30 mm
Nowy do S3 5Q0145803P - 1467zl
Nowy do O3 RS 5Q0145803N lub 5Q0145803K - 962zl-1012zl
Tak wiec moze jest jakas roznica w wymiarach
W sumie dziwne bo panowie z CS w rozmowie z nimi stwierdzili , że intercooler ze skody RS jest taki sam jak w golfie R i trza dać inny nie ten z golfa R. Golf R przecież ma ten sam motor i iC co S3.
Na forum golfa gti wyczytalem, że blok silnika golfa gti i golfa R to to samo, właśnie róznią sie głowicą, turbo, IC, wydechem , stąd też nie wiem czemu CS mówi , że to to samo(intercooler). Sam ciekaw jestem do jakiej mocy ew. pozwoli dojść IC z S3 , może to jakas opcja dla drogiego IC.
Jaki to jest kolor na ori felgach RS (link niżej)? Ja wiem, że dla 90% chłopów to jest po prostu szary, 9% jest bardziej zaawansowane i nazywa to antracytem, ale chciałbym pomalować swoje 18' Alarisy w ten kolor. Może ma to swój kod lakieru, nazwę? Wiem, że one są delikatnie przepolerowane "na wzorze", ale to jest najmniejszy problem.
Nie chcę malować tego proszkowo, bo średnio to widzę z wyglądem, (max pół mat), czyszczeniem.
Napisze ciekawostkę dla posiadaczy wzmocnionych RSów. Spotkalem dzisiaj sie z kumplem , który ma EVO X zrobiony niedawno na 420 koni i 520 nm. Mowi chodź na autostradę , sprawdzimy jak to twoje jedzie. Pojechaliśmy, zrobiliśmy 3 próby 100-200 , okazało się , że idą łeb w łeb, żadne auto ani 30-40 cm nie chciało pójść do przodu. Jaki byl zdziwiony , bezcenne Ja również bardzo się zdziwiłem in plus.
adamwo, - ja mierzylem u siebie racelogiciem (najlepszy 13.6s), potem telefonem przez apke Torque i nie bylo duzych roznic, wiec mozna zmierzyc telefonem
kumpel od EVO który ustawia sie z różnymi furami mowi ze jakbym zrobil na 400 kucy to skoda by rządziła, tylko czy poloski wytrzymaja, co ze sprzeglem, CS mówi ze Sachs Performance nie ma nic mocniejszego na razie, jak zawieszenie.
Komentarz