dla mnie takie spalanie to abstrakcja, ja mam 12+ :}
Octavia RS 2.0 TSI CHHB
Zwiń
X
-
Spalanie to zużyte paliwo przez dystans. Jak dystans spada do zera to spalanie rosnie do nieskończoności.
To tak dla tych co nie chodzili na matematykę
jak stoimy w korku do tego dmucha klima i przez godzine przejedziemy 10km to spalanie wyjdzie kolo 30 litrow ( bez klimy i bez uzywania gazu spalanie to jakies 0.8l na godzine. Jak uzywamy gazu i klime to wyjdzie ze 3 litry na godzine czyli 30 na setke)Powered by R-Performance
Komentarz
-
-
Ja gdzieś pół roku przed końcem gwarancji chętnie przejdę na program. Akurat wypadłoby za rok w kwietniu.
Zastanawiam się tylko nad wytrzymałością silnika, jeżdżę dużo i tak się zastanawiam co tam się pierwsze może zepsuć.
PS. Moja Octa przy licznikowych 260 jest bardzo stabilna. Wogóle uważam,że auto jest tak tak spokojne i przewidywalne,że wręcz poniekąd nudne.
Komentarz
-
-
marek106, tak na pewno przy 260 twoja octa to oaza spokoju... Bądźmy poważni :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Jak ktos chce isc dalej i mocniej to taki zestawik mozna wyrwac:
Przy takich parametrach
takie rezultaty
David Lee in his GOLF 7R TTE450+ MRC tuned was at Santapod this Sunday just past doing shakedown testing at lower boost
1/4 Mile 11.6175 @117.91 (Full tank of 99, road tires)
@1.5bar 60ft times are all 1.7s so plenty more to come!
Szkoda, tylko ze trakcji dalej miec nie bedziecie 8)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidamarek106, tak na pewno przy 260 twoja octa to oaza spokoju... Bądźmy poważni :wink:
Następna sprawa ze samo trzymanie kierownicy wpływa na percepcję tego jak auto sie zachowuje. Nie raz widzę ludzi na autostradzie z jedna ręką na gorze kierownicy... Wtedy to rzeczywiście przy 150 moze byc hardcore.
Ostatnio spieszyłem sie w Niemczech jadąc dość kreta autostrada i auto w łukach jadąc na oponie przy ponad 200 było stabilne. Chyba to znak naszych czasów, ludzie by chcieli auto sportowe ale spokojne jak Maybach przy 90
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez anomalwidze to tak:
1. albo nie umiem szybko ruszac
- manual
- obroty na 3k
- strzal ze sprzegla
- na poczatku troche go zmulalo, potem jedynka lapie ogien, szybka zmiana tez ze strzalem, 2ka do ~110
- nie tykalem kontroli trakcji (w sumie zapomnialem sprawdzic z wylaczona)
2. albo po boxie jest slabo z jedynka/dwojka bo nie ma trakcji - wyszlo mi 450nm, przy stage 2 compsport daje 460, ale wtedy ograniczaja moment na 1 i 2 biegu, co pewnie sie przeklada na lepszy sprint do 100tki
3. albo seryjne opony maja slaba trakcje, ewentualnie mialem cisnienie zle
Wyłączyć ASR, założyć semislicka i będzie znacznie lepiej.
A dobrze będzie dopiero po założeniu szpery :wink:
Niestety taki urok mocnej ośki.
Komentarz
-
-
anomal, stage 2 zrobiony, niestety musze jeszcze raz podjechac bo niby zdjeli blokade predkosci ale nadal jest, ale powiedzieli ze to zrobia, auto zupelnie inaczej jedzie, nie ma kopa z dolu a potem tak se , tylko przez równy moment ciagnie cały czas do konca, mam wrazenie ze 100-200 o wiele lepiej teraz wychodzi, moc 340 , moment zostal taki sam ,ale jest płaski(nie ma peaka). Wsio robione przy temp. zasysanego powietrza 29,5 C więc niekorzystnie dla silnika. Powiedzieli mi ze mógłbym mieć lepiej, ale szkoda turbiny i sprzęgła. Możemy sie jakos w sob ustawić jak będzie pogoda.
[ Dodano: Sro 08 Lip, 15 23:54 ]
Dodam ze to jedzie praktycznie jak w filmiku gdzie byl stage 2 apr, ale robilem tylko porownanie 100-200RS Stage 2 335/450
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Kapitan SnujaZamieszczone przez greg505U mnie, w bezwietrzna pogode przy 250 tez jest w miare stabilnie, za to jak mocno wieje to powyzej 140 "miota nim jak szatan" :lol:Black magic
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez adamwoanomal, stage 2 zrobiony, niestety musze jeszcze raz podjechac bo niby zdjeli blokade predkosci ale nadal jest, ale powiedzieli ze to zrobia, auto zupelnie inaczej jedzie, nie ma kopa z dolu a potem tak se , tylko przez równy moment ciagnie cały czas do konca, mam wrazenie ze 100-200 o wiele lepiej teraz wychodzi, moc 340 , moment zostal taki sam ,ale jest płaski(nie ma peaka). Wsio robione przy temp. zasysanego powietrza 29,5 C więc niekorzystnie dla silnika. Powiedzieli mi ze mógłbym mieć lepiej, ale szkoda turbiny i sprzęgła. Możemy sie jakos w sob ustawić jak będzie pogoda.
[ Dodano: Sro 08 Lip, 15 23:54 ]
Dodam ze to jedzie praktycznie jak w filmiku gdzie byl stage 2 apr, ale robilem tylko porownanie 100-200Skoda Octavia Combi 2007 2.0 TDI PD MAN 140 KM - była
Skoda Octavia Combi 2010 2.0 TDI PD DSG 140 KM - była
Skoda Octavia Combi 2012 2.0 TDI CR MAN 140 KM - była.
Skoda Octavia Combi 2014 2.0 TDI CR MAN 150 KM - była.
Skoda Superb Combi 2016 2.0 TDI CR MAN 190 KM - jest
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ARTUR N1990adamwo, Chętnie bym sprawdził czy te 8KM robi różnicę w stosunku do mojej rski :P Jaki Nm Ci wyszedł?OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Komentarz