anomal, U Ciebie jak widac zgadzalo sie, u mnie w katalogu bylo duzo mniej. Krzynol z 4x4 to samo zauwazyl. Moze w koncu dane w katalogach sa blizsze rzeczywistosci
kumpel od EVO który ustawia sie z różnymi furami mowi ze jakbym zrobil na 400 kucy to skoda by rządziła, tylko czy poloski wytrzymaja, co ze sprzeglem, CS mówi ze Sachs Performance nie ma nic mocniejszego na razie, jak zawieszenie.
sachs performance starcza na te 550-570Nm więc 500koni w octavii spokojnie obleci :lol:
kumpel od EVO który ustawia sie z różnymi furami mowi ze jakbym zrobil na 400 kucy to skoda by rządziła, tylko czy poloski wytrzymaja, co ze sprzeglem, CS mówi ze Sachs Performance nie ma nic mocniejszego na razie, jak zawieszenie.
półoski to najmniejszy problem jak się poddadza to ALI z forum SR dorobi wzmocnione bez problemu i jak narazie u mnie daja rade
ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I
ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO
Czy w tych poczipowanych rs jeździcie na seryjnych heblach?
Wystarczają Wam? Bo w 1.8 to są takie ledwo ledwo do seryjnej mocy. I zastanawiam sie co mozna by tam wsadzić większego.
No coś pod 360 koni ma w tej O3 RS z turbo z golfa R , ale to bez innych większych zmian z tego co wiem. Można to pociągnąć pod 400 spokojnie, na forum golfa angielskim jest już sporo golfów 7 gti zrobionych na 420-450 koni. Nota bene ma wyjść jubileuszowy golf GTI i ma miec w serii coś ponad 260 koni.
Quife to torsen czyli szpera ślimakowa średnio użytkowa na drodze, najczęściej używana w wyścigach, inna to płytkowa też mechaniczna np. Gripper, taką mam w rajdówce, kierownice z łap wyrywa w skręcie, ta z kolei to najczęstszy wybór do rajdów, a dla użytku drogowego to jedynie "szpera" elektroniczna, i to w warunkach drogowych ma sens pozostałe żadnego, koszty , eksploatacja i sposób użytkowania myślę że skutecznie studzą takie zapędy
Synu dowiedz się czego robić nie potrafisz i nie rób tego...
Jak ja bym pakował to tylko to coś co jest w RS 230 / GTI performance. Ale najpierw chciałbym trochę z tym pojeździć, żeby zobaczyć, czy jest wyraźna różnica w stosunku do zwykłego XDS.
Komentarz